یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

روز ششم

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

حتی روضه‌ی صبحگاهی حسینیه حق‌شناس هم نتوانست خواب از سرم بپراند. هر سخنرانی که در هرجا حرف می‌زند انگار کن قرص خواب می‌خوراند. حتی پناهیان با تن صدای بالا و پایینش. معضلی شده‌.

۹۸/۰۶/۱۵

نظرات  (۳)

سلام

به خود حضرت متوسل بشین یا به عزیزانشون... گره گشا خودشونند و بس!

پاسخ:
سلام
حتما همین‌طوره
ممنونم 
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۶ دچارِ فیش‌نگار

دیتا رو قطع کن

تاثیر داره

پاسخ:
منظورتون اینه در اون زمان اینترنت نباشم؟ معمولا وقت عزاداری گوشی با خودم نمیبرم
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۵ دچارِ فیش‌نگار

پارسال همونجا درباره ضبط خیال صحبت کرده

بگیر گوش کن شاید مفید باشه

دوستم شنیده بود میگفت خوبه/ خودم گوش ندادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">