یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

بدون عنوان

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ب.ظ

چندماه پیش داشتم سریال بیگ لیتل لایز رو میدیدم. یه صحنه ایش بود که ریس ویترسپون میره مدرسه دخترش و توی جلسه اولیا و مربیان صحبت میکنه. سالن کیپ تا کیپ پره. همسرش هم که باهم به مشکل برخورده بودن انتهای سالن ایستاده. ریس جوری صحبت میکنه که انگار فقط همسرش انتهای سالنه. همچین صحنه ای رو هم توی فیلم یه لحظه نشون میده. اونا حتی توی ناراحتی هم هیشکی رو نمیدیدن جز محبوب خودشون رو. انگار سالن خالیه و فقط اون اقا انتها ایستاده.

داشتم فایل های لپتاپم رو مرتب می کردم که به این اسکرین برخوردم. از کل دو فصل سریال فقط همین.

 

۹۹/۰۲/۱۲
ماهے !!

نظرات  (۳)

۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۱۹ :]♡ ომʝεძεհ

سریال قشنگیه؟

 

+به نظرم همین تیکه ای که تعریف کردی هم میتونه بگه جذاب بوده(:

پاسخ:
جوری بود که باعث بشه هر دو فصلش رو ببینم. بازیگر نچسب هم داشت.
رنکشم توی آی ام دی بی  8.5 ه و برای سریال امتیاز خیلی خوبیه.
۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۲۶ :]♡ ომʝεძεհ

پس حتما میبینمش((:

تشکر((:

احساس میکنم بهترین سریالی بوده که دیده م اخیرا..از نگاه ی مادر...

پاسخ:
من هم دوستش داشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">