یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اول و آخر... یار

غم هایم را خاک کردم

در گلدانِ بزرگِ گوشه ی اتاقم...

حالا هر شب

بوی شب بو می پیچد توی بی خوابی هام...

تیتر: بنیامین دیلم کتولی

همین!

۹۳/۰۲/۰۱
ماهے !!

عکس

شب بو

نظرات  (۲۹)

چارلی چاپلین :

حتی تظاهر به شادی نیز برای دیگران شادی بخش است

پاسخ:
از یه طرفی میتونید پست من رو اینجوری تعبیر کنید:
غمم رو کاشتم جاش گل درومد.
خیلیم خوب...
پاسخ:
البته یه تعبیر دیگه ایم داره ها :)

با این که غمم رو خاک کردم ولی باز بوش رهام نمی کنه...

ممنون
سلام عزیز!
من گوشه اتاقم گلدون ندارم...
به جاش
همین " غم " ها مثل
پیچک از در و دیوار اتاقم بالا رفته اند!
جنگلی است برای خودش اتاقم!!...
مال شما خوبه گلستونه :)
پاسخ:
سلام. من چهارتا داشتم الان 6تا شدن... اگه بدونی چقد خوبه :) 
نگو اینجوری :( من همسن شما بودم تو اتاقم 2 تا شمعدونی داشتم  یه دونه ام ازونا که فقط برگه همش..
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۱ خانومـِ میمـ

میشه من های های پایین این پستت گریه کنمـ؟!

پاسخ:
خانوم میم؟! :(
آتش زدن باغ گناه است ...
شایدم :

غم هایتان را خاک کردید . . . که یعنی همه ! حتی غم ها هم رفتنی هستند.
برای شادی روح غم ها . . . فــــــــــــــــــــــــــاتحه مع الصلوات . . .

می ماند این بوی پیچیده در بی خوابی ها که یحتمل همان روح سرگردان غم هاست !
پاسخ:
تو دلم فرستادم !
اینم میشه ! جمله آخر جمله ی خوبی بود. همشون مردن..
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۱۵ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
تشویش کلی... همون بحث هدف... ممنون بابت پست قبلت. خیلی خیلی نظرای دوستات به دردم خورد.

هه. راس میگی... نمی رود به هزاران هزار پیروزی غمی که بر دل یک پادشاه می ماند. چقد این روزها اینو میفهمما :)


پاسخ:
سلامت باشی پرچم دار ! پست مون که به درد نخور بود، بلکه م نظرای بقیه به دردت بخورن :D

آره بیتش حقه...
أَلا إِنَّ أَوْلِیَاء اللّهِ لاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لاَ هُمْ یَحْزَنُونَ

خوش به حال شما که قدمی در این راه (که البته بسیار سخت است) برداشته اید . برای ما هم دعا کنید که توفیق پیدا کنیم . . .


+ ذوق نوشت :

در این فکرم که اگر قرار باشد "غم حضرت ارباب حُسین علیه السلام " را هم در گلدان بکارید ، شب ها عطرش چه به روزتان خواهد آورد . . .
پاسخ:
ذوق نوشت شما "حالتی رفت که محراب به فریاد آمد" بود. عالی !
سپاس.
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۰ خانومـِ میمـ

الان میخاستی بگی وبلاگت باغه ؟! منمـ دارمـ آتیشش می زنمـ؟! :)))

 

پاسخ:
نخیر خودمو گفتم که آتیشم نزن :))
خلاصه که: کم گریه کن.. آتش زدن باغ... :-D
ما خونمون بالکن نداره
آفتاب گیرم نیست
اگه گلدون داشته باشم پژمرده میشن وپژمرده شدن اونام غم میکاره تو دلم :(
پاسخ:
آها همون... البته از این گلدونای آپارتمانیم خوبه :)
سلام

ریخت و پاش کنید....

کمی برای دل...

http://zareh.blog.ir/post/321

یا علی
گلدان جایی برای خاک کردن ، غم هایم نداشت

بی هوا ، آن را هوا دادم در هوای تو ... !

---

شبی به دست کلاغان شهر می سوزد

مترسکی که سرش بی کلاه می ماند


پر از گلایه و اندوه عمر رفته ی ماست

اگر به چهره ی آیینه آه می ماند



پاسخ:
مترسکو خوب اومده شاعر!
ممنون!
با سلام....

