یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

جرم‌شناسی

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

چی باعث میشه وقتی یکی به رحمت خدا می‌ره شخصی میاد پاره‌ای یا آخرین‌ چت‌هاش با اون فرد رو منتشر می‌کنه؟ یعنی نسبت دادن خود با فرد از دنیا رفته چه اتفاق روحی‌ایه؟ شاید هم نوعی سوگواریه. در یک مقاله انگلیسی می‌خوندم که انتشار اسکرین چت متوفی جرم تلقی می‌شه. 

اولین بار چند سال پیش بود توی اینستاگرام دیدم شخصی این‌کار رو کرده، متعجب شدم و خودم رو جای مُرده گذاشتم دیدم واقعا ناراحت می‌شدم اگه بعد از مرگم کسی بیاد حتی مکالمات هیچ و روزمره‌م رو منتشر کنه. گذشت و گذشت تا این امر عادی شد و چند وقت پیش که دو تا از بزرگواران فوت کرده بودن می‌دیدیم همه در حال رو کردن چت‌هان که یعنی فلانی دوست من بود، نزدیک بودیم و ناراحتیم. من ولی فکر می‌کنم این چیزها بیشتر از این‌که خاصیت شبکه اجتماعی باشن تغییر حالات روحیمونن. مثل وقت‌هایی که دخترها عکسای خودشون رو جرات نداشتند توی یاهو مسنجر بدن و حالا خیلی راحت با مادرهای بی‌حجابشون «فیلم» می‌گیرن میذارن.

فقط نگران فرزندانمونم که چی می‌خواد از اخلاق بهشون برسه..

۹۸/۰۶/۲۲
ماهے !!

نظرات  (۱)

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۵۴ سربازِ روزِ نهم

در آخر الزمان اگه بی اخلاقی به اوج برسه

اخلاق هم در مراتب کمال خودش سیر می کنه

من اعتقاد دارم نسل های پیش رو آدم های بهتری خواهند بود

پاسخ:
خدا کنه اخلاق همیشه به اوج برسه و بمونه همونجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">