یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اول و آخر... یار

امروز نشسته بودم توی تاکسی یه آقایی نشست جلو.. بوی ادکلنش تاکسی رو پر کرده بود داشت با موبایلش حرف می زد، خیلی آرومو با آرامش.. طوری که انگار نه انگار کسی دیگه ای تو تاکسی نشسته بدون هیچ ترسی می گفت ، دوست نداری برگردی؟ اگه بریم اون خونه ای که تو دوست داری چی ؟ حتی می تونی بری سر کار.. خیلی خستم.. کاش بودی با هم دو تا لیوان چایی میخوردیم کنار پنجره رو اون صندلیا.. نمیدونم از اون ور چی میشنید ولی خیلی گوش داد .. بعدش قاه قاه خندید.. حس کردم دارم رمان گوش میدم.. دوست داشتم دیرتر برسم به مقصدم. میگفت سنّه دیگه .. شیش ساله.. از خودت برام بگو.. این چند ماهی که گذاشتی رفتی .. دلت برام تنگ نشده بود ؟ راستشو بگو ها.. بعد کلی می خندید.. خیلی خوب هم گوش میداد..
وقتی بلند حرف میزد یعنی خیلی ناراحت نیست از این که بقیه راجعبشون چی فکر کنند.. هزار جور فکر اومده بود تو سرم.. چی میشه که هنوز آدم بعد شیش سال بگه: بر میگردی ؟!

 * معین

همین!

۹۴/۰۳/۰۵
ماهے !!

تاکسی

نظرات  (۲۴)

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ انسان نیازمند
روزیتون ان شاءالله

:)
دلم گرفته بود اومدم اینجا

امون از ظلمی که ما آدما از سر خودخواهی به خودمون میکنیم
چقدر روشن بود این اتفاق
اولین کسی که از خوبی کردنامون به دیگران خوشحال میشه خودمونیم 

چی میشه که یه آدم بعد یه عمر بگه برگشتم...

چی میشه که صداش رو بشنویم که هرلحظه میگه: برنمیگردی...؟
پاسخ:
خیلی جای فکر داشت اتفاق امروز برای من..
دقیقا یکیش همین بود
که برگردیم از خودمون..

+ خوشحال میشیم اسمتونو تو نظرا میبینیم.
خدایا با مثل کسانی تا کن که گفتی برگرد و برگشتند ...


خیلی از اتفاقای دور و اطراف ما جای ساعت ها فکر داره ...
پاسخ:
الهی آمین..

همشون نشونه اند ..
سلام
وب جالبی دارید وقلم خوبی
خوشحال میشم به وبم سر بزنید و لینکتون میکنم با اجازه
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم.
نظر لطف شماست.
خواهش میکنم .
من حرفی ندارم!
:|
پاسخ:
:/
چی شد که رفت!؟

که الان بعد از شش سال بهش گفته بشه بر می گردی؟!
پاسخ:
والا راستش من در جریان زندگیشون نبودم..
ولی نمیذاشته کار کنه شاید !

لازم به ذکره که چند ماه بوده که رفته بوده.. کل زندگیشون شش ساله بوده ..
امروز یک نفر بعد از دو سال به من هم گفت که برگرد!ولی من نمی تونم برگردم،چون دیگه شرایط الآن شرایط دوسال پیش نیست و ما!!!هم آدمهای دوسال پیش نیستیم.گاهی دیر می گن این فعل برگرد رو.کاش آدمها یکم،فقط یکم وقت شناس بودند.
پاسخ:
اها . ان شاالله که خیره. 
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۰ هیئت مجازی کتاب
سلام

عیدتون مبارک ...

دعوتید به 7+3+...

http://heyateketab.blog.ir/
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون..
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۶ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام

چقدر خوبه یکی اینقدر مهم باشه که دیگه خودت مهم نباشی
پاسخ:
سلام

خیلی خوبه اگه خود خواه نباشن ادما.. من که خیلی کم دیدم اینطوریا رو مخصوصا بعد از مدتی ..
خوبه خیابون و تاکسی و الخ هم حوصله تون سر نمیره ! :|
من که تو مترو هر ساعتی باشه ، تکیه میدم و میخوابم !!! یا حداقل خودمو به خواب می زنم !!!

اون بنده خدام، خدا میدونه چی گذشته و شده بعد شش سال ، یا حتی بیشتر که میخواد برگرده !
چی بگم واللا !
پاسخ:
بله دقیقا !!
البته قید کردم که بعد چند ماه آ.. یعنی شش سال کلش بوده ! چند ماه بوده رفته بوده !

