یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

وقتی دلگیری و تنها ..

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ب.ظ

عصر که از محل کار برمیگشتم یک جور عجیبی دلم گرفته بود، جلوی در مترو ایستاده بودم و هربار که در بسته می شد توی چشم های خودم نگاه می کردم. چشم هام را بستم، ناخودآگاه و بی صدا اشک می ریختم!
مترو خلوت بود کسی پشتم نبود، اولین باری بود که این همه فشار رویم جایی بیرون از اتاقم داشت خودش را نشان میداد مخصوصا این که آخرین باری که گریه کردم مُحرم بود.
این چند هفته، هفته های سختی بودند برایم.
چشم هام را پاک کردم در باز شد، رسیده بودم جایی که باید. حالا کمی آرام ترم!
همیشه با خودم فکر می کردم بعضی زن ها چطور روی شان میشود توی اتوبوس یا مترو جلوی همه گریه کنند، حالا فهمیده ام بعضی مشکلات توی زندگی هستند که راه حل شان خارج از دسترس آدمی ند و فقط خدا باید کمک کند. نمیدانم اگر امروز دور و برم شلوغ بود باز هم این اتفاق برایم می افتاد یا نه ..
امروز فهمیدم احساسات زن چقدر زیباست !
بی صدا، آرام، لطیف ..

۹۵/۱۱/۲۱

نظرات  (۴)

۲۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله خدا همراه لحظه هات باشه آبجی.دلت پر از آرامش.به لطف حضرت زهرا سلام الله علیها ان شاءالله گره از مشکلاتتون بباز بشه.
پاسخ:
ممنون خواهر خوبم
ان شاالله با دعای شما ..
دلت با یاد خدا همیشه اروم ومطمئن باشه الهی
پاسخ:
وای خانم معلم سلام خوبین ؟ ❤️
چقدر مدته که اسمتون رو ندیده بودم

خدا روشو برنگردونه الهی ..

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** **** ***** ****** *** ** ** ***** ***** ****** ***** *** ***** ** ***** ***** **** ** **** ************
پاسخ:
مگه من از چیزی حرف زدم اینجا ! :)
الحمدلله هیچ مشکلی تو زندگی ندارم فکر کنم این عادی باشه که برای هر انسانی یه وقتایی سراشیبی پیش بیاد
شما خودتون پیش نمیاد دلتون بگیره آیا ؟
عجب
من به عمر خود نمیدیم چنین صحنه ای رو
توی قطار بعد از یه تلفن خودم رو گوشی ای پنهان کردم
پاسخ:
من هم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">