یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

تروخدا دیگه تبریک نگید بهم !

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

امروز تولدم بود

عجیب ترین روز تولدی که توی عمرم داشتم، شاید بالغ بر 300 پیام تبریک دریافت کردم

اصلا فکر نمیکردم یه پُست توی اینستاگرام باعث این اتفاق بشه ! بعد از اون پیام هایی بود که توی دایرکت و تلگرام و اسمس میومد.

یه جورایی امتحانی بود. وگرنه هیچ فایده ای نداره این تبریکات بنظرم. اصلش اینه که اونایی که واقعا یادشونه بهت تبریک بگن بدون این که خودت بگی !

این در حالیه که پارسال اینجوری بود :

+

۹۵/۱۲/۰۴

نظرات  (۴)

۰۴ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۳ تبارک منصوری
من رفتم تولد پارسالتون رو تبریک گفتم! -_-
پاسخ:
باتشکر !!

سلام :)

 

تبریک نمی گیم فقط آرزوی می کنیم به تمام معنا مبارک باشه براتون امسال :)

پاسخ:
سلام

خیلی متشکرم واقعا !!
لطف فرمودید !

+ دنبال پست های عرفانی معنایی میگردم بنویسم که با نظرات طولانی تون ما رو مستفیض کنید. بی تعارف همیشه درس بوده برام.
۰۵ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۲۵ بلاگر آرام
گاهی اینستاگرامم چیز خوبیه:)
مبارکه
پاسخ:
گاهی راضیم ازش !
ممنونم
منم دلم پستِ اینستایی خواست :(

اینقدر دلم می خوادپست بذارم اینستا..هعی روزگار..

پاسخ:
آره خودمم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">