یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

چی میشه که اینجوری میشه ؟

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ق.ظ
خیلی وقت بود از چیزی احساسِ ناراحتی نمی کردم. از حرفی پشیمان نمی شدم. حسِ خودخوری درونی نداشتم. دیروز وقتی آرامشِ خیالم خدشه دار شد و ویروسی غریب در رگ هام جریان پیدا کرده بود، فکر نمی کردم که امروز صبح بعد از خواب، ریست فکتوری شوم. فکر نمی کردم یک ذره از آن احساسات منفی در من محو شود..
کِیفم کوک بود و خوش خوشانم بود که باز با یک اتفاق دیگر روز از نو روزی از نو .. حالا ثانیه شماری می کنم برای خوابی عمیق .. خیلی عمیق .. 

نظرات  (۸)

۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۶ سید محمد رضی زاده
این نیزبگذرد..
پاسخ:
دقیقا ! خیلی نباید بهش فکر کرد !
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله آرامش بریزه به قلبت. حس ناخوشایندیه ولی ان شاءالله خیره
پاسخ:
ممنون حل شد با خواب D:

واقعا کلا بازیابی کارخانه میشه ادم :|
اینجا دنیاست....دنیا
پاسخ:
بله
یه آیه هست تو قرآن بزرگان ازش استفاده کردند که اگر سر مشکلات خوابتون گرفت مقاومت نکنید! اجازه بدید خوابتون ببره. (سوره آل عمران آیه 154):

امنه نعاسا: یعنی خواب آرامش بخش...
آن گاه پس از اندوه ، آرامشی به صورت خوابی سبک بر شما فرود آورد که گروهی از شما را فرا می گرفت 
پاسخ:
خیلی جالب بود.
خیلی زیاد !
نشنیده بودم.
سلام
زیبا مث همیشه

آشوبم آرامشم تویی .... ای عزیز دادار

خداقوت
پاسخ:
سلام
بسیار سپاسگزارم
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
کاملاً درک می کنم چی می گی.
خیلییییی تجربه اش کردم.

چه قدر جالب بود و آرامش بخش، کامنت جناب بی نشان.
پاسخ:
:)   :)

بله بسیار جالب بود دستشون درد نکنه
سلام 
تموم نوشته های اخیرت روکه نخونده بودم به دلیل مشغله های مادری،خوندم.
چقدرغمگین..چقدرخسته ..
الان خوبی؟؟
پاسخ:
سلام مامان ریحانه :)

چقد خوشحال شدم که می بینمت این جا . باورت نمیشه ..



خودم الان دوباره نوشته هامو خوندم راست میگیا ! :|
آره خداروشکر ;)
ممنون
امام علی فرمودن غمگین نمیشم تا وقتی میتونم استغفار کنم...
پاسخ:
پر از امید .. ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">