یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

خیلی بیشتر از اشتون ها یا کلینتون ها حتی !

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

اول و آخر ... یار

گاهی وقت ها فکر میکنم عاقل ترین و سیاستمدار ترین زنی که در عمرم دیدم، مادربزرگم هست ..

نظرات  (۵)

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ فاطمه حمزه لوی
:)))
نکنه مثل مادربزرگ من اخبار زیاد گوش می کنن؟
پاسخ:
D:
آره

ولی کلا یه زن فوق العاده عاقلین تو کارای روزمرش .. تو برخورد با مردم .
حفظکم الله
پاسخ:
سپاس ..
واقعا؟
پاسخ:
واقعا !!

نبودین چند وقت !!
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۴ بی نشان :)

دقیقا چه جوری هستن یعنی؟

پاسخ:
خیلی خاص :)
نوع رفتاراشون .. نوع حرف زدنشون موقعی که ناراحتن .. یا حتی خوشحالن..  یا بخوان چیزی رو بدونن یا ندونن اصلا خیلی خاص .. لحظه لحظه زندگی شون .. اینو من نمیگما .. همه میگن ..

سلااااااام ماهی عزیز
خوبی؟
چقدر خوشحالم که دارم برات کامنت  میذارم.
من بعد اینکه اون بلاها سر بلاگفا اومد دل و دماغم رو چنان از دست دادم که حتی به دوستانی که جاهای دیگه وبلاگ داشتن و همچنان فعال بودن، سر نمیزدم. حالا بعد مدت ها دوباره دارم میخونم شماها رو. :)
وااااای. مثل مادربزرگ من. انقدر فهمیده و عاقله که همیشه میگم کاش اون موقع ها هم امکانات درس خوندن مثل الان بود. اگه تحصیلکرده بود چی میشد؟!
چند وقت پیش یه تحلیل داد درباره وحدت شیعه و سنی خدایی در حد تحلیل های آقا.
یا یه بارم دختر خاله م یه کلیپ تو گوشی ش داشت نشون مون میداد، مادربزرگم هم اومد دید. چنان تحلیلی با استفاده از یکی از آیات قرآن در رد اون کلیپ داد که من عمرا همچین چیزی به ذهنم نمی رسید.
و خیلی وقتای دیگه با حرفاش حیرت زده م می کنه.
خدا حفظ شون کنه همه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها رو که برکت زندگی هامونن.
پاسخ:
سللللللللااااااااااام
کجاییی باباااا


بلاگفا که خیلی خراب کاری کرد بابا .. چه اوضاعی شده بود.
ارهههه .. حیف که یه مادربزرگم رو اصلا ندیدم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">