یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

چرا آخه؟ :))

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ب.ظ
تا حالا پیش اومده یه خانم مسن غریبه خوش تیپ توی بی‌آر‌تی بیاد کنارت ازت بپرسه بلاک کردن داخل واتس‌اپ چجوریه؟ بعد وقتی می‌خواد فرد مورد نظر رو بیاره آواتار و فامیلی خودت رو توی کانتکتاش ببینی؟ برای من امروز پیش اومد! ابسولوتلی اینکردبل!
۹۸/۰۵/۰۱
ماهے !!

نظرات  (۵)

من اگر بودم دوتا ایستگاه مونده به مقصد پیاده میشدم و به یکی هم خبر میدادم. بله بله من فیلم جنایی زیاد می بینم :))
پاسخ:
:)))
الان که دارم فکر میکنم حتی ایستگاه مقصدمم ازم پرسید :))
چه جنایی یهو
دوربین مخفی بود یعنی؟ :))
پاسخ:
خودم چشمم خورد به آواتارم چشمام چهارتا شد! :|
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

پاسخ:
:دی
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۷ دچارِ فیش‌نگار
ممکنه کپی برداری کرده باشه یکی از فامیلاش خب!
البته میگی اسم و فامیل هم بوده! 
تحت تعقیبین فکر کنم :) 
پاسخ:
مددکار اجتماعی بود و دنبال کار میگشته. منم برای جایی توی حوزه‌ی اجتماعی مدتی قبل می‌نوشتم، بخاطر همین شماره‌م رو بهش داده بودند که برای کار بیاد. چرا من اش رو نفهمیدم.
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۰۵ مصطفی فتاحی اردکانی
60 درصد این مدل پیرزن ها دنبال امر خیرن بیشتر
پاسخ:
واقعا ولی این‌یکی کاری بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">