یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

یادِ تو کوران می کند ..

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ
مردّد سر چهارراه عبور ایستاده بودم، خیابان خیلی شلوغ نبود، ماشین عروسی پشت چراغ قرمز ایستاد و دو سه تا ماشین بوق بوق کنان از اتومبیل پیاده شدند و در حالی که یک چشمشان به ثانیه شمار چراغ بود و یک چشمشان به دوستانشان، میرقصیدند.
من باید رد میشدم، نباید؟ رد نشدم.
یکی دو تا عابر دیگر هم بودند
یک دفعه نمیدانم آن ماشین پر سرعت سر و کله اش از کجا پیدا شد.. زد. خیلی بد زد.
فقط صدای آهنگ میشنیدیم در حالی که چشم های همه یمان چهار تا شده و دست هایشان توی هوا مانده بود با گردن کج سمت تصادف
مرد میانسال پاشد شلوارش را تکاند و از روی خط عابر ادامه راهش را رفت. حتم دارم توی سرش پر از همهمه بود، "آقا چیزیت نشد؟ سرت درد نمیکنه؟ ببریمت دکتر"
دست هایش را گرفت بالا چشم هاش را بست که یعنی خداراشکر و بعد رفت.
خیلی وقت بود چراغ سبز بود کسی عبور نکرد.
چراغ قرمز شد همه ساکت توی ماشین هایشان بودن.
باید رد میشدم؟

۹۶/۰۳/۰۲
ماهے !!

نظرات  (۴)

سلام ببخشید چجور در افسران عضو بشم
پاسخ:
سلام

http://resume.afsaran.ir/new-user/

اگر قبلا عضو بودید یه لینک داخلشه از اون طریق اقدام کنید

خدا رو شکر
بالاخره باید رد میشدید یا نه؟
پاسخ:
باید رد میشدم خب
ولی با اون داستان تصادفو اینا ترس داشت دیگه این که باز یکی دیگه نیاد بزنه به ادم !!
سلام من رزومه رو پر کردم ولی خبری از تایید نشد
بیشتر راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام اگه تلگرام دارید با ایشون ارتباط بگیرید
@Afsar_Bisimchi

اگه نه با این شماره تماس بگیرید
۰۹۹۰۴۷۱۲۱۸۷

بنده هم بهشون اطلاع میدم که رزومه های جدید رو بررسی کنند.
باید گوسفندی مرغی چیزی بکشید !!!

پ ن : افسران کجاس ؟! :|
پاسخ:
افسران فعلا به کما رفته احتمالا تا مدت طولانی

اما یه سری کارگروه ها اومدن داخل تلگرام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">