یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

ایرانسل مهربان!

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۰ ق.ظ

اول و آخر ...یار

صبح بلند شدم دیدم برام اسمس اومده ... گفتم این کیه که یه سراغی از ما گرفته...نگاه کردیم دیدیم ایرانسله:|

گفتم حالا که بالاخره مارو یادش بود بذار بخونیم چی گفته این دفعه ...نوشته:

حذف شد!! 

همین!

۹۰/۱۰/۱۷
ماهے !!

ایرانسل

نظرات  (۸)

سلام!
ای با با عزیز من آخه اسب پبش کشی رو که دندون نمیشمرن!!!
البته اسب حیوان نجیبیست!!!پس حیف از اسب...
چندروز پیشا حوصله هیج کسی رو نداشتم،دوروزگوشیمو خاموش کردم،وقتی روشنش کردم پیام ها رگباری اومدن!
تودلم گفتم خداکنه یه چیز باشه دلم آروم بگیره،اولین پیام رو بازکردم دیدم نوشته:
مشهد،هوایی،کاروان فلانی،شماره فلان!!!
...منم رفتم مشهد اومدم!دلم آروم گرفت.
یا حق تا حق/
سلام. دین و ایمون که ندارن هیچی عقل درست و حسابیم ندارن..
مثلا مدام اس ام اس میفرسته که 29786ریال شارژ کنید تا 1000ریال جایزه بگیرییید!!!
۱۹ دی ۹۰ ، ۲۰:۱۷ فاطمه سادات
هی مامانم میگه این ایرانسل اسرائیلیه ما میگیم نه بابا
مث که بیراهم نمیگه
۲۰ دی ۹۰ ، ۰۷:۱۱ روح الله طالبیان
تست
جدای از عمق مطلب تیترش چقدر چالبه
آدم یاد بچگیاش و برنامه کودک میافته
ایرانسل مهربان :D
سلام خانومی
چه جالب
برا منم زیاد آهنگ رایگان میده
اما اکثرا آهنگ های مذهبی سلیقمو میدونه :D رو اعصاب نمیره
سلام
خدا مملکت مارو از این لعنتی ها و آشغالا پاک کن
انشاالله!!!!!
شما عکس امام رو روی پول های 10 تومنی و 5 تومنی دیدید؟ امام خمینی با کت و کرواته.............
این مملکت جز آقامون سید علی هیچ کسی رو دل سوز انقلاب نداره
یاعلی التماس دعا
ماهی:
سلام
مطمئنید اینو؟؟ دقت نکردم:(
۲۸ دی ۹۰ ، ۱۶:۱۲ فدایی ماه
هار هار هار.
گفتی ایرانسل یاد یه خاطره ای افتادم.
یه دفعه یکی از دوستام از یکی ازین پیام های ایرانسل شاکی شد.
بعد یه حرف خیخی خیلی زشتی در جواب فرستاد.
از اونور جواب اومد درخواست شما در حال پیگیری است.
ههههههههههههههههههههههه.
نمیدونی که. :)))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">