یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

رسید لحظه ی دیدار و من چه بی تابم!

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ
اول و آخر... یار



ممنون که هر وقت حس می کنم زندگیم داره رکود پیدا می کنه و روز مرگی غلبه ، با یه تلنگر می فهمونی این طور نیست.. گرچه همه چیز خوبه.. همه خوبن.. منم خوبم!
این تلنگره اتفاقا دقیقا با همون چیزایی هست که من خیلی دوسشون دارم.. چیزایی که همیشه جزو افکار خوشایندم هستن.. که خب همونم به دو دسته تقسیم میشه.. چیزایی که "فکر" می کردم خوبن در صورتی که "و هو شر لی" !! بازم ممنون که بهم می فهمونی و نمیذاری بیشتر اذیتم کنه که آخ چرا؟!!
دسته ی دوم اون چیزایی هستن که دوست دارم و واقعا هم خوبن .. مثلِ.. مثلِ تصمیم و رزرو کردن ده دقیقه ای بلیط تهران- مشهد برای شب شهادت امام رضا(علیه السلام) وقتی فقط دو تا جا داره! پس دو نفر باید جانفشانی کنن. قطعا یکی از اون دو نفر من نیستم!
خدا می دونه چقدر خوشحالم که دارم میرم. سفری که فقط منم و حضرت مادر و یه کیف دستی!
یه سفر سرعتی!
حالا اگه اون جا بارون بباره خیلی خوب میشه.. 

+  قطع امید کرده ام از خود نه از شما/حالا که باز مانده ام از راه کربلا
تنها خوشم به این که کسی ضامنم شود/ باشد قرار وعده ما مشهدالرضا(ع)
همین!
۹۳/۰۹/۲۹

نظرات  (۲۳)

به به ،خوش به سعادتون ...بسیار التماس دعا
پاسخ:
ممنون.. دعا گو بودم اگر قابل بوده باشم.. ان شاالله نصیب تون به زودی
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۴ گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
سلام
عالی بود
خوش بسعادتتون
عرض ادب و کوچکی مارو به امام الرئوف برسونید.
پاسخ:
سلام ..
ممنونم. ان شاالله به زودی زود قسمت شما بشه با خانواده بزرگوارتون.
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو ماهی جان

ماهی رو رسوندن به آب :)
خوشحالی هاتون مستدام. 
التماس دعای عاقبت بخیری

خداقوت
یاعلی مدد
صلوات برای فرج
پاسخ:
سلام خااانوووم :)
جالبه بدونی هر وقت می رم حرم امام رضا علیه السلام دقیقن همچین تعبیری میاد به ذهنم که رسیدم به آب..

ممنون.. به همچنین..

حتمن..

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام
به به خوش به حالت. ما که امسال از همه چیز جا موندیم. کربلا، مشهد و....
زیارتت قبول.
ان شالله به زودی دوباره قسمتت شه.
یا علی
پاسخ:
سلااام
به به عروووس خانم .
ان شاالله همش به سفر باشی و خوشی با جناب همسر..
ممنون رفیق...
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ خانم چادری
-    حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) بر شما مبارک باد.

     التماس دعا
پاسخ:
ممنون خانم چادری جان..
محتاجیم.. بر شما هم خیلی مبارک.
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۳ سیاه و سفید
سلام و خداقوت ...
اللهم صل علی علی بن موسی الرضا
پاسخ:
سلام... ممنون..
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۱ مصطفی فتاحی اردکانی
التماس پر دعا
پاسخ:
ان شاالله به زودی زود نصیب تون.
سلام دوست عزیز ممنون از سایت ارزشی شما

من بودم و سکوت و حرم – صحن انقلاب –

تو بودی و نبود بجز من کبوتری.. التماس دعا


پاسخ:
این دفعه با تمام عشقی که به صحن انقلاب دارم، تنها صحنی که نشد برم صحن انقلاب بود. یعنی گذاشته بودم برای مراسم خطبه خوانی و شمع گردانی برم که پنج دقیقه زودتر درب رو بسته بودن........ 
التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم..

