یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

شرف المکان بالمکین ..

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ
"شرف المکان بالمکین"، یعنی مکان ظرف است و متمکن به آن شرف می دهد.
اگر فردی را مسئولیتی بنهند و قامت فکری او کوتاه تر از مسئولیتش باشد، باعث تنزل ارزش آن جایگاه می شود. مسئولی که در خور مسئولیتش عمل نمی کند بیش و پیش از آن که به شخصیت و هویت خود صدمه بزند، لطمه ای بزرگ تر، وسیع تر و ماندگارتر به منزلت آن جایگاه می زند و از شأن و قدر آن در میان مردمان می کاهد.
حال آن که مردمانی هستند که بیشتر از آنچه که یک مکان می تواند در خود جای دهد، به آن ارزش می دهند ..

+ سفر خوبی بود. شاید بعدا بیشتر در مورد آن بنویسم.
۹۵/۱۲/۲۵

نظرات  (۳)

فتح المبین
آنجا که من حیث لا یحتسب روزی میدهند
نمی دونم کیا توی اون کانالا حضور دارن که حواسشون به نهفته های دل ما هم هست

۲۶ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۲۷ دچــ ــــار
خوش... به سعادتتون
خوزستان و خاکـــــــــــــش ! :|
قبول باشه سفرتون !
قسمت نمیشه که بریم !

+ ماهی همچنان زنده هس پس :|

پاسخ:
سلامت باشید قبول حق
راه گم کردید؟


یه باله هایی میزنه
#متاسفانه بیشتر درگیر اینستا شدم !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">