یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

که میشه این غما رو از دلم پیاده کرد...

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

اول و آخر... یار

رسانده بودم خودم را لب جوی آب، ثانیه ها به هروله می گذشتند و من دستی به گذشته و چشمی به آینده، در حسرت رویا هایی که می توانستم به حقیقت بپیوندانمشان خیره به گذر آب نگاه می کردم که چشمم افتاد به فواره ای که می فهماند بعد از هر گذری یک صعودی هست...

الحمدلله علی کل حال... 


+عکس در راستای تگ های اینستاگرامی "جایی که هستم!" ... در باغ فین .

+ پاییز باشد و وبلاگ نویسی اش... خدا می داند چقـــــــدر دلم تنگ شده برای وبلاگِ عزیزم...

+شهریور سال پیش فعال ترین ماه وبلاگ نویسی ام بود... یادش بخیر...

همین!

نظرات  (۱۱)

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۹ مرجان شاکری
سلوم.خوبین؟بدووووووو که آپم.
فقط بدو که منتظرتم
بخدا اگه نیومدی دیگه باهات قهرم.
پاسخ:
O_O
:|
خوش به حالتون. ما که هر چی به این ور اون ور نگاه می کنم بلکه یه کم این دلمون عبرت بگیره هیچی نمی فهمه! به آب نگاه می کنیم آب می بینیم به فواره نگاه می کنیم فواره می بینیم و بقیه چیزا هم همینجور!! تازه گاهی همین ها رو هم نمی بینیم. یکی دو روز پیش بود پام رفت تو جوب آب! :دی
+ ان شا الله دوباره فعال بشه اینجا.
پاسخ:
:))
بالاخره یه جوری باید تحولی به حال خودمون بدیم یا نه؟ نشونه ها چیزای خوبین برای این کار...

+ ممنون، خیلی... ان شاالله..
کفشامون داداش نیستن ولی فکر کنم پسرخاله ن :)
پاسخ:
شایدم دختر خاله بودن خب! 
ما مشتاق دیدار فامیلای کفشمونیم!
هان ای دل عبرت گیر...!

یه خرده وبلاگتو تحویل بگیر...:|
پاسخ:
خو دوسش دارم :)
:*
راستی ارشد چی قبول شدی؟ کجا؟
موفق باشید همیشه و فعال :)
پاسخ:
ممنونم به همچنین... 
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ مصطفی فتاحی اردکانی
"بپیوندانمشان" سنگین بود
پاسخ:
بله خیلی!!!!!
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۳ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
سلام
بنده نیز هیچ کجا را به مانند وبلاگ دوست نمی دارم!
البته به استثنای یاهو360 خدابیامرزم :))


ثانیه ها به هروله می گذرن ماهی:((
پاسخ:
سلام :)
به 360 ام حسی نداشتم :دی... وبلاگم یه چیز دیگست.....
اوهوم :((((

۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
:-)
پاسخ:
:-) ;-)
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ بے بازگشتــــ ...
قلمتان مستدام، چراغ اینجا پر نور ان شاءالله... 
پاسخ:
مرسی مریم... :)
ذوق کردم که برگشتی ... :*
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ خانومـِ میمـ

بح بح ... به عکس

پاییز جان ِ دل ... و وبلاگنویسی دوست جان :)

پاسخ:
بح بح به خودتتتت
قربونت..
کاش فقط حسرت رویاهای به حقیقت نپیوسته باشد ...

یک وقت هایی هست که یک چیزهایی را که "آباد" بوده اند "خراب" کرده ای ...
پاسخ:
مو به مو ریخته شد طرح پریشانی ما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">