یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

نومید نیستم ز ترازویِ عدلِ حق ..

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ
اول و آخر... یار
بیست خط نوشتم، پاک کردم. دیدم چه بگویم جز این که حکمتت را شکر حضرتِ یار .. که نوشتنِ شکر گفتن، واجب تر است نوشتن خوبی و خوشی و غم و محنت ..

+ به طرز دهشتناکی نوشتنمان گرفته، فقط نمیدانم چرا قلم مثل ایام قدیم یاری نمیکند آنچنان که باید ..
۹۴/۰۸/۲۹
ماهے !!

شکر

نظرات  (۲)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۰ پلڪــــ شیشـہ اے
بنویسی باز راه میافته. ان شاءالله خیره. خوشحالم که هستی:-*
پاسخ:
ان شاالله که راه بیفته !! با خودم قرار گذاشتم حتما روزی یکی دو تا متن، هر جوری شده بذارم..
ممنون رفیق .. :]
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مصطفی فتاحی اردکانی
نوشتن هم نعمتی است مثل سلامتی، وقتی نتوانیم بنویسیم درکش می کنیم
پاسخ:
خوب بود !! دقیقا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">