یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

هنوز کسی وبلاگ می خونه؟

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ
بیش از یک هفته است از هیچ جا و هیچ کسی خبر ندارم. خودم خواستم. این طور دوستان سره از ناسره بهتر شناخته می شوند! تمام ارتباطاتمان وصل است به این فضای مجازی کوفتی. فضای مجازیِ پر از سوء تفاهم. پر از تصویرهای غلطی که -ناخواسته- از خودمان نشان می دهیم و از دیگران هم باور می کنیم. تصویرهایی که حتی اصلشان بهتر است.
حالا پس از مدتی برگشتم به اصل خویش. به وبلاگ نویسی.
۹۷/۱۲/۱۳
ماهے !!

نظرات  (۳)

تصادفی توی مطالبی که اتوماتیک از وبلاگا ورمیداره سایتم دیدمش :D نه کسی نمیخونه مگه اینکه مطلب به درد بخوری باشه دیگ کسی نمیشینه خاطرات و و... بخونه
پاسخ:
:)
همه کوچ کردن به کانال‌های تلگرامی
میخونه.. میخونه :)
پاسخ:
الهی شکر :)
۱۴ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۱۳ مصطفی فتاحی اردکانی
من هستم،
وقتی وبلاگ نویسی هست، وقتی تازه وبلاگ نویسی فیلتر شده و خیلی ها کوچ کردن به تلگرام و فقط خوبا موندن چرا باید گذاشت رفت
پاسخ:
یاد اَلَک افتادم. صحبت جالبی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">