یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اول و آخر... یار

من دلم برای دخترانی که برخلاف عقیده ی شخصی و خانوادگی شان رفتار می کنند بیشتر می سوزد، تا کسانی که برای خود و خانواده شان مهم نیست با پسر همساده ی شان دست بدهند یا شالشان توی ماشین آنچنانیِ زیر پای شان، بیفتد.

من دلم برای دختری می سوزد که به خاطر حماقت و کم صبری ش از نبود محبت حلال که می بایست توی خانه تامین شود، می افتد پی محبت های کوچه ای، دانشگاهی، خیابانی، بازاری..

من دلم برای دختری می سوزد که خودش نمیخواهد گرفتار این منجلاب شود.

دلم برای همجنس خودم می سوزد که متوجه نیست، معصومیت چشم هاش چقد ارزش دارد، کاش می توانستم به تک تکشان  قبل از انتخاب کردن راهشان بگویم این راه پیدا کردن محبت که می روی به بدبختی ست..

دلم برای دختری می سوزد که بعد از سال ها می فهمد که کل راه را اشتباه رفته و همان راه مادر خدابیامرزش صحیح بوده، حیف که زبان گزنده ی پدرش در هر زمینه ای و نه صرفا در تذکر دادن او را به لجبازی وا داشته.

دلم برای زنان و دختران محله ی مان می سوزد. که هر روز چادر هاشان نازک تر، مانتو ها کوتاه تر و تنگ تر می شود و روسری های شان بیشتر عقب نشینی می کند.

من خوب می دانم زنی که از خانواده ی مذهبی بوده ولی حالا کلی خودش را آرایش کرده، خیلی غم و غصه دارد، خیلی کمبود دارد.. و تو چه می دانی که جز محبتِ حلال چه چیز مشکلش را حل می کند ؟

دوست دارم به تمام شوهرها و پدرها بگویم که آقای محترم! یک گل فقط مراقبت می خواهد تا شاخه اش کج نشود. توجه و محبت کن به گل های توی خانه ات و بعد مطمئن باش آرامش خودت را هم تامین کرده ای .

همین!

نظرات  (۱۲)

"این راه پیدا کردن محبت که می روی به بدبختی ست"
دقیقاً!
و فهموندن این مطلب به دختران و زنان مملکت ما خیلی سخت و دشوار!!
پاسخ:
خیلی ..
:(

دوست داشتن اگه واقعی باشه خوبه. من گمانم آدم رو بهشتی می کنه. البته حرف شما درسته. متینه. اما گمانم اینه که همه قصه نیست. شایدم اشتباه کنم. می دونید؟ فکر می کنم خدا لطف تو قلب ها رو می خره. محبت واقعی از یک لطف و لطافتی بر می خیزه به نظرم...

البته حرف شما درسته ها. به نظرم قابل جمع باشه...

پاسخ:
قطعا همین طوره..
زن ها زود تشخیص می دن محبت واقعی و غیر واقعی رو.. مگه نه ؟
غیرش به چه کار آید ؟
احسنت بر شما

مطالبتان عالی و تاثیرگذار است.
پاسخ:
سپاس
ای بابا 
محبت حلال؟
کو؟
مگه داریم؟
نداریم آقا 
حرف نداشته ها رو نزن 


پست خوبی بود
پاسخ:
:(
ما را چه شده ینی ؟

ممنون ..
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۷ مصطفی امیریان

همیشه پای یک مرد در میان است :/

:دی

در کل که درست می فرمایین ولی یه بخش از مشکل اینه که هر کدوم از ما به عنوان یک برادر خواهر پدر یا مادر شاید اونقدر که از اطرافیانمون انتظار داریم خودمون اون چه که باید رو انجام نمی دیم

یه نظر کارشناسی دیگه من در تاریخ ثبت شد ¬_¬

اگر در سال های دور و نزدیک فرد یا افرادی  خواستند نظرات کارشناسی من رو با اب طلا بنویسن ،تابلو کنن به دیوار ! قبلش با ایمیل من تماس تا برآورد هزینه کنم :/

نه از تخفیف هم خبری نیست :/

پاسخ:
عجب !!
تو فکر تخفیف بودیم !

