یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

من این همه نیستم!

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ب.ظ
اول و آخر...یار

بهترین آلبوم موسیقی را هم که روانه ی بازار کنی، خوشمزه ترین دستپخت را هم که داشته باشی، هنرمندانه ترین تابلو هم که بکشی، پر معنا ترین متن را هم که بنویسی، زیبا ترین شعر را هم که گفته باشی، شاهکار ترین حرکت را هم که انجام داده باشی، بازهم افرادی هستند که مخالفت باشند و منتظر دیدنت هستند تا فحش و ناسزا بارت یا یک چک آبدار حواله ات کنند و حالشان از تو بهم بخورد!

مزخرفترین شعر را هم که گفته باشی، زشت ترین لباس را هم که پوشیده باشی، افتضاح ترین غذا را هم که درست کرده باشی، بدترین آهنگ را هم که خوانده باشی، باز هم طرفدارانی خواهی داشت که برای یک لحظه دیدنت لحظه شماری کنند و برایت کف دست مرتب یا نامرتب بزنند!

نه وجود مخالفان زیادِ یک کار خوب آن را بد جلوه می دهد، نه وجود طرفداران و دوستداران زیادِ یک کار بد آن را خوب نشان می دهد!

+ برای این که این متن من دچار خود کوبندگی نشود، عده ای از شما مخاطبان با دست و جیغ، تشویق و عده ای دیگر هم شدیدا با آن مخالفت کنید!

همین!

۹۲/۱۰/۰۵
ماهے !!

نظرات  (۴۲)

۰۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۹ گرافیست کوچولو
دص و جیق و حوووووووووووووووورا : )
من موافقم :)

پاسخ:
این یعنی متن افتضاح بود؟!:دی:دی
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۱ گرافیست کوچولو
نه نه   :))))))))))
اونم بهتون یاد میدم :‌ )
پاسخ:
دیگه حرفتو زدی :پی :دی
آره عکس چند نفرو باید دفرم بکشم:دی ، اونایی که شما کشیده بودی عالی بودن:)
عرض سلام و مخالفت شدید دارم 
شدیــــــــدااااا 
:)

کافی بود؟!
پاسخ:
سلام و ارادت ..
بعله زیادیمونم بود...
مچکرم:)
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۲ باران ....
آدم ها همه های زیادی هستند ...
کاش همه ی خوبمون بیشتر از همه ی بدمون باشه ...

و مقوله ای به اسم سلیقه ! به اندازه ی همه آدم های روی زمین و کودک ها و خر های درونشان !
پاسخ:
وای کجایی دختر!
وبلاگتو چرا بستی؟! کلی ناراحت شدم ک آخرین پستت رو نخوندم ک چرا....
بله... و باغ وحش های درونشان حتی!
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۲ باران نم نم...
اولا،تعیین تکلیف ممنوع!!!
دوما،آخ گفتی...
آدمهایی هم هستند که عملکردشون...حرفاشون...کلی طرفدار و کشته مرده دارند به جز عاقلان!!!
کسانی را هم می شناسم...سکوتن اصلا...طرفدارم ندارن...خیلی هم معروف نیستند ولی کارهای بزرگ و پر اثری انجام دادن!!!
هر وقت هم دیگه رو دیدیم یادم بنداز فیلم یک نمونه ازین قبیل انسانها رو نشونت بدم ...
پاسخ:
اولا همون جملت خودش تعیین تکلیفه!!!
دومن آخ اره ...
باشد... اگر زنده بودیم!
موافقم!
(:
پاسخ:
این ینی بد بود متن؟ 
مچکرم!
خو .... هر کسی از ظن خود یار من و الخ !
پاسخ:
بعله... ولی منظورم این بود که ماهیت ماجرا تغییر نمیکنه!
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۱:۴۵ خانم معلم
سلام 
الاعمال بالنیات ... تا نیت از این هوراها و دست زدنها و برعکس از این مخالفت ها چی باشه ... 

