یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اول و آخر... یار

نه این که فکر کنی کم آورده ام ها! نه! خودم یک تنه از پس همه آوار های روی سرم بر می آیم! احتیاجی به  کمک هم ندارم... نه این که فکر کنی بریده باشم ها! نه! خیلی هم وصلم! وصلِ وصل!

فقط راستش را بخواهی من... من... من کمی...

کم آورده ام! بدجور هم کم آورده ام!!

من

ب ر ی د ه ا م!

انیس النفوس!

غرق کن این ماهی را در دریای مهربانیَت!

جدا کن این کبر و غرور را از این منِ لعنتی!

از این خودِ بی خود!

پ.ن1: سفر دوای دردم/ هجرت تنها علاجم...

پ.ن2: اگر دلتان تنگ است گوش کنید این دو را... (+) (+)

پ.ن3: راهیَم... دل توی دلم نیست برای زیارتَش... حلالمان کنید.

همین!

نظرات  (۱۹)

۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۶ این منم . همین .

لطفا سلام من رو هم برسونین ... خیلی وقته باهام قهرن ...

پاسخ:
حتمن، ان شالله. منم بعد چند سال طلبیدن...
به به
یه دنیا ذوق و التماس دعا...
یا علی
پاسخ:
:) حتمن که به یادت هستم ... یاعلی
دل من گم شد، اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا...
و اگر از تپ افتاد دلم
ببریدش به ملاقات رضا
از رضا خواسته ام تا شاید
بگذارد که غلامش بشوم
همه گفتند محال است ولی
دل خوشم من به محالات رضا

سلام ماهی. التماس دعا.
پاسخ:
سلام!!
روزیِ تان.

خوشحالمان کردی! به سلامتی...

تصور کن ماه و ماهی را در حرم مهربانی اش...! تنفس در دامن امنش...

دل توی دلم نیست، انتظار طاقتم را طاق کرده!

التماس دعای فراوون!
پاسخ:
آخ آخ آخ آخ
ماه و ماهی رو بگو :)
باشه شما برای من دعا کن من برای شما :)
التماس دعا...
خیــــــــــــــــــــــــــــــلی...
پاسخ:
روزی ت حوّا خانوم...
حتــــمن ان شالله :)
با این جمله ی دل توی دلم نیستتون یاد اردلان تمجید افتادم که وسط جلسه هیئت امنا به شقایق فراهانی گفت: مریم! تو دلم ولوله ست واسه خواستنت!!!!!!!!
بی ربط بود ولی یادم انداختید دیگه. خیلی دعامون کنید.
پاسخ:
یادمه ... جالب بود.
ان شالله هر کی که هستید خدا روزی شما هم بکنه.


"چشمان من برای تو" آقای هشتمم

من را به من نشان بده آقا، ببین مرا...!


خوش به حالت ":(

التماس ِ دعا
خیلی زیاد ... به تو که دیگه نگم !
پاسخ:

من را به من نشان بده آقا، ببین مرا...! :(

شما که تازه بودی :)

ولی خب ادم زود دلتنگ امام رضا میشه...

به من که دیگه نگو که.. با سفارشت که گفته بودی سلام دادم..

 

التماس دعا...

پاسخ:
عاقبت به خیر بشید ان شالله. محتاجیم.
سلام برا ما هم دعا کن.به وبم سر بزن
پاسخ:
سلام
حتمن.
سلام
به آقای مهربونمون سلام منو هم برسونید...
فردا سحر، عازم کربلای حسینی ام...

حلال کنید .
پاسخ:
سلام
ما که از شما بدی ندیدیم...
ان شالله که سفر با معرفت داشته باشید...
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سلآم عزیزم .. بِ سلآمتی

ان شاء الله دست ی پر برگردی و بامعرفت زیارتشون کنی ..
سلآم منو برسون و برام دعا کن ..

خدای رضا پناه ِ دلِت ..
پاسخ:
سلام مه جبین
دعا گوت بودم..
ممنون :)

سلاااااام

هیییییییی

ینی من دیر رسیدم؟

ینی تو الان اونجایی؟

ینی پیام التماس دعای منو نمیخونی؟:(

خواهش میکنم یاد منم بیفت!

امام رضا جون! خواهش میکنم منو هم یاد ماهی بیار که برام دعا کنه! آمین! :)

انشالله بهت خوش بگذره

یا علی

پاسخ:
سلام
دیر رسیدی ولی یه اتفاقی افتاد که یادت کردم :)
یعنی امام رضا شما رو به یاد ما انداخت :)
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۷ بے بازگشتــــ ...
ما نیز قصد کرده ایم، منتظر اذن اشان هستیم ...
هرچند حال روز و زمین و زمان بد است/یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است/حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای/آنجا برای عشق شروعی مجدد است
پاسخ:
ان شالله روزی تان..
ممنون بابت شعر زیبا..
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۸ بے بازگشتــــ ...
اینم یادم رفت بگم که به شدت عاشق این شعره سهرابم که گوشه سمت چپ نوشته شده ... دچار یعنی عاشق ...
پاسخ:
و فکر کن که چه تنهاست...
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۱ زهرا رستگار
دل من گم شد اگر پیدا شد.. بسپارید به امانات رضا...

خیلی خیلی التماس دعا...
پاسخ:
جمله ای که گفته بودی بگم انجام شد :)
دلمون خواس.. :(
یا علی
مواظب خودت باش..
محتاج دعا..
پاسخ:
روزی ت الهی :)
برگشتم دیگه... ولی به یادت بودم..

دست مرا بگیر مرا تا حرم ببر/ کار ِ دلم بدون تو بالا گرفته است...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۹ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سلآم .. چطوری رفیق ؟

» زیارت ِ بامعرفتت قبول :)
پاسخ:
سلام، خانوم:)
شکر خدا.
امیدوارم همین طور باشه که میگی :)
مچکرم.

هییییییییع!

راس میگی؟!

خیلی با معرفته! به خدا خیلی با معرفته امام رضا(ع)

راستی سلام.

چطوری؟

زیاااااااررررررت قبوووووول

رسیدن تون هم بخیر.

خوش به سعادتت

ممنون که یادم کردی:)

 

پاسخ:
باورکن!
خصوصی بهت میگم...
ممنونممم
سلام 
از قرار ما دیر رسیدیم . 
خوش به سعادتتون 
زیارتتون هم قبول 
امید تا باشه از این سفرها 
انشا الله سفر بعدی کربلا ...
پاسخ:
سلام/ دیر به دیر سر می زنید خب :/
ممنون.. البته ما خانوم معلما رو یادمون نمیرفت :)
ان شالله، همچنین قسمت شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">