یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

قدری بخند گریه برای تو خوب نیست!

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ
اول و آخر... یار
دلم یک سیر خنده ی "قاه قاه" می خواهد، آنقدر بخندم که بدون فاصله بزنم زیر گریه "های های"...
بعد کز کنم گوشه اتاقم... با خودم قهر کنم و هی منّتم را بکشمُ هی قهر کنم!
باز منّتم را بکشم
بالاخره آشتی کنم با خودم!
از دلتنگی همین فاصله که قهر کرده بودم روی شانه های خودم "زار زار" گریه کنم!
بعد باز از شادی آشتی کردنمان با چشم های اشکی، "قاه قاه" بزنیم زیر خنده، دو تایی.
همین!
۹۲/۰۵/۲۰
ماهے !!

خودم

خنده

گریه

نظرات  (۱۴)

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰ باران نم نم

هه...

چه با نمک!

آمّا!

 شما ازین کا را نکنیا!!...دل گاهی"..."(دور از جون شما که می شنوی)می کند بخواهد کاری کند!!!

اونوقت زنگ می زنن امین آباد برات لکسوس بفرستن ببرتت دَدَ ها...

پاسخ:
من بدون خودم هیچ جا نمی رم :))
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۲ به رنگ آسمان
 در خیابان های ذهنم که قدم می زنم
-گاهی آنقدر شلوغ است که حتی صدای پاهایم را نمی شنوم...

همه ی آدم ها در من خود را فریاد میزنند...
و من خودم را میان همه ی آن فریادها گم میکنم...

گاهی دلم یک غریبه می خواهد...
یک غریبه که سوال کند آقا! دنبال چیزی میگردید..؟

 و من با پریشانی بگویم : شما "من" را ندیده اید...؟
و جوابش یک نگاه گرم باشد...

-او دستانم را بگیرد...
- و با خود به خیابانی ببرد که مرا دیده ...

و من همه ی نگرانیم این باشد که "خود" را ببینم و نشناسم...
پاسخ:
:((

خودت کنار خودت باش و آشنای خودت    
دلت شکست اگر؟ گریه کن برای خودت

به گوشِ ناشنوایان نمی رسد دردت
صدای هیچ کسی نیست جز صدای خودت

ببین که مرثیه خوان ها برات می خوانند
بسوز. این تو و این شعله های نای خودت

اگر به حال خودت غبطه می خوری حق است
چه حرف ها که نمی زد فقط برای خودت
پاسخ:
خودم کنار خودم باشم و آشنای خودم....
واقعا قشنگ بود...
ممنون.
خوبی عزیز ؟ نبینم غمت رُ !
پاسخ:
خیلی خوووب!!
ممنووون :)
بازم شما دلم جان!
ای بابا! خاهر چه کاریه!
خود درگیری داری مگه؟:)

ولی دلتنگی ادم رو نابود می کنه :(
خدا به داد همه دلتنگها برسه
آمـــــــــــــــــــــــین 
پاسخ:
خود درگیری نه! ولی درگیر خودم آره!
من حرفی ندارم...!
خودتو با خودت تنها میزارم!
پاسخ:
مچکرم!
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
همین ؟
بِ همین راحتی ؟
چرا ؟

:(
پاسخ:
همین!
نمیدونم :(

امان از د ل ت ن گ ی امان ...
چقدر شبیه همیم این روزها !!

پاسخ:
امان امان...
مخصوصا دلتنگی برای خود آدم بدتر از همه چیه!
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود....
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۶ باران نم نم

نگو...

حالا همین یکبار رو لطف کن به حرمت این گیس سفید ما بیا و قبول کن...

خودت رو بسپر به خدا بیا بریم عشق و حال...

حداقلش اینه که یکبار سوار لکسوس میشی آرزو به دل نمی میری...

فکر کن؛امین آباد...دَدَ...لکسوس...ازون لباس سفید خوشگلا که آستیناش بسته میشن پشتت...

از همه مهم تر اونجا میتونی هرکاری دلت می خواد بکنی هر چی به هرکی می خوای بگی،ولی هیچ کسم کاری به کارت نداشته باشه...

رفتنی شدی یه تک بزنی میام سر بلوار منم سر راهتون سوار کنید!!!



پاسخ:
حتما!! واردی ها!
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۷ یغوب کربلا
پاسخ:
لینکی که به مطلب دادید مال خود پنل است... از صفحه وبلاگ باید لینک داده شود...
اسمتان هم "یعقوب کربلا" دیگر؟!
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ چادرم پرچم من
راس میگی ادم دلش می خواد

انصافا خندیدما :))) از اون خنده که میگن از گریه ...

مثل دعوا و اشتی اون شب نوزدهم من و تو :)

خوبی دیوونه؟

راستی ببخشید سلام
پاسخ:
می خند؟؟؟ به درد دیگران میخند؟؟
اون شب واقعا به یاد موندنی بود!! آشتی بلافاصله ش چسبش از همه چی بیشتر بود!
اصن قهر چیه؟ حتی 2 دقیقه بعد از همون بحث سنگینمون هم سوال می پرسیدی جواب میدادم!
باور کن!
از پستم معلوم نیس خیلی خوبم دیووووونه؟؟:))
سلامممم :)
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۴ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به من هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
پاسخ:
تشکر
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
بیام قلقلکت بدم ؟

:دی
پاسخ:
منو یا خودمو؟!
قشنگ بود.مینیمال خوندنی...
پاسخ:
تشکر.البته به نظرم پایینی مینیمال هست ها.
آدرستون اشتباه شده فک کنم اینه؟ (+)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">