یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

ماه+ی!

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۱۰ ق.ظ

اول و آخر...یار

ماهیِ سرخ شگون ندارد!

از آب بیرون می آید مقابل چشم ماه...

تا سرخ شود

برای شام!

کوفه

کربلا..

پ.ن1:تولدم...!

پ.ن2:دلم لک زده است برای یک ثانبه سرگذاشتن روی ضریحت!

پ.ن3:امام حسین ع هم به دوست داراش هدیه میدن؟؟!!چی میدن به نظرت؟ هر چی من بخوام؟ میشه؟

پ.ن4:فردا را که روز مهندسی هست رو به تمامیه مهندسان بالقوه و بالفعل تبریک میگم:)

همین!

۹۰/۱۲/۰۴

نظرات  (۵)

سلام رفیق.
تبریکات فراوان مارا پذیرا باش
تلفنیش و اس ام اسیش و چتیش و پستیشو گفتیم، کامنتیشم میگیم. :دی
ما هم زیارتمان آرزووووووووووووست...
ماهی:
سلام
شما که مارو امسال حسابی شرمنده کردی:) کل پلاس فهمیدن فک کنم:)) دست شما مرسی:دی...ان شاالله باهم:)
تو قرص "ماهی" و من برکه ای که میخشکد
خود این خلاصه ی غم های روزگار من است!
سلام.
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۲۰ خاک باران خورده
من هم بدجوری دلم تنگ شده !!!
به آب و آینه سوگند "ماه" زیبا بود
کشیده است اگر کار من به رسوایی!
خیلی ما هی.
همین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">