یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

نیستی ..

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ
اول و آخر ... یار
تو نیستی و این را می شود از گلدان های شمعدانی خشک شده ی توی راه پله ی همسایه، راهروی کثیف خانه و حوصله های آویزان شده ی روی بند رخت فهمید..
تو نیستی و شهر بوی تعفن اجساد متحرک گرفته..
تو نیستی و ..
آسمان ابری ست .. آسمان بالای سر من بیشتر ..

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۶)

نیستم نیست که هستی همه در نیستی است
هیچم و هیچ که در هیچ نظر فرمایی
آسمان بالای سر من بیشتر...
#
عالی بود
پاسخ:
تشکر
عـــــــــــــــــالی . . . .


خوبه که در این وانفسای تنبلی نویسی و تنبلی خوانی (یا مینی مال و فضاهای موبایلی و الخ ! ) هنوز می نویسید ....
پاسخ:
ممنـــــون ..
نیستین مدتیه ..
تنبلی نویسی رو عالی گفتین..
حقیقتش سرگرم اینستاگرام شدیم ! شما ندارین ؟
سلام
عالی بود خیلی عالی بود..
پاسخ:
سلام ریحانه ی عزیز

ممنون که هنوزم این جا سر میزنی .. لطف داری..
سلام
بسیار عالی بود
پاسخ:
سلام خواهر
ممنون چلیپای عزیز ..
اول و آخر تویی ما در میان
هیچ هیچی که نیاید در بیان
پاسخ:
سلام
دیروز چند باری خواستم براتون کامنت بذارم بلاگفا نذاشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">