یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

از تعویض سال میترسم!!

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۸ ب.ظ

اول و آخر ... یار

تموم شد!
امسالم تموم شد!
کاش تموم نمیشد..عاشق اسفندم مخصوصا این هوای قشنگش غافل گیرت میکنه اساسی...
سال داره عوض میشه توچی؟ کاش کمتر ازدرختا نباشیم و عوض شیم ...اول از همه خودم!!
آخر سالی نمیدونم چرا انقد دلم گرفته...شاید به خاطر اینه این روزا دوستامو تو تنگ میبینم!!:)

کاش سال تحویل صبح نبود:( کی حال داره هشت صبح پاشه سال نو رو تبریک بگه؟؟!!:|
پ.ن1:هرکسی هر بدی ای دید ، دل هرکی رنجیده شد، عمدی نبود!
پ.ن2: خدا روشکر به خاطر دوستای خوبی که دارم تو جامعه اسلامی دانشگاهمون/خیلی غیر منتظره بود...ممنون.
پ.ن3:سر سال تحویل هیشکی حواسش به دعا کردن برای کسی نیس چرا همه میگن همون موقع دعا کن؟ ولی اگه باشه یعنی دیگه خیلی عزیز بوده... الحمدالله بعید میدونم واسه کسی انقد عزیز باشم که سر سال تحویل تو دعاهاش منم باشم!!!خلاصه کاری به این حرفا ندارم منو دعا کنید... پیشاپیش عید سال 1391 مبارک:)
اللهم عجل لولیک الفرج
همین!
۹۰/۱۲/۲۴

نظرات  (۱۴)

وقتی دغدغه ی خوب شدن رو داری،
وقتی خدا رو توی لحظه لحظه ی زندگیت داری،
مطمئن باش خدا قدم به قدم دستت رو میگیره و کمکت می کنه ؛ان شاءالله..
یه زمانی دیوونه بودن قشنگه...چون می دونی ازت چیزی به دل نمی گیرن!!!
ممنونم برای جوابت..
ماهی:
اولش فکر کردم دیوونه رو به خودم گفتی نیم ساعت خندیدم(یه دقیقه ست نظرتو خوندم:D) بعد یاد نظری که به خودت دادم افتادم... میدونی چرا فک کردم با منی؟ چون داشتم با خودم فک میکردم چقد دیوونه شدم این ماه آخر حسابی زدم به سیم آخر...
ماهی کوشولو:)
انشالله ک خدا توفیق بده و امسالمون با پارسال فرق کنه اساسی
انشالله امسالت بهتر از همه سالای عمرت باشه...عیدت هم پیشاپیش مبارک :*
ماهی:
ان شالله...واقعا خدا کنه فرق کنه...ممنون برای تو هم همین طور...
ان شاءالله که سالی سرشار از شادی و موفقیت داشته باشید .... التماس دعا ... یا مهدی عج
ماهی:
ممنون همچنین..محتاجیم...مهدی عج یارتون
سلام ماهی جونم
فکر کردی خودم اولین نفر دعات میکنم
ماهی:
سلام رفیق، منور کردی:) جبران می شود ;)
سلام ماهى گلى..خیلى بى معرفتى!یعنى تو تولحظه سال تحویل یاد ما نمیکنى!؟بعدم هنو اینکه برامون عزیزى بهت ثابت نشده؟ :| هىىىىى
ماهی:
سلام رفیق.یعنی از خجالت حقشه که با مخ برم تو دیفال :"> چرا ثابت شد :"> من منظورم این بود اون لحظه انقد کوتاهه هیشکی یادش نمیمونه کیا گفتن دعاش کنه...نه؟
سلام
سال 90 برای من خیلی فراز و نشیب داشت،آخرش هم با یه شوک اساسی تموم شد!میدونی که...
خدایا از ته دل دعا میکنم سال 91 سال ظهور باشه...
دوست دارم هوارتا،سال توپی داشته باشی (((-:
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
ماهی:
سلااااام سمانهههه
عاره بد شوکی بود... قول میدم تو سال جدید خبر خوبی میشنوی مث مال من که فرداش خبر خوبی شنیدم :| :D کاش پیدا نمیشد :p ...مرســــــــــی تو هم همینطور.
سلام
خدا قوت
سلام
انقدر از پیدا شدنش ابراز ناراحتی نکن!نمیخوایش بیا بدش به من! این قراضه که دستم بود امروز سوخت!یعنی الآن توشانسم ها...
یاحق تاحق
:( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
ماهی:
سلام..شوخی میکنی؟؟:O نمیدونم چی بگم دیگه...خدایا شکرت خیلیم خوبه گوشیم:)))قابل نداره ابجی...دلم سوخت برات اساسی:)) قضا بلاعه..
سلام
به نظرم نباید از تعویض سال ترسید باید از این بترسیم که نکنه سال91 مون با امسالمون فرقی نداشته باشیم.
امیدوارم سال خوبی پشرو داشته باشین.
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۱۳ تئوریسینی به نام احمد
سلام .... بابام که همیشه به من میگه احمد تو عنصر اصلاح نشدنی هستی !!!!!
امیدوارم که سال جدید آدم بشم !!!!!!!!!!
قول میدم یادت باشم!
ماهی:
قول دادیا...:)
با سلام فقط میتونم بگم عالی بود چیزی برا گفتن ندارم...
:)
ماهی ؟؟؟
دچار؟
ماهی؟
اشتباه اومدم ؟
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
یه وبلاگ ناقص الخلقه دارم :)

ماهی:
درست اومدید منتهی شما؟؟؟؟
آشنا نیستم
از پلاسی هام
به اسم آقا جون
ماهی:
آشنا نبودن رو که مطمئن بودم !!! منظورم همون بچه های پلاس بود که اون جا به چه اسمی هستید که فهمیدیم خودمان:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">