قدم رنجه فرمودید !
:) 
شاید یکی از دوستاش بوده که رفته خارج ادامه تحصیل بده بعد الان اینم میخواد بره اونجا پناهنده شه! 
من دیگه حرفی ندارم:/ 
و من الله توفیق
پاسخ:
:/
منم دیگه حرفی ندارم :{
سلام علیکم .. خدا قوت .. التماس دعا..
پاسخ:
و علیکم السلام
یه وقت هایی هم باید یه چیزهایی رو از دست بدی

بعدش دنبال لنگه ش بگردی و بگردی و بگردی ... که وقتی مثلش پیدا نشد ، قدر گوهر از دست داده رو بفهمی ...

خدا کنه وقتی آدم این "قدر" رو میفهمه ، راه بازگشتی هم باشه ...

+

- أَلَمْ یأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ ؟

- چرا خدا جان ... خیلی وقته که وقتش شده ... خیلی ... ببخش ...
پاسخ:
یه وقت هاییم خدا از قصد یه چیزی رو به ما نشون میده بعد ازمون میگیره که بعدش که چیزی دیگه ای رو بهمون داد متوجهمون کنه چقد این جدیده ارزش داره
وگرنه شاید هیچ وقت ارزشش رو متوجه نمیشدیم !


+ :(
سلآااااااام ماهی جان 
منم برگشتم :-) 

چه اعتماد به نفسی داشته مرده ! که اینا رو بلند میگفته ...
پاسخ:
سلاااااام
رسیدن بخیر
کنکوری بود امسال ؟

هه ..
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ ماهے تابه !!
گاهی از درد زیاد ، خوشی میزنه به دل آدم !

- حس کردم دارم رمان گوش میدم.
+حس خوبی بود ...

پ.ن : معین ش هم خوب بود :)
پاسخ:
نبودید چن وقت با اون تابه تون !!

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ ماهے تابه !!
بودم ... ولی خب فقط خواننده !
تازه تحریمم هستیم

ضمن اینکه اینستا هستم دیگه.
ماهی تابه رو اونجا دنبال کنید :)

+ ماهی همیشه جاش تو تابه اس نه آب ...
:)
پاسخ:
بله.. اینستا رو که مستحضریم !


عجب !! تا چه ماهی ای باشه !!
سلام


http://zareh.blog.ir/post/741
****
هدیه ذره به صاحب این خانه...

پاسخ:
سلام

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۶ سید علی انصاریان
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا..
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ خواهر رزمنده
سلام خواهر :)
نمیدونم از کجا اینجا رو پیدا کردم!
وب به وب :)
قشنگ می نویسی، پایدار باشی
پاسخ:
به بهههه سلاااام ..
چه حسن اتفاقی !
ممنون خانم ..
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۸ خانومـِ میمـ
چ پستت حال خوب کن بود ماهی
پاسخ:
ممنون خانوم میییم عزیززز :)
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۱ رهرو زینبی
خیلی قابل تامله.
اما اون چیزی که خیلی برای من نمود داشت این بود که: خیلی خوب گوش می داد...
از این من برداشت میکنم ک درخواستش از طرف مقابل احساسی نبوده.با تعقل فهمیده ب وجود اون فرد احتیاجی داره...
کاش زودتر می فهمید :|
پاسخ:
شایدم این برای من پر رنگ تر بود چون خوب گوش دادن یه هنره!

دقیقا :|
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ رهرو زینبی
درسته خوب گوش دادن یه هنره.که البته خیلی از آقایون این هنر رو ندارن!و ب خاطر این خیلی برای من نمود داشت.معلومه به اون درجه از عرفان و تعقل رسیده که به حرف طرف مقابلش گوش میده :)
پاسخ:
:))
خوب بود !
سلام
اولش میخواستم بگم خوش به حال زنه، حتی تایپشم کردم! بعد یه دفعه یادم افتاد خوش به حال خودم که خدا همیشه و هربار که کمی ازش دور میشم ازم میخواد برگردم :)
یعنی خوش به حال همه‌مون ;)
پاسخ:
سلاااااام
وااااقعا چلیپا ..

خوش به حال من حتی ! به خاطر داشتن دوستی مث شمااا :)
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۶ منور الفکر
میگم ماهی بانو...
یعنی اصلا ممکن نیست آقاهه در حال ایفای پرده ای از نمایش من یک جنتلمن جذاب هستم! بوده باشه؟
آخه یه کم حس دنبال جلب توجه بودنش بهم دست داد...
پاسخ:
واعااااای منورررررررر .. اسمتو دیدم از خوشحالی داشتم بال در میاوردم دختر :)

نمیدونم والا .. خیلی بیخیالی طی میکرد تو حرف زدنش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">