یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

مجلس ششم!

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ
بسم رب الح س ی ن (علیه السلام)
جمع شده اند کنار فرات با طبل و دهل!
سه هزار مرد خونریز...
در اصل
با عزت ترین افراد روی زمین را
محاصره کرده بودند!
آری اولین محاصره از این جا آغاز شد..
دستورش را عمرِ سعد(لعنت الله علیه)  صادر کرده بود!*

حضرت قاسم(علیه السلام)
چشید طعمِ شیرین تر از عسل را
از دستِ
تلخ ترینِ مردمان...

*منبع تاریخی: از مدینه تا مدینه، ص360 

همین!

نظرات  (۶)

۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۵ باب الحسین
شهادت عسل است ... به پای حسین (ع) شیرین تر از عسل ...
پاسخ:
احلی من العسل.. احسنت.
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
احلی من العسل ...
پاسخ:
اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیل الحسین (علیه السلام)
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
رجز بخوان و خاندان خویش را به رخ بکش
که کفر این سپاه کفر بیشتر درآوری 

(شاعرش رو نمیدونم)
پاسخ:
خیلی قشنگ بود...

قلم از غم ، دلی بی تاب دارد
که این تصویر از خــــون قاب دارد
چشید طعمِ شیرین تر از عسل را
از دستِ
تلخ ترینِ مردمان...
.
.
.
چقدر این تعبیر زیبا بود
اجرتون با حضرت ...
پاسخ:
سلامت باشید ان شاالله... حاجتتون روا
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

ایام حسینی را تسلیت عرض می کنم...

یاد این شعر افتادم:
"شهد شیرین شهادت ز عسل شیرین تر
ما چو قاسم همه هستیم فدای رهبر..."

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
سپاس

به همچنین.
اگرآنان باعزت ترینان رامحاصره کردند
اگرآنان افتخار براین محاصره دارند
باقلمت بدترینان راخوب محاصره کردی
بانوشتارت باعزت ترینان راخوب یادکردی
پاسخ:
مرسی سادات جان... نظر لطفته... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">