یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

خسته نباشی پهلوون!

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ
اول و آخر... یار

ارواحی پاک و مطهر توی تابوت های روی دست مردم پرسه میزدند...
ما پنجره ها را بستیم و گفتیم:
"بیچاره پدر مادرهایشان!"



همین!

نظرات  (۶)

۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۷ چادرم پرچم من
ماهی خانم سلام
ارواح پاک و محترم الزاما "توی" تابوت پرسه می زدند؟ بیرونش نبودند یعنی؟

بعد اینکه اساسا چه طور ممکنه تو اون فضای کوچیک تابوت پرسه زد اصلا؟؟

جدای از شوخی :( تشییع نشد برم:((
پاسخ:
اتفاقا روی همین کلمه "توی" کلی فکر کردم چی بذارم ولی دوست داشتم کلمه"تابوت" رو حتما به کار ببرم... قطعا...الان کنار منم ممکنه باشن... منم:((((
رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

سلام ستاره سهیل
سعادت نداشتیم بیایم مراسم رو :(

راستی یه گشتی توی وبلاگت زدم خوب بود
موفق باشی
التماس دعا

آمدند...دلبری کردند و رفتند!

اللهم عجل لولیک الفرج

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۲ پوریا رودبارانی
هم سن منه ولی من و کجا و ایشون کجا
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خواستم برا این پستِت .. یه نظر خوب بزارم ..
از این بهتر پیدا نکردم :|
:
«  http://s4.picofile.com/file/7915601391/siMbxp.jpg  »
پاسخ:
:((
خیلی درد داره :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">