یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

آخرین روز های زمستان..

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

اول و آخر ... یار

+ photo by mahi !

سال سخت و شیرینی بود

من حساسیت هایش کمتر شد. طوری که خودم حسش کنم. از آن حالتِ روحیه ی شیطنت بار توام با غرور کمی خارج شد. برایم مهم نبود که دیگران هم بویی ببرند. چیزی بود که در خودم به وضوح می دیدم، لمس می کردم.

اهمیت خیلی چیزها برایم کم تر شد و مهم های دیگری جایش را گرفت.

سال 93 قطعا پر اتفاق ترین سال بود نه به خاطر اتفاقات بیرونی که هر چه بود در درونِ من خلاصه می شد.

گاهی ساعت ها در اتاق خودم مینشستم و به خودم فکر میکردم.. تهش می رسیدم به این که خدا حواسش خیلی به من هست.. این را می شد از امتحان های پی در پی فهمید.. گرچه من نه آدم خوبی بود و هستم نه خودم را لایق امتحان می دانم که لطف خدا باران است.. 

+ تو بخند تا سراسیمه شود بوی بهار.. 

+ سال خوبی داشته باشید.

همین!

۹۳/۱۲/۲۸

نظرات  (۹)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۴ محمدحسین جوادی
وبلاگ خیلی مفید و جالبی دارید.استفاده کردیم.
لطفا به وبلاگ منم سری بزنید.فقط نظر یادتون نره.
باتشکر
خوب
پاسخ:
تشکر
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو

حس کردم انگار حرفای من و یکی نوشته. خیلی ..
سال تون پر از عطر یاس بحق حضرت مادر 

اگر دلتان لرزید دعایتان را از ما دریغ نکنید 
:)
:*
پاسخ:
سلام.. :)

ممنون دوستِ من..
به همچنین . اگر قابل باشم ..

فدای شما :*
سلام
 دینا می گذرد چون محل گذر است.....

سال خوبی براتون آرزو می کنم....
عیدتان مبارک....

پاسخ:
سلام
کاش زودتر بگذره تموم شه بره..
خیلی ممنون با تاخیر..
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۸ تا اینجا خواندم...
سلام....اولین کتاب سال 94....



http://baketab.blog.ir/post/56
پاسخ:
سلام
بله حتمن.
سپاس
چه حس خوبیه که آدم لمس کنه تلنگرهای خدا رو

این که سختی ها و اتفاقاتِ حتی شیرین رو نه به چشم سختی و اتفاق که به چشم امتحان نگاه کنیم

همون حرف حاج آقا دولابی رحمت الله علیه که می فرمودن گرفتار در واقع گرفت یاره و ...

این گونه نگاه به مسائل قابل ستایش و البته غبطه خوردنی ست ... خوش به حال تون :)

+

ان شاءلله امسال و هر سال بهترین های خدا نصیب تون بشه

لحظه لحظه تون زهرایی ...
پاسخ:
لطف دارید.. خیلیاش حرفه.. تو عمل.. تو قرار گرفتن تو امتحانای سخت تر بازم باید دید همین حرفا زده میشه ؟

خیلی ممنون.. به همچنین..
خوبی؟ :)
پاسخ:
هی .. بگی نگی .. شکر :)
تو چطوری غزل جون ؟
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۸ محمد معین صادقی راد
سلام
هر هفته یک منبر دو دقیقه ای از استاد پناهیان منتشر می کنم که شاید بدرد اطرافیانتان بخورد .
خوشحال می شوم از نظراتتان
موفق باشید
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام!

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند...
و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

بروزم
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">