خدا کنه ذاتمون خوب باشه ... خدا کنه بدونیم کاری که انجام میدیم بخاطر چیه ، اون وقت چه هورا بگن چه نگن فرقی نمیکنه ... موافقت و مخالفت توفیری نمیکنه چون میدونی کارت یا حرفت علتش چی بوده ... 
پاسخ:
سلام از ماست...
بله دقیقن!
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۲ باران نم نم...
اولا،تعیین تکلیف کنی...تعیین تکلیف برات می کنند ماهی جان!!!
این قانون پژواکه!!!
دوما،زنده ام اگر نموندم تو وصیتنامم می نویسم برات آپلودش کنند...
پاسخ:
مهمون که نمیتونه تعیین تکلیف کنه باران خانم!!
هرچند که حق رای داشتید و خیلیم تعیین تکلیف نبود!
ان شاالله که صد سال دیگه م زنده ای!
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۱ باران نم نم...


در زمان بچگی،مو هم می کشیدی؟
یا مثلا نیشگون بگیری؟
من نمی‌دونم شما با مهمون چه می کنید...اما،ما مهمون برامون خیلی عزیز و محترم هستش...تعیین تکلیفم کنه به دیده منت میذاریم!!!
آخه،در شان میزبان نیست برای مهمون تعیین تکلیف کنه!!!
حق انتخاب دو وجهی تعیین تکلیفست!!!
ماهی جان،پذیرش برخی موارد شجاعتی می خواد که انسان رو بزرگتر می کنه!!!

پاسخ:
درسته. البته می دونی که توهین کار انسان های ضعیفه... این که به کش دادن بحث خیلی علاقه داری خیلی بده!خیلی...
سعی کن کار کنی روش که اینم آدمو بزرگتر میکنه:)

+خودت یه بحثیو که بد برداشت کردی رو شروع می کنی... می بُری می دوزی... تو امتحانا حوصله داریا... متن من چی بود شما چی گفتی... شما ممتنع باش! حله؟! می خوای اصن شرکت نکنی؟!
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۶ خانم چادری
ما نوشته هاتون رو دوست میداریم
:)
پاسخ:
:)
خدا روشکر... مچکرم....
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۰ باران نم نم...
ماهی؟!!!
توهین؟!!!
من نمیدونم چرا از دیشب اینجوری شدی؟!!!
انقدری شناختمت که بدونم یه چیزیت هست!!!
هر چند خودم حدسایی میزنم!!!

پاسخ:
بله....
دقیقن منم میخواستم بگم چرا از دیشب اینجوری شدی باز گفتم ولش کن بحث خصوصی مون رو نکشم وسط.
نه بابا من که خوبم فقط از شما انتظار نداشتم... حالا ولش کن. ان شاالله که امتحانات رو خوب بدی...
ماهی جون مهم این نیست که یکی تعریف کنه یا یکی بزنه تو برجکت.. 
این مهمه که خودت به درست بودن کارت یقین داشته باشی..
اگه بخوای با عکس العمل آدما زندگی کنی، به واقع نباید زندگی کنی.

مخصوصا شما که اننننننننننننننننننقدر لطیفی..!!!

پاسخ:
آره دیگه ته متنم قبل پ.ن که نوشته بودم... 
رفتار ادما نفس کاری رو تغییر نمیده... باید معیار خوبی بدی رو درست بشناسیم. 
اوهوم:)
اصن من با این روحیه ی پروانه ایم:دی
کاش میتونستم به همه آدمها عینک انصاف هدیه بدم..




میشه وقتی تو دل دریایی با خدات خلوت میکنی برای دلم دعا کنی؟؟؟
دارم تو تاریکی شب به طوفان میخورم......
پاسخ:
اوه مای گاد!!
به فکر وبلاگ زدن باش...
خیلی وقته دریا زده شدم... باور کن... ما کی باشیم ولی حتمن اگر قابل باشم...شما هم. ان شاالله مشکلت حل شه..
سلام ماهی.
تاحالا دقت نکرده بودم... اینکه یه عده هستن که کلا دوست دارن نوشته ها رو... انگار منتظرن که بخونن... مشتاق پست چدیدن... حتی اگه منظور نویسنده رو نفهمن بازم میخونن و تشویق میکنن به نوشتن... اصلا انگار یه عده زنده ان به همین نوشتن...
خوب بود.
پاسخ:
سلام. هه... ولی من دقت کرده بودم! احتمالن همزمان به چیز دیگه ای هم فکر می کنند.
متشکرم.
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۴ این منم . همین .
اَه اَه اَه ... چقد خوب نوشتی !
+ اینجوری درسته ؟
پاسخ:
اگه طرفدار متن بد بوده باشی باید بگی: به به چقد خوب نوشتی!
اگه مخالف متن خوب بوده باشی باید بگی: اه اه چقد بد نوشتی!
مال شما جفتشو دربر داشت! :دی
چه جالبه..!!!!
پست پیچیده، کامنت های پیچیده هم داره....
ماهی جون بیخیال! 
چرا یچیزی مینویسی که ملت ذهنشون در گیر بشه ؟؟؟؟
پاسخ:
پس...
به گیرنده های خودت دست نزنید!
ایراد از فرستنده است!
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۸ فرزند خاک
سلام ماهی کوشمولو :I

