یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

خسته!

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ق.ظ

اول و آخر... یار

ای خدا!

جدا شدم...مثل خزانت از بهارت! دلم هم جدا شده ست! چقد راه مانده تا باز به تو باز گردم؟ حسابی دلتنگت شده ام! مثل همیشه باز هم این درد دل ها و دل درد ها بی جواب میماند!صدایت را نمیــــــشنوم! اصلاپاسخ مرا میدهــــــی؟! حتی دریغ از یک نشانه...

حد اقلش این است که نه من میشنوم پاسخت را، نه میبینم! خب ایراد از من درست! یک مقدار سطح درک مرا بالا بیاور!

مغزم درد میگیرد از فشار این همه بی محلی!

خسته ام...خسته... خیلی زیاد...

خدا!

بیامرز من را!

امیدم فقط به این ماه توست!

ایمان و علمم را فزونی بخش!

پ.ن: تمام تو سهم منه... به کم قانعم نکن!!

همین!

۹۱/۰۵/۰۱

نظرات  (۱۳)

خدایا فاصله ت تا من ، خودت گفتی که کوتاهه
از اینجا که من ایستاده م ، چقد تا آسمون راهه...
Like
بیدلی در همه احوال خدا با او بود...
او نمیدیدش و از دور خدایا میکرد..
اما ما نیز اینگونه ایم
واسه هم دعا کنیم
یاعلی
سلام.
یه وقتی دعا میکردم: "اللهم الجعلنا امام المتقین" .فکر کنم دعای حضرت ابراهیم(علیه السلام)در قرآن...
الان چند سالیه که ضعیف شدم! دیگه جرات این دعاها رو ندارم. یه دوستی می گفت همش از ایمان ضعیفه؛ایمان الکی. دارم به حرفش میرسم، مگه تا حالا خودمون کاری کردیم،همش رو اون داده، پس از این به بعد هم اون میده...
ماهی:
سلام.مگه دعا کردنم جرات میخواد؟؟! خیلیم خوبه که!
با سلام و احترام
مطلبی با عنوان :
ختم قرآن در ماه مبارک رمضان به شیوه ای متفاوت
جهت شرکت در این طرح به وبلاگ رزا بداغی مراجعه نمایید
www.rozabodaqi.blogfa.com
مرگ تدریجی، مرگ قسطی
اسمش زندگی نیست
این که آرام آرام خُرد شوی، له شوی تا تمام شوی
تا بروی زیر خروار خروار خاک دراز بکشی
اینکه چشمت را ببندی و نفست جا بماند کنج سینه ات ...
یا شاید ناغافل یه گوشه ای بیفتم بمیرم برای خودم !
سلام مهندس ماهی جان!
خوبید انشاالله؟ استفاده کردیم از قلم زیباتون... بسیار فیض بردیم...
با موضوعی در ارتباط با فلسطین به روز هستم...
التماس دعای فراوون...
چه خبرا؟؟
ماهی شدی زیر آب بایدد دنبالت بگردیم!!
ماهی:
آره دیگه ... نفس کم میارم روی آب!! موضوع ندارم : )
این تبلیغات بالای پست هاتون مربوط میشه به قالبتون...
ماهی:
خیر مربوط میشه به بلاگ های پول پرست!
سلام
برای اینکه از دست اون تبلیغات رهایی پیدا کنید باید توی کد قالبتون عبارتی با این عنوان رو پاک کنید
یه خط بیشتر نیست باید از ابتدا تا انتهاش پاک بشه ..
موفق باشید
ماهی:
سلام...اخه متاسفانه کد قالب رو نمیشه تو ورد پرس دید..:(...ممنون ازتون.
ماهـــــــــــــــــــــــی ...خیلی ماهی!!
چقدرررررررررررررر خوشحال شدم دیدمت!!!!!!
بوووووووووس
ماهی:
بححححح چطوریییییی؟ خواهش میشود! خواستم سورپرایز شوی:دی ببخشید هول هولکی شد...
سلام.
یه چند ماهی مطلبی ننویسید،خود به خود به جوش میاد!!! اصلا گاهی این طوری بهتره...
ماهی:
سلام
:دی بله . ولی نمیدونم چرا هنوز اونقدر جوش نیومده! یهو سر ریز نکنه حالا!!
با سلام و عرض ادب
خواهشا وبلاگ من که در واقع بانک جامع نوشته های شهدا میباشد را با نام "زیباترین نوشته های شهدا"
را در وبسایت انقلابی و مفیدتون لینک بفرمایید.اجرتون با شهدا
بهم سر بزنید شاید خوشتون اومد و من را لینک فرمودید...منتظر حضورتون و خبرتون هستم
یا علی سید علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">