یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

عشق است بر آسمان پریدن...

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ
اول و آخر... یار

امروز روز عرفه است و من از تو می خواهم که راه رسیدن به آسمانِ معرفتت را نشانم دهی و بعد امانم دهی... پناهم دهی...

جانا!

دلم را که درمان کردی، خالصش کن و سرشار از خودت! از نور و رنگ و هوایت...اصلا از دنیا بِبُرش!

مانده ام با کدام صفتت صدایت کنم، توی ذهنم زیر و رویشان می کنم تا بفهمم کدام یک به کارم می آیند!! خودخواهم دیگر...

"ساتر"ی، می پوشانی.

"غافر"ی، می آمرزی و می پوشانی.

"شفیع" ی،  می آمرزی، می پوشانی و شفاعت می کنی؛ یعنی به بی آبرو شدگان هم بال و پر می دهی!

همین است! هجی اش می کنم: شَــ فــ یــ ع !

شفیع که داشته باشی ترکِ "غم" آسان است. زمان هم مهیّا، روز عرفه... و مناجات امامم حسین(علیه السلام)... تو را هم که دارم... دیگر؛ چه کم دارم؟! چه غم دارم؟!

می دانی؛ دلم آرام می گیرد وقتی تو را جستجو می کنم، وقتی دنبالت می آیم یا حتی ذکر و فکرت را دارم! دلم آرام می گیرد وقتی... تو هستی...

در بلا هم می چشم لذّاتِ او/ماتِ اویم، ماتِ اویم، ماتِ او...


پ.ن: راهیم... بازهم "انیس النفوس" لطفشان باعث شد عرفه در کنار حرم امن شان باشم... دعایمان کنید در این روز عزیز.

همین!

۹۲/۰۷/۲۳

نظرات  (۲۱)

۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ منتظربهار
کنار امام رئوف، خدا را بهتر میتوان حس کرد. زیر نگاه مهربان امام رئوف بهتر میتوان زشتی ها را قربانی کرد ...

التماس دعا
خیلی دلم برا امام رضا(ع) تنگ شده :(
پاسخ:

کاش قربانی شده باشن:(

ان شالله به زودی روزی ت بشه رفیق.. 

التماس دعا عزیزم :*
پاسخ:
:**
آآآآآآآآآخخخخخخخخخخخ
خوش به سعادتت دختر
التماس دعا :-(
پاسخ:
سفارشی که اون سری گفته بودی رو مجددن انجام دادم برات:)
واااااااااای خدای من ماهی حسابی دعام کن... چه سعادتی داری عزیز.

 هم جواری با ضریح شمس الشموس..


پاسخ:
یادم بودی:)
سلام
خیلی قشنگ بود
حالا بی خبر میری دیگه! :|
پاسخ:
سلام. مچکرم. اونجا خبر دادم دیگه:/
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ بے بازگشتــــ ...
یاده این آیه افتادم: الا بذکر الله تطمئن القلوب
آمیـــن
پاسخ:
تو مشهد همش به یادت بودم.
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ باران نم نم...
سلام زائر،
خوش به سعادتت!!!
پاسخ:
سلام. قسمت شما به زودی ان شاالله.
...

چقدر دلم این روزها لطف حرمش را می خواست
چقدر دلم غرب را می خواست ...
اما...
:((
پاسخ:
ان شاالله آقا به زودی زود بطلبنت.
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ خانم چادری
سلام
ایام بر شما مبارک
چه حس پاییزیی خنکی داره اینجا!
پاسخ:

سلام

مچکرم همچنین.

بله دیگه, پاییز را به وبلاگ خود بیاورید!

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۵ به رنگ آسمان
من جز برای تو نمی خواهم خودم را
ای از همه من های من بهتر , منِ تو

دعاگو بودیم ...
باشید !
پاسخ:

چه بیت قشنگی...

مشهد بودید؟پس  چرا حلالیت نطلبیدید؟

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۳ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
سعادت یعنی همین
پاسخ:
و لطف هم...
سلام.
قدیم ترا یادتون هست؟
با چندتا از بچه ها ی وبلاگ گروهی زدیم به اسم سنگ پا!
وقت کردین اونورا هم بیاید و بنویسید..
تبلیغات هم یادتون نره

هرجا رفتید وبگردی با اسم عمومی سنگ پا ی کامنت دعوتم بزارید
خیر از جوونیت ببینی ننه!
پاسخ:

سلام

میام به زودی ان شاالله.

۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۵ کبوترخانم
سلوم بیا بوخون نظر بده :)
پاسخ:

سلام

حتمن.. سر فرصت میام.

۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۸ یکی بود ... هنوزم هست

به به

خوش ب سعادتت ..

متن هم خیلی دلنشین ....
پاسخ:

سلامت باشی..

خدایا , خالصش کن و سرشار از خودت! از نور و رنگ و هوایت...اصلا از دنیا بِبُرش!
چقد خوب بود این جمله ....

از تهه دل آمیــــــن ........

قبول باشه زیارت و دعاها و عاشقونه هاتون :)
پاسخ:

آمییین:)

ممنون قبول حق, همچنین. چه قدر خوشحالم سفر شما هم جور شد:)

۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۵ خانم معلم
سلااام 
زیارت قبول 

ایشالا سال دیگه عرفه کربلا باشی ... 

به جناب صنوبری میگی چرا حلالیت نطلبیدی ، خودت چرا حلالیت نطلبیدی ، هاااان ؟!!! (((:


چنین دیدار هایی روزی همیشگی تون انشا الله ...
پاسخ:
سلام خانم معلممم
آخ گفتید. ان شاالله با دوستانی چون شما...
داشتیم ؟ نه, داشتیم؟:))))
من حد اقل قبلش گفته بودم دارم میرم.
حالا چرا اسم صنوبری؟

آقا یعنی چی؟ مسئولین رسیدگی کنن!!!!

برا چی این باید هی هی بره پیش امام رضا و اونوقت....

:)

 

شوخی میکنم. نوش جونت . قبول باشه

کاش زودتر میومدم التماس دعام میگفتم:(

به هرحال التماس دعا:)

یا علی

پاسخ:

:))) ببخشیدا مگه شما هر روز میرید حرم بانو من چیزی میگم:دی

از اونجایی که می دونستم همیشه تاخیر داری, تو ذهنم بودی:)

یعنی لینکام رو دوره کردم تو ذهنم...


یک دنیااااا ممنوووووووووووووووونم :-****
پاسخ:

هیچوقت برای جبران دعایی دیر نیست:دی

:***

۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خوش ب حالت ..

این روزا .. هیچ حرفی ندارم برای کسایی که راهی هستن برای مشهد .. فقط میگم خوش بحالت ..

+ حالا برا من دعا کردی خواهری ؟
پاسخ:

امیدوارم خیلی زود بری حرم امنش..

چند بار اسمت اومد تو ذهنم. یه بارشو یادمه صحن جمهوری بود. 

۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۰۸ به رنگ آسمان
سلام / مشهد نبودم!
رفته بودیم غرب کشور !
شرهانی و الخ!
پاسخ:

سلام/ شرهانی رو که تو جنوب میبرن. شانس داشتید پس.

زیارت قبول.

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۴:۰۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
واقعن ؟

دستت درد نکنه عخشم :*
پاسخ:
واقعن :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">