یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

مَحرَم نوشت!

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ب.ظ

بسم ربّ الح س ی ن (علیه السلام)

نه نوشتنم می آید نه حرف زدنم نه هیچ کار دیگر!

حالم مثل همین آسمانی که عین سیل می بارید خراب است، خراب!

دلم را باید ببرم تعمیرگاه... محرّم زمان خوبی ست برای تعمیر دل... حس خوبی دارم... یک جور نور امیدی ته دلم هست که حالش خوب می شود! یعنی به تعمیر کار دلم آنقدر مطمئن هستم که ناسالم بر نمیگرداند مرا...

رویم را زمین نینداز آقا...

پ.ن: نوای وبلاگم را دوست دارم حسابی...( +)


همین!

نظرات  (۲۰)

سلام
گریه بر روضه ی ارباب سراسر نور است
آنقدر اشک فشانیم و بگوییم حسین / تا به ما تذکره کرب و بلا هدیه کنند
سلام.
خوب نوشتید.
ما رو هم دعا کنید لطفا!
۲۴ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۶ کبوتر حرم !
سلام
زیر نظرت نوشتم چه عجب از اینورا! اومدم دیدم اپ کردی فهمیدم چی شد طرفای ما اومدی. حالا جدا از تیکه پرانی...
:(( محرم ...حالم مثل حال توست! و پست اخیرم مثل پست خودت !
سلام. ان شاءالله که بتونیم توی این محرمیه، رخت سیاه گناه و معصیت رو از تن بگیریم و رخت سیاه عزا رو به تن کنیم...
من آواتار ندارم ولی فکر کنم بابت وارد کردن اون ایمیل آواتار کامنتم اینجوری شد
سلام
چقدر قشنگ گفتی...تعمیرکار دلم...
منم امید دارم...
صلی الله علیک یا اباعبدالله
"مَحرَم نوشت!" احسنت.
سلام.
. . . تمام امیدم فقط به محرم است و به...
خدایا از ما نگیر اشک بر مصیبت امام حسین (ع) و اهل بیتش رو ...خدایا از ما نگیر درک زیبایی این ماه رو...خدایا از ما نگیر عشــــــــــــق به اهل بیت رو....
به خدا همیشه از اون روزی میترسم که یه لحظه فاصله بگیرم ازشون...یا دستم رو رها کنن... از اون روزی میترسم که گریه نکنم برای ابا عبدالله...
خدایا...
--------------------------------------------------
دوست جون عالی بود...ممنون..
------{-@
۲۵ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۳ خاک باران خورده
فقط باید گفت ، محرم شد ؛ بسم الله ...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۲۲:۴۱ کبوتر حرم !
سلام مجدد خواهری
اوا ! خب بشمار چند وقته نیومدی بعد بگو تیکه می پرونم. البته که خوب کردی اومدی ذوق مرگ شدیم :)
امام رضا ... خوش باز به نازِ امام رضا...
۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۰:۱۱ کبوتر حرم !
سلام
دوباری که قبلا اومده بودم اصن دقت نکرده بودم مَحرَم نوشته ! خوش به حلت محرمی :)
بعدم این که واقعا فکر کردی من به تو رمز نمیدادم!!؟؟ غریبه شدی یهو دختر ؟!
راجع به اون دو تا پست هم آره قبلا نبود، دیشب آوردمشون بالاتر. مال شهریور و مهره . محرمی بود آوردم بالا...
ممنون :)
دعا یادت نره هاا
وقتش رسیده این حال و هوا یک هوایی بخورد....بلکه به خودش بیاید...
التماس دعا
۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۰:۱۱ وحید استیری
سلام
اول اینکه ممنون که به ما سر زدید
دوم اینکه سایت جالبی دارید،یعنی دلنوشته های خوبیه،ما که صفا کردیم
سوم اگر رادیو آسمانی رو با IE بازکنیدمشکل حل میشه
تا دستان ظاهر بریده نشود، بال های بهشتی نخواهد رست...
سلام.التماس دعا
چون چاره نیست میروم و می گذارمت
ای پاره پاره تن به خدا می سپارمت...
۱۲ آذر ۹۱ ، ۰۸:۰۲ لباس شخصی گمنام
الحمدالله ، الحمدالله
من محرمُ دوباره دیدم
باز حی علی العزا شنیدم
به اذن فاطمه (س)
مشکی پوشیدم
خدایا شکرت
ممنون از مطلب زیباتون
خداقوت
التماس دعا
یاعلی علیه السلام
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
۱۲ آذر ۹۱ ، ۲۱:۲۶ وحید استیری
سلام
نشد نوای سایتتون رو دانلود کنیم!
۱۲ آذر ۹۱ ، ۲۱:۳۴ وحید استیری
شد،یعنی دانلود شد
زیباست
۰۷ دی ۹۱ ، ۱۹:۳۵ باران نم نم
سلام ماهی جان،
هزار بار آمدم اما نبودی.خوشحالم که هستی.
مَحرم محرم شدن سخته اما آرزو میکنم تا مَحرم حریمش شویم که لااقل لایق نیم نگاهش باشیم...
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۸ وحید پناهلو
نتونستم دانلود کنم ! :( 
ظاهرا لینک از اعتبار در اومده . 
پاسخ:
اصلاح شد.
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">