یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

شمس

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ب.ظ

جدای از این‌که آقای مکارم عالم‌ه و مرجع تقلید، عقلشون هم هنوز به زوال نرسیده که میگیم چی‌رو بگن چی‌رو نگن یا حتی کی بگن! زمانش رو یک‌سری آدم که استفتا می‌گیرن تعیین می‌کنن. برای یک مرجع تقلید اسلام مهمه نه نظر افراد.. نمی‌دونم چجوری انقد راحت به علما توهین می‌کنیم؟

پاسخ به استفتاء جمعی از طلاب پیرامون ساخت سریالی درباره شمس تبریزی:
با توجه به اینکه این کار سبب ترویج فرقه ضالّه صوفیه می‌شود، شرعاً جایز نیست و باید از آن خودداری کرد. همیشه موفق باشید.

۲۸/۶/۹۸ (ناصر مکارم شیرازی)

۹۸/۰۷/۰۲

نظرات  (۲)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۱۵ دچارِ فیش‌نگار

در این جا مهم ترین چیز برای من شناسایی و شاید بررسی این است که اون طلاب کیا هستن و گماشته ی چرا اینو پرسیدن؟

 

من خودم صدها سریال صوفیانه از تلویزیون دیدم توی این 30 سال

صدها زیاده ولی حداقل هفشتا دیدم

پاسخ:
همون دیگه! بعضی از این مسایل سختگیرانه در اسلام تقصیر این سوال کنندگانه! مثل اون طرف که پرسیده بوده اگه بریم توی بیابون اب بود ولی نجس بود چکار کنیم!!
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۱۴ دچارِ فیش‌نگار

نه آقا این سوالات بوی دیانت نمیده

یه جور «برهان خُلف» خاصی درونش حس میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">