یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

ز هرچه غیر یار استغفرالله..

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ

اول و آخر... یار

نشسته ام و با خودم فکر میکنم

به خیلی چیز هایی که از خدا خواستم، گرچه فقط برای دل خودم بوده، رسیده ام !

به لطف خدا و تلاش خودم !

و الحمدالله که هنوز ادامه دارد به طور عجیبی!

حتما خیلی آدم خوبی شده ام که بسترشان برایم به وجود آمده !!

دارم فکر میکنم..

به خودم می آیم ..

حسِ غرور ..


به ثانیه بود !

ولی می ترسم که همه ی آن ناچیز عبادت های واجب بی حضورِ قلب و دو مثقال کارهای خوب ِ از دستم در رفته از بین رفته باشد..


+ استغفرالله ربی و اتوب الیه

همین!

نظرات  (۱۵)

سلام ماهی جونم
خوبی؟
من و زهرا هم خوبیم
ان شاء الله همیشه ی خدا تو یه طرف بری غرور بره سمت مخالف
ببین چه دعای خوبی برات کردم؟
(:| غرور گرفتم)
پاسخ:
سلااام :)
خداروشکر 
:))
ممنون عروس خانم. 

 وَ قُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّیَاطِینِ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
امیدوارم بتوانیم بر افکار پریشان و ناخواسته ی خود پیروز شویم
یا علی

پاسخ:
سلام
ان شاالله.. 
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۱ در مسلخ عشق
سلام؛ دقیقا هر چه بخیر یار بیهوده است و درست است؛ استغفرالله
پاسخ:
سلام
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۹ پلک شیشه ای

آخ

آتیش میزنه به انبار کاه :(


المستغاثُ بکَ یا صاحب الزمان

پاسخ:
دقیقا :(

:((

خیلی می ترسم از این حالات گرچه به ثانیه ای..
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۰ باب الحسین
گاهی آنقدر تند و تند خواسته ها برآورده می شوند که آدم نگران میشود

که نکند دیگر نمی خواهد حتی اندکی منتظر بمانم ... نکند نمی خواهد صدایم را بشنود ... نکند از گدایی ام خسته شده ...

چه خوب که خودش راه را نشان داده ... لئن شکرتم لازیدنکم ...

+

جمیع حاجات تون برآورده به خیر ...

 و کربلایی بشید ان شاءلله ...
پاسخ:
اوه خدا نکنه اون طوری شده باشه داستان....


ممنون به همچنین..
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ یادداشتهای عمومی
شعری که گذاشتید
...
دچار یعنی عاشق!!خیلی برام آشناست .
شاعرش رو میشناسید؟
پاسخ:
سهراب.. 
دلم برات خیلی تنگیده ماهی جان
امروز کلی به یادت بودم... با شعر ماه و ماهی و کاشی  و حوض
:((
من کلی همذات پنداری کردم با پستت
پاسخ:
سلااااام. کجایی؟ خبری ازت نیست.. منم همین طور :(

آخی.. منم خیلی دوس دارم اونو..

میبینی چه حس بدیه بعدش؟


۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۷ خانم چادری
عاقبت بخیر بشی بانو جان
خدا ابمانمون رو حفظ کنه الهی...
پاسخ:
ممنون عروس خانم!
الهی آمین..
فَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ دَعَانَا ثُمَّ إِذَا خَوَّلْنَاهُ نِعْمَةً مِّنَّا قَالَ إِنَّمَا أُوتِیتُهُ عَلَى عِلْمٍ بَلْ هِیَ فِتْنَةٌ وَلَکِنَّ أَکْثَرَهُمْ لَا یَعْلَمُونَ (سوره زمر آیه 49)
و شاید جنس بعضی از استجابت های خدا از جنس این خطاب باشه:
وَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ دَعَا رَبَّهُ مُنِیبًا إِلَیْهِ ثُمَّ إِذَا خَوَّلَهُ نِعْمَةً مِّنْهُ نَسِیَ مَا کَانَ یَدْعُو إِلَیْهِ مِن قَبْلُ وَجَعَلَ لِلَّهِ أَندَادًا لِّیُضِلَّ عَن سَبِیلِهِ قُلْ تَمَتَّعْ بِکُفْرِکَ قَلِیلًا إِنَّکَ مِنْ أَصْحَابِ النَّارِ (سوره زمر آیه8)
در سوره فجر  هم خدا می گه:
فَأَمَّا الْإِنسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ (15) وَأَمَّا إِذَا مَا ابْتَلَاهُ فَقَدَرَ عَلَیْهِ رِزْقَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَهَانَنِ (16)

ولی کو گوش شنوا. امثال من بلدیم و نمی فهمیم...
پاسخ:
فوق العاده ترین نظری بود که میشد برای این پست گذاشت! مخصوصا اولین آیه..

خیلی ممنونم. مناسبم بود!

چ خوب توضیف کردی...
ترسی که این روزها در عین تحمل رنج های طاقت فرسا دارم...
غرور...
پاسخ:
:(

سلام
ممنون که سری به کلبه فقیرانه ما زدید
بازم منتظرم البته نه چراغ خاموش!
یاعلی
پاسخ:
سلام
سلامت باشین.. 
حتمن ان شاالله اگر عمری باقی بود.. 
امان از این یه لحظه ها...
خدا چنان روشون حساسه که حال آدمو خیلی خوب جا میاره!
پاسخ:
دقیقا
تا یه مدت حال آدم گرفته ست
آخه دست آدم نیس :(
باز گلی به جمال و مرام تان که اندک زمانی حس غرور دارین و بـــــعـــــد کلی و خیلی استغفراللهی ....

ما که فقط حس شرم م م م م م م م داریم و ظلمتُ .....
پاسخ:
تازه خیلیاشم حواسمون نیست
:(
باید چکار کرد واقعا با این ناخود آگاها؟ !!
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۰ بنت الهدی حسینی
به چیزایی که واسه دل خودمون خواستیم ولی خدا بهمون داده...
پاسخ:
بله.. 
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۷ خانومـِ میمـ
آخ آخ .. چه حسرتی می مونه بعدش .
کارمون سخته خیلی ... اعوذ بالله من شر نفسی
پاسخ:
دقیقا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">