یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

گذشتن بی تو روزها، سال ها، ماه ها ..

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ
اول و آخر... یار
زیر باران دعا کردم که زود برگردی .. سالم برگردی .. خوب برگردی.. خوب برگشتن خیلی مهم است .. با رضایت برگشتن خیلی مهم است .. و این که بعد از برگشتنت همه چی خوب باشد خانه مرتب باشد حالِ صاحب خانه بهتر است، حال صاحب خانه  که خوب باشد حال همه خوب است.. مادرم سفارش کرده که:  هر وقت تصمیم به مسافرت گرفتی خانه ات را مرتب کن بعد برو، وقتی برگردی ببینی همه جا مرتب است حس بهتری داری.. خستگی سفر توی جانت نمی ماسد..
حسابش را بکن یک روز که مثلا جمعه هم هست، برگردی ببینی یک مملکت بهم ریخته است ! چه حالی می شوی ؟!
 
+ حسی که الان دارم رو خیلی دوست دارم!
تنها.. بارون بی وقفه و پر صدا، رعد و برق.. پنجره ی باز .. رقص پرده ی گلدارِ صورتی پنجره ی اتاقم توی فضا .. بعد شُش ها مو پر میکنم از عطر خاک بارون خورده.. سرفه های پی در پی بخاطر این سرماخوردگیِ لعنتی ! همینطوری لپتاپ هم داره برای خودش زانیار رو میخونه..
همیشه من به سازِ تو .. برده سازت قرار از من .. 

+ تصمیم گرفتم دیگه "همین!" های تهِ پستم رو ننویسم.. :)

نظرات  (۸)

سلام
خیلی قشنگ بود
واقعا خدا به قلمتون برکت بده!
پاسخ:
سلام
متشکرم .
عالی بود
ممنون
همین!
پاسخ:
خیلی ممنونم ..
همین !!!
سلام دوست خوبم.
خیلی قشنگ بودخیلی زیاد!!

دلم خونه ی پنجره دارمی خواد:(
خونه ی مامثل قفس می مونه!

تصمیم جدیدتون هم مبارک.
پاسخ:
سلااام :)

خیلی ارادت داریم خدمت شما :)

ممنونم..
ان شاالله خدا یه خونه بزرگ و پنجره دار قسمتتون کنه. ولی ینی اتاقا هم پنجره ندارن ؟

چه سخت :|

خوبه یا بد تصمیم جدید ؟ نظرت ؟
مابیشتر!!

ان شاءالله.
پنجره داره اماخیلی بالاست وبه خاطرساختمون سازی های اطراف به هیچ عنوان نمیشه پرده روکنارزد:(
بخوای بیرون وببینی بایدروی یک چهارپایه بایستی تازه کاردرستی نیست چون حیاط خونه ی همسایه است.
اتاق وآشپزخونه هم که پنجره نداره:(
این هم شرحی ازپنجره های خونه ی ما:)  

دررابطه ی با "همین"بایدبگم،من خودم همین روخیلی دوست دارم!
خودم همیشه آخر دل نوشته هام می نویسم این یک وجه تشابهی بودکه بین خودم وشماپیداکرده بودم:)

پاسخ:
وای چ سخت ریحانه ..
فقط می تونم دعا کنم خدا یه خونه ای که دوس داری، پر از محبت به زودی زود نصیبت کنه :)


جدی ؟؟!!!
چه جالب !!
همین که همینی خوبه، همین!

جدا از شوخی، از نثر شیوا و صمیمی و دلنشینت لذت بردم.
درودها
پاسخ:
جدا ؟ ممنونم..
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ خانومـِ میمـ
تصمیمت خیلی خوبه :)

سلاااام راستی !
دلم برای اینجا تنگ بود :)
خوبی ؟
پاسخ:
سلااااام

عی نامعرد . خب اگه انقده بد بود زودتر میگفتی :دی


منم برای خودت ..

ممنووونم .. شکر خدا .. تو خوبی ؟
:((
 زانیار?!?!?
پاسخ:
اوهوم
از صداش خوشم میاد

عیدت مبارک
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۴ پشت پرچین
سلام شمدون خان...
یکم بیشتر بنویس...
نوشتنتو دوست دارم...
هنوزم گه گته که دلم میگیره میام و میخونم نوشته هاتو حالم جا میاد...

پاسخ:
سلام دیانای عزیزم !

ممنون که هنوز میای .. جدی غافلگیر شدم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">