یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

آرام جانِ خویش ز جانانِ خویش جوی...

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

بسم رب الح س ی ن (علیه السلام)

راهنمایی بودم. بغل دستی خوبی هم داشتم ولی همیشه موقع درس جواب دادن هول می کرد. یک بار قبل از این که معلم عربیِ مان از او سوالی بپرسد، به گریه افتاد.  راستش درسش را هم نخوانده بود. معلممان مثالی زد به این مضمون که:"چرا مثل این زنایی که توی روضه ها هنوز مداح نخونده گریه می کنی؟ دیدین بچه ها ؟ اصلا مداح داره یه چیز دیگه می گه، طرف "های های" می زنه زیر گریه ! خب خانم صبر کن گوش کن ببین روضه خون چی میگه!" بچه ها هم همه زدن زیر خنده!

تمام محرم های این چند سال این داستان توی ذهنم بود. آن سال ها خیلی هم دقت می کردم که، ظاهرا معلممان راست می گفت.

ولی راستش را بگویم این شب ها توی هیئت خیلی خوب فهمیده ام که دلی که گرفته باشد، دلی که شکسته باشد، کاری ندارد که مداح چه می گوید، کافی ست او دم بگیرد و ما بفهمیم که چه مأمنی آمده ایم و شروع کنیم به زار زدن، بلکه م دست نوازش و آرامشی بر سر این کمترین بکشند . که الحق چه خوب استخوان سبکمان می کنند بعد هر روضه...

آقا جان ما هول کرده ایم، درس های مان راهم خوب نخوانده ایم... اما... تو بکش خط به خطای همه ی ما...

همین!

نظرات  (۱۳)

۱۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
harf dell bood post
Adam az gham alam raha misheh
پاسخ:
عاشقی گفت آنچه میخواهد دل تنگت بگو
با دلی غمبار گفتم کربلا گفتم حسین (علیه السلام)
السلام علیک یا ابا عبدالله

با تشکر از مطلب خوبتون با مطلب (آثار و برکات عزاداری - حفظ رمز عاشورا)آپم


واقعا همینه
مخصوصا دلی که شکسته باشه...
پاسخ:
قلبم شکست.. دست دلم را حسین گرفت... 
تا وقت می کنیم حسینه میرویم....

التماس دعا ماهــی عزیز

پاسخ:
ان شاالله... محتاجیم
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۷ ن. قربانی حق
سلام
عرض ادب
دست مریضاد بابت مطالب ارزشی تون
ملتمس دعا

به وبلاگ "انقلابی" هم افتخار بدید
با "ازدواج قاسم بن حسن (ع) در شب عاشورا و تحریف تاریخ" به روزم

أجرکم عندالله
پاسخ:
سلام... خواهش می کنم...
سپاس
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۱ مصطفی فتاحی اردکانی
دلی که سیاه نشده باشه دلی که هنوز تهش امید به بخشایشه
پاسخ:
باید برای خودم دلی دست و پا کنم... 
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۱ سید محمد رضی زاده
عالم از این خوبتر پناه ندارد...
واقعا... یکی از دوستای منم چنین چیزی بهم گفته بود... خوب نیس این قضاوتا... دل ادم میگیره...

درد دلشکسته رو فقط دلشکسته میفهمه...

خیلی خوب بود این پست...
پاسخ:
آره واقعا اگه کسی راجع به من این قضاوتو کنه مثلا، کلی ناراحت میشم که چیزیو نمیدونه و گفته.

خدا کنه ما هیچ وقت ازین قضاوتا نکنیم...
کسی که دل شکسته دارد لابد قصه را بلد است،دیگر کاری به مداح و روضه خوان ندارد خودش برای دلش قصه را تعریف می کند و زار می زند ...

سلام و التماس دعا
پاسخ:
خدا کنه همه ی اشکامون جزو اون اشکایی باشند که به اندازه یه بال مگس گناه رو میشوره..

سلام
محتاجیم
خیلی ممنون
اشاءا... همیشه قلمت روون باشه دختر
خیلی خوب نوشتی
کیف کردم

اللهم الرزقنا شفاعة الحسین یوم الورود
پاسخ:
مرسی دیانا... لطفته ...


ان شاالله... 
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید

با اجازتون لینک کردم بیشتر استفاده کنم

التما س دعا

یا علی مدد
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم لطف شماست..
شما هم لینک شدید...
محتاجیم
خیلی عالی بود ...

+

خدا آن به آن بی تاب ترمان کند از شنیدن نام حضرت ارباب
پاسخ:
خیلی هم ممنون...

ان شاالله به لطف حضرت... که بی تابی اش عجیب شیرین است...
دقیقا دلی که گرفته باشد نیاز به گوش دادن ندارد. کافی ست دم گرفته شود و ...
پاسخ:
... 
خدا دل همه مون رو به واسطه روضه ارباب آروم کنه... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">