عاشق تر...

http://taknevisi.blog.ir/post/6
قشنگ بود
:)
پاسخ:
قشنگ می خونی خانم چادری :)
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۴ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
عجب آدمی هستی ها .... ما نظرمونو راجع به پستت پیش از این گفتیم!!
پاسخ:
:|  :/
مزاح...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۸ اول و آخر ... یار
تمام غم هایم را زیر خاک چال کردم...
اما درختی شد بزرگ....
پاسخ:
امیدوارم میوه های خوبی بدهد..

میشناسمتون؟!
ببین چه قدر اثر گذاری!!!
تصمیم شدید گرفتم یه گل بخرم واسه اتاقم...
:)
پاسخ:
عه چه خوب!
امیدوارم پا قدم خوبی داشته باشه برات ;-)
ماهِ حوضِ آبی خانه ی ما بود ...
ماهی کوچکِ سرخ  ...
زیرِ بلورِ یخ بسته ی مهتاب ...


پاسخ:
:(
کاش ما هم حوض ماه دار داشتیم!
http://koodakan.org/poem/poemt/pt01.htm

یاد این آهنگ افتادم! :|
بخوون تا آخرش، بد نی!

پ.ن: از بوی گل شب بو به دلایلی متنفرم!
خدا ما رو ببخشه!

پاسخ:
وااای خیلیییی قشنگ بود... از تو تنها شدم، چو ماهی از آب:)
یادمه...

+ واقعن ؟ من عاااشق گل شبو ام. خوبه که!
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۰ مصطفی امیریان
با توجه به زیر سوال بردن سبک من ، سکوت اختیار می کنم نه نه اصرار نکنین امرا نظر بدم D=
پاسخ:
من که عرض کرده بودم قبلا خوبه !

ای بابا اینجوری بد شد که!!!

گاهی غم ها با دلِ آدم لجبازی میکنند..

به رویشان فقط باید لبخند زد!

شاید دست از دل بردارند..


اما


گاهی با این لبخندها بیشتر لجشان در می آید؛؛

و در دل بیچاره بیشتر جا خوش میکنند..




*سهراب سپهری

پاسخ:
واقعا از سهراب بود؟! 
سپاس.. جدید بود برام از ایشون. 
دنیا با غم پیوند دارد.
آماده باید بود...

و خدایی که در این...
پاسخ:
نزدیک تر از...
من به من...

با تو حرف میزنم ارامم میکنی...

و گاهی دلم
صدای تو را می شنود
یا الله یا الله یا الله
به یقین رسیده ام که...

سلام
و چقد این پست زیبا بود و عمیق و....
پاسخ:
سلام
سپاس. دلنوشته تان آرامش بخش بود..

سلام.نگاهتان را دوست داریم و خدایی که در این نزدیکی است

 بروزیم با " جنس بنجل"

و دعوتید به:

dayyan.blog.ir

سلام و سپاس بابت این اثر زیبا .


به باغبانم خواهم سپرد ...
در آخرین کاشت من در خاک ...
قلبم را جدا بکارد .

....

دوست دارم قلبم اینبار
درخت بائوباب تنومندی باشد ...
که تا هزاران سال ...
در دستان هیچ انسانی نگنجد .


پاسخ:
سلام
تشکر
این روزها اتاق های خیلی ها اینطور شده
سبز و جنگلی ...
پاسخ:
سبزم نباشه جنگلی هست!!!
سلام ..
......!

پاسخ:
وعلیکم.
؟! 
معرفی می فرمودید... 
خاشعین را عبادتت مَظهر | ولادت امام باقر علیه السلام | حاج منصور ارضی | به همراه متن شعر | اختصاصی خیمه

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

این پست همه چیزش بیست بود +++

عنوان ، نوشته ، عکس


پاسخ:
خوشحالم که خوشت اومده رفیق..
;)
ب قول فاضل
من پادشاه کشتگانم کشورم خالیست


اشاره نویسی ه خلاقانه ای بود
پاسخ:
زیبا.. در جای دیگری می فرماید:

من آن طبیب زمینگیر زار و بیمارم
که هر چه زهر به خود می دهم نمی میرم...

سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">