درست گفتید اتفاقا ، دقیقا این متن هم یه جور تلنگر بود که خودمون، خودمون رو بسنجیم!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
ایول خیلی خوب گفتی
پاسخ:
بح بححححح رفیق ما..
مچکرم :]
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۰ فائزه تکلو
سلام
حرف حقی زدید اما گم شده توی روزمرگی های ما..
من فقط امید وارم یه جا توی همین دنیا خدا پاداش دخترانی رو بده ک محبت خانه ندارند و تن به محبت خارج از خانه هم نمی دهند..
پاسخ:
سلام
بهترین دعاییه که میشه کرد
ان شاالله..
خیلی پست خوبی بود ... خیلی حرف های مهمی داشت ...

کاش همه خانواده ها ، خصوصا پدرها و برادرها طوری برای محبت به دختر خانم های توی خونه مایه بذارن که ذره ای احساس کمبود نکنه ... که این محبت رو تو جاهای دیگه دنبالش نگرده ...

و کاش که خدا به همه ی اون هایی که این محبت داخل خونه رو کم دارن صبر و طاقت زیاد بده و زودتر وسیله ی مهر و محبت حلال رو براشون فراهم کنه ...
پاسخ:
سلام
خیلی خوش امدید
خیلی وقت بود میخواستم بگم از طریق این رسانه ی کوچکم !

اگه اینجوری میشد خیلی از این فساد ها رو شاهدش نبودیم.

ان شاالله
دل من هم خیلی می سوزد...

فقط براشون دعامی کنم خیلی دعامی کنم مخصوصا واسه دخترهای توی فامیلمون.

دلم گرفت !!

همین!
پاسخ:
:(

اره ..

واقعا فقط همین !
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴ پونه پایدار
این رفتارها باعث شده تا بانوان پاک سرزمینمان خط قرمزشان را گم کنند
ولی اگر نگاهی به پشت سرشان بیندازند....
پاسخ:
چه اسم و فامیل خوبی داری :)

دقیقا..


گنگ شدم
لنگ میزنم
بگذار بگذرم
که
گفتن ندارد...
پاسخ:
با ما هم آره ؟
انقدر خوب می نویسی تا اینجا اومدم پایین و همه رو خوندم. کاش همون موقع ها که می نوشتی و تو حال و هواش بودی خونده بودم و کامنت گذاشته بودم.
حق گفتی. جواب این سوالت چیه؟ زنها محبت واقعی و غیرواقعی رو تشخیص میدن؟
فک کنم تشخیص میدن ولی گاهی با اینکه می فهمن یه محبتی غیرواقعی و دروغیه ولی نمی خوان قبول کنن و دوس دارن دل خودشون رو به اون دروغ خوش کنن.
زن ها محبت رو دوس دارن. حتی اگه دروغ باشه. حاضرن خودشون رو گول بزنن ولی این محبت الکی رو داشته باشن. خیلی بده این حال زن ها. منم دل واسه هم جنس های خودم می سوزه. البته از وقتی ازدواج کردم و درددل های مجردی شوهرمو شنیدم، فهمیدم پسرای پاک هم خیلی گنا دارن و مظلومن. دلم گاهی واسه اونا هم میسوزه. ولی بازم واسه خودمون بیشتر .خخخخخ 
خدا به همه واقعی و حقیقی و خوبش رو بده...
پاسخ:
لطف داری .. اصن یهو گذاشتی رفتی اخه.

خیلی باهات موافقم ..

"دلم گاهی واسه اونا هم میسوزه. ولی بازم واسه خودمون بیشتر"
:))))))))


ان شاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">