+ افسران برید هر از گاهی. به طرح هاتون احتیاجه این روزها.
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۹ سیده بانو
همیشهه همون موقعی که باید آدم و میبره

سلام
خوش بحالتون
زیارت قبول
التماس دعا

پاسخ:
سلام سیده جان.. 
سلامت باشید ممنون خانم. 
محتاجیم.  
معمولا عادت ندارم جایی برم که کسی منتظرم نیست...
البته به لطف دوستان،جای خالی ما احساس نمیشه :)
پاسخ:
ای بابا... سخت نگیرید... الان محیط مناسبیه برای طرح های شما. برای شخص که کار نمیکنید.. 
البته هر جور صلاح می دونید. 
سلام
مشغول نوشتن سفرنامه اربعین(به نام لبیک) هستم.
خوشحال میشم شما هم در حلاوت و برکتش شریک شوید...
یا علی
پاسخ:
سلام
مطالعه کرده ام. گذاشتم تموم شه نظرم رو در آخر بگم
سلام
 فقط مشهد میخوام

همین
پاسخ:
سلام .. امیدوارم خیلی خیلی زود قسمتتون بشه.
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۶ ₪بنـت الهـدی₪
باشد قرار و وعده ی ما مشهد الرضا.....
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ میهمان ...
یا امام رضا 
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش

سلام
التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم..
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۳ سوخته دلان
سلام
اگرچه در سر کویت هزار ها داری/
ولی بدان که گدایت فقط تورا دارد...
زیارت قبول
پاسخ:
سلام
و تشکر..
از پاهایی که نمی توانند تو را به ادای نماز ببرند،انتظار نداشته باش که تو را به بهشت ببرند..قبرها، پر است از جوانانى که میخواستند در پیری توبه کنند...

رسول الله فرموده اند :

ترک نماز صبح : نور صورت
ظهر : برکت رزق
عصر : طاقت بدن
مغرب : فایده فرزند
عشاء : آرامش خواب

را از بین میبرد..
پاسخ:
قشنگ بود..
۲۳ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۱ مهدی اشرفی
با سلام
خیلی خوبه از ائمه حرف بزنیم و دفاع کنیم ولی مدافع واقعی کسیه که همیشه دست به شمشیره ، صحبت و مذاکره می کنه اما به دشمنش فرصت کوچکترین خیانتی رو در حق دینش نمیده
مدعی دینداری زیاده ولی هیچکدومشون یاد نگرفتن اول مطالعه کنن و بعد فکر کنن وبعد نظر بدن ، دینداری یعنی تفکرکردن یعنی بر اساس اسلام عزیز و زندگی آل الله عزیز تکلم کردن ، یعنی در حالی که اهل منطقی اهل مجاهدتم باشی .
یا حق
جانم رضای دلم ...

سلام
خوشحالم از آشنایی ..
پاسخ:
سلام..
ممنون...
اگر دوست دارید بعد از سالها زندگی زمانی که برمیگردید
و به منظره گذشته خود نگاه میکنید
تصویری زیبا و خاطراتی پر از خرسندی ببینید اینها را به هم پیوند بزنید:
تصمیم را با تحقیق
هوس را با عقل
عصبانیت را با صبر
انتقام را با فراموشی
عبادت را با بی توقعی
خدمت به خلق را با گمنامی
و در آخر قلبت را با خدا پیوند بزن.
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۲ باب الحسین
زیارت قبول ...

الحمدلله ...

کربلا ان شاءلله
پاسخ:
ممنون... روزی تون به زودی..

ان شاالله..
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۹ مصطفی رحمانی
بسیار عالی بود وبلاگتون
در پناه حق به وبلاگ  ما هم سر بزنید
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">