یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive


در شهر جایی هست که در ازدحام کابوس های روزمره هر نفس از هوایش عطر آرامش، قرارِ دلِ بی قرارت خواهد شد، آن وقت لذت وصل می پیچد توی ذهنت و هر دم روح و جانت را لبریز از نبودن می کند! آن جا ابدیتی جاری ست که دل کندن از آن ممکن نیست ..

+ شبِ جمعه ست نثارِ دلِ مرحومِ خودم ..
+ دلم به وسعت قرن مچاله شده ..

نظرات  (۷)

چه آب رو آتیشیه این قرارای آخر هفته...
پاسخ:
الحمدلله ..
عکس زیبا
متن زیبا
چشم هم زیبا میبینه
دیگه همه چی جوره....
خدارو شکر فقط باید 
دل شما مجددا زنده شه
پاسخ:

ممنون
سلام
خیلی عالی بودخیلی..
عاشق بهشت زهرام قطعه ی 26 
می ری منم یادکن.
این روزهاخیلی بی قرارم ..
پاسخ:
سلام ریحانه جان ..

حتماا .. ان شاالله ..

راستی شما رزومه دادی برای عضویت ؟
آره دادم.شماچی؟
راستی نرفتم حرم...
خیلی بدشد:((
به خاطرنی نی مون..
پاسخ:
 آره .
عه :(

ناراحت نباش .. مهم دلت بوده که حرم بوده ..
خدا حفظش کنهههه
خداقوت
خدا رحمتشون کنه
حفظکم الله
پاسخ:
 سپاسگزارم

ان شاالله شفاعت ما رو هم بکنند ..
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۱ د‌ل‌باخته ..
دلم برای بهشت
برای دیدن فانوس ها لک زده...
پاسخ:
روزی تون ..
سلام...
خوبی دوست عزیز من..
خبری ازتون نیست
درتلگرام چشم انتظارتان بودم
پاسخ:
 سلاام ..

تو خوبی؟
یه ایمیلی چیزی بذار برام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">