یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

دیگه نپرسیدم پس چرا پرسیدی؟

يكشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۳ ب.ظ

پیرمرد استاد دانشگاه لبنان بود. گفت چند سالته عمو؟ گفتم 28. لبخندش ماسید روی صورتش. گفت ببخشید دخترم فکر کردم 18 سالتونه!

۰۰/۰۴/۰۶
ماهے !!

نظرات  (۱)

از من حتی پرسیدن کلاس چندمی عمو! :|

البته دو سه سال پیش.

پاسخ:
یک بار هم سه سال پیش رفته بودیم سفر. یک خانم همسفری پرسید مدرستون چجوری اجازه دادن چند روز بیای سفر؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">