یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

همیشه فکر می‌کردم به تنهایی می‌توانم از پس هرکاری که شروع می‌کنم بربیایم. بدون مرشد، بدون راهبر، بدون هر کسی که راه را نشان دهد. می‌گفتم شخصا تجربه می‌کنم تا منت کسی هم بالای سرم نباشد. اگر زمین خوردم دستم را به زانوانم می‌گیرم و یاعلی گویان بلند می‌شوم. مدتی‌است اما متوجه شدم، نه! از یک جایی به بعد فقط در حال در جا زدنم. امروز هم مطمئن شدم «موسی هم باشی، خضری بایدت». این جمله چندین سال است که در سرم تکرار می‌شود. ما که معلوم نیست چه کسی هستیم، حکما احتیاج به کسی داریم که مستقیم کمکمان کند. وقت‌هایی که یک آدمی بدون این‌که شخص نویسنده را قضاوت کند و مثل یک پزشک، حنجره‌‌ی متنم را معاینه کند تا چرک نداشته باشد یا اگر هم دارد با چه چیزی رفع می‌شود و نسخه‌ی حکیمانه بپیچد. حقیقتا غصه‌ی آن سال‌هایی را می‌خورم که سر خود کارم را پیش می‌بردم. مثل امروز که دو ساعت تمام، سر متنم وقت گذاشته شد.

می‌دانم که قطعا خدا باید چنین آدم‌هایی را سر راهمان بگذارد. یک مربی که یاد بدهد با اعتماد به‌نفس کارت‌را ادامه بدهی و آن کارهایت را نه‌تنها تشویق کند، که حمایت هم بکند. هزینه‌ی دومی را هر مربی‌ای نمی‌دهد. چرا که اعتبار چندین ساله خودش را به میان می‌گذارد.  

 

+ قصد دارم این جا هر روز بنویسم.

۹۸/۰۶/۱۰
ماهے !!

نظرات  (۳)

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۵۸ سربازِ روزِ نهم

مربی خوب همه‌ی اون چیزیه که آدم لازم داره

 

 

 

پاسخ:
دقیقا. کاش زودتر پیش میومد برام.
۱۱ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے

ایول الله ...

درست میگی، ما توی زندگی مون اون قدر وقت نداریم که بتونیم همه کارهامون رو شخصا و بدون کمک گرفتن از یه راهنما پیش ببریم.

امید به خدا میخونیمت :*

پاسخ:
ممنونم خانم. خوندن شما و نظرات مایه دلگرمیه :)
۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۵ دچارِ فیش‌نگار

نوشته ی شما با اندکی تصرف و تخلیص بازنشر شد

سلام بر شما :)

 

http://fiish.blog.ir/post/1014

پاسخ:
سلام
ممنون. چقدر تیترش خوب بود. برش میدارم برای خودم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">