یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

در دفتر جهان، ورقِ باد برده‌ایم ..

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

بدترین قسمت زندگی -بی تعارف- برای امثال من که نه فانی فی الله ایم و نه عارف بالله، آن قسمت است که مدت زمان طولانی برای انجام کاری وقت بگذاری که این نه به معنای دو ساعت، سه ساعت، ده ساعت یا حتی یک ماه، دو ماه! بلکه منظور سال هاست، بعد یک جایی ببینی نه تنها هیچ زحمتت دیده نمی شود، بلکه یک چیزی هم بدهکار می شوی!!
آخ سوز دارد، آخ سوز دارد، گاهی عین مته قلبم را سوراخ می کند می رود به اعماق وجودم و می زند توی چشم هام!
بی معرفتی هم حدی دارد.
من آدم بحث، آدم جنجال، آدم تنش، آدم دردسر، آدم حاشیه، نیستم!
من متن ام. من خودِ خود متنم. اما واقعا گاهی آدم می بُرد. همه چیز روی هم جمع می شود و یک جا سر ریز می کند تا جایی که صدایش هم می لرزد..
می دانی؟

#و_سلاحه_البکاء

۹۵/۰۶/۲۷

نظرات  (۵)

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۰ مصطفی فتاحی اردکانی
خدا صبر بدهد
پاسخ:
ان شاالله ..
الهی آمین
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۷ د‌ل‌باخته ..
از رنجی که میبریم..
پاسخ:
رنج های دنباله دار!
سلام..
پاسخ:
سلام :)
❤️
سلااام رفیق شفیق..
دلمان بسی تنگتان شده است..
سری به ما هم بزنید
پاسخ:
سلااام اتفاقا چند روز پیش به یادت بودم
آدرسی نذاشتی که

برنمیگردی افسران ؟
دورادور از افسران دیدن میکنیم..
والا چند بار رزومه فرستادم ولی اصلا خبری نشد
جواب ندادن..
گویا دیگه راهمون نمیدن..
تو تلگرام هم کلی گشتم پیدات نکردم
پاسخ:
سایت رزومه افسران فعلا مشکل پیدا کرده
می فرستن ان شاالله
برگشتی حتما به من خبر بده
راستی میتونی کاربری قبلیتو باز کنی برو به مسئول ارتباطات افسران توی تلگرام پیام بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">