من ازون مبافقاتم :)
همیـــــــــــشه قشنگ مینویسی
پاسخ:
سلام:)
متشکرات...
سلام دوست عزیز......
مایل به تبادل لینک هستی ؟
پاسخ:
سلام
مهم نفس عمله!
یاد یه حدیث قشنگی افتادم...

پاسخ:
اینم رف کنار حرف زیبای مادر در پست قبل؟! خو بگو دیگه :)
همون حدیثی که مضمونش اینه:
نه از تکریم دیگران در حق خودت به وجد بیا و دل خوش کن، نه از بدی و سرزنششون!
پاسخ:
اها... 
مچکرم:)
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۷ ماهے تابه !
متن خوب و داغونی بود!
:|
پاسخ:
حالا خوب بودنشو قبول کنم یا داغون بودنش؟!
زیارت قبول!
اووووووووو مای گاااااااااددددد
 هدرتون تو حلقم....
من نبودم یه مدت اینجا چقد عوض شده آبجی :))
پاسخ:
:-D
امروز چقد همه جا حرف تو بود. میخوای جهانی بشی تو این مجاز آباد؟!:دی
راجب متنت باید عرض کنم که : عی تو روح دسته ی اول" ح در روح را غلیظ تلفظ کنید" :))
راجب دوم هم: بح بح عجب پستی... چه سری چه دمی عجب پایی ؛)
 آورین...
تو ک همیشه عالی مینویسی...
بهتره بگم این پستت خیلی مغز داشت....
پاسخ:
حححح..کافیه؟! :-D
مچکرم. کنکور چخبر؟!
:))
  خب حالا ک از پستت تعریف کردم زودتند سریع بگو کجا دیگه حرف من بود؟؟ :؟
....
آره همون جوری خوبه :دی
هیچی... چه خبر باشه... در بدری... درس خوندن... تا تموم بشه بره جونمو در میاره. :(
پاسخ:
:دی
میام اونور میگم.
دور از جون... نتیجه شم میبینی ان شاالله.
:)
.
.
+ ارادت
پاسخ:
;-)
مابیشتر.
ماهی هدف از نوشتن این پست چی بوده؟
:)
پاسخ:
هدف بالای پ.ن . البته توی نظرا هم راجع بهش گاهن صحبت شد.
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۹ چوب خدا صدا نداره
سلام

شدیدا و عمیقا و کاملا مفافقم

کلا باید بی خیال بقیه شد
چه اون وقتی که تشبیق می کنن چه اونوقتی که مواخذه می کنن

به کسی چه که من چیکار می کنم؟
خدا رو عشقه و هرچی خودم دلم خواست
من به احدی غیر از خدا و دل خودم جواب پس نمیدم


پ.ن.
و البته افرادی که خدا یا قانون یا اخلاق ناچارم می کنه بهشون جوابگو باشم :|

هیچی دیگه!

ناچارم به همه جواب پس بدم
الان گرفتی چی شد؟
:((((((((((((
پاسخ:
اوهوم...
هم اون ، هم اینکه دهن بینی خیلی بده. این که ببینی یکی راجع به چیزی چه نظری میده بعد تو ام همون نظرو بدی شدیدن رو مغزمه.
سلام.

بعله !
به فکر فرو رفتیم !
با تچکر :-)


پاسخ:
:)

ای جان خ ُ من دلمـ نمیاد که با هات مخالفت کنمـ که .. خ ُ این همه اون بالا راس گفتی .. اصن چرا من ُ میذاری تو معذوریت اخلاقی هومـ؟!

