یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

یک آوانس لطفا!

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۰ ب.ظ

بسم رب الح س ی ن(علیه السلام)

تلویزیون را روشن می کنم، زیر تصویر نوشته: "300 کیلومتر تا نجف - ارتباط مستقیم".

بغضی توی گلویم راه نفسم را می گیرد که تلاش برای بالا بردن مقاومتم بی فایده می ماند و یک لحظه جریان عبوری از چشم هایم به بی نهایت می رسد. همین طور سرکج و زانو در بغل، زل می زنم به این همه عاشق! پیاده می رفتند نجف بعد هم کربلا... .

بعد به جای این که توی سرم فکر کنم، توی دلم فکر میکنم که: " آقاجونم! مگه بدا دل ندارن؟! دلم تنگ شده برای حرمت... ، "شاید" فرق کردم این دفعه! "

بی خبر