یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

زلفِ "بر بادده ات" باد نمیخواهد که...

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ
بسم ربّ الح س ی ن (علیه السلام)

+ photo by mahi!
با شروع محرّم، عالم پُر می شود ازحُزن...
از اول تا دهم
پیراهن پاره پاره ی ح س ی ن(علیه السلام) را
از عرشِ کبریائیِ خدا
رو به زمین می آویزند... *

* منبع تاریخی:خصائص الزینبیه: ص49، خصیصه ی نوزدهم!

همین!

نظرات  (۶)

:'(
مختصر و سوزنده.
خوندیش این کتابو؟
پاسخ:
نه .. تاریخ کلی محرم رو میخونم جاهایی که مهم تره رو کوتاه نویسی میکنم ان شاالله... 
سلام علیکم
عزاداری ها قبول
خداقوت
پاسخ:
علیکم السلام و رحمة

قبول حق ان شاالله... به همچنین.
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۱ ღ فاطمه ღ
ما شما را لینک کردیم
حال دیگر تصمیم با خوردتان است که ما را لینک کنید یا نع!
پاسخ:
ممنون فاطمه خانم.
من نیز هم..
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۴ باب الحسین
فدای آن خوان گسترده ات حضرت رحمت الله الواسعه ...

+

امان از دل مهدی فاطمه ...

+

الهی عظم البلاء ...
پاسخ:

کربلا آمد و من حر گرفتار... بیا

دل ندادن به بلا سنگلدی می خواهد..

۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
یا ابا عبد الله ... 
ارباب من و دریاب ...

التماس دعای فرج



پاسخ:
دست شماست روزی هر روز این گدا
ای بهترىن رفیق ، ای ارباب با وفا...
السلام علیک یا ابا عبدالله...
پاسخ:
کربلا روزی ت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">