پاسخ:
اوخی...
آیکن بغض.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۹ طلوع ماه
سلاااااااااااااااااااام
بله که یادمه شمارو
بگم بگم؟؟ :دی
پاسخ:
سلاااام... بابا حافظه;-)
بگم بگم راه نندازا:دی
هعی... چه روزایی داشتیم..
من میتونم ممتنع باشم؟! :D
پاسخ:
خداااا اسمشووو:))
وطن فروش خاعن اسراعیلی فیس بوقی:دی

نخیرم! شما نمیشه!
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۷ ردِّ مداد
واقعا خانم شما با چ انگیزه ای مینویسی؟
اصلا روت میشه این نوشته ها رو منتشر کنی؟
آیا این همه خودشیفتگی درسته آیا؟
ب کجا داریم میریم ما؟
این بود آرمانهای ما؟

من طرفدار شعاره زنده مخالف من هستم :دی

راضی هستی؟ :دی
پاسخ:
بیشتر بیشتر:))
تا باشه ازین مخالفان:دی
بسه دیگه چقدر درس میخونی؟؟؟ چرا مطلب جدید نمیذار...؟؟
البته اندفعه از گذاشتن هرگونه مطلب پیچیده،گنگ،مبهم،جنگجالی وهر چیزی که ذهن خواننده رو درگیر کنه جدا خودداری کن. دیدی که دوستان چقققققدر اذیت میشن.
با تشکر!
ماهی جونم تعیین تکلیف نکردمااااا!!! از حق ولایتم استفاده کردم...

پاسخ:
آخریش و اصلی هیفدهمه. چند تا متن نوشتم بعدش میذارم.
حق ولایت :))))
فرمانده ها که عب نداره..
از آنجایی که شما را از نام ما خوش آمدی، ما نیز لطف نموده، گفتیم حالی به احوالات شما اضافه نماییم. اینگونه شد که مجدد دیدگاهی از خورد ول نمودیم.
اما بدان و آگاه باش، هر آنکه مارا خائن یا خاعن یا خوائن یا خواعن خواند به عذابی بس ناگوار، دردناک شد. اما بشارت بر تو باد که اگر درهای عذر خواهی بسته باشد سوراخ کلید آن همیشه باز است، لیک شتاب کن که با «بستنی» ای بلا از خود رد نموده و لطف و رحمت ما را به خود برگردانی.

باشد که رستگار شوید.
-----------------------------------------------------------------
پ.ن: جمله بندی داشتی اصن!!! خودم که حال کردم. حالا تا دردناک نشدی برو. :))))))
پاسخ:
:))))))))
فعلن هوا سرده سرما میخوری خاتون!
۱۶ دی ۹۲ ، ۰۱:۳۳ یکی بود ...

الان من باید چیکار کنم با اصل حرفت موافقم ؟؟!! :| :| :|





هاااا !!
پاسخ:
والا نمیدونم. موافقی؟!
+نیستی چند وقته!
با سلام

اگر مایلید باهم تبادل لینک داشته باشیم

با تشکر
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۵ بے بازگشتــــ ...
هوووراااا ، سووت بلبلی، بوق اتوبوس :-D
پاسخ:
:))
بِرای سلامتی راننده صلوات...:-D
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۴:۱۲ سید محمد رضی زاده
جاذبه و دافعه ماهی ها!!
پاسخ:
بله دیگه... جذب حد اکثری دفع حد اقلی ماهی ها!!
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خوبه .. خوبه ..

میشه روت حساب کرد .. !
.
.
.

» چطور بود ؟ :دی
پاسخ:
هعی بدک نبود :دی
راه گم کردی؟
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
نَ

وقت پیدا کردم :دی
پاسخ:
خدایا! لدفن یه عالمه وقت بهش بده که همش بیاد اینجا :)
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|

خودخواه .. خودخواه .. خودخواه ..
آدمای خودخواه میرن جهنم .. خدا دوسشون نداره ... برو توبه کن .. برو ..

:دی
( چشم، من بعد بیشتر میام :-* )

پاسخ:
:-D
خو اصن نمیومدی! باید جبران کنی دیگه!
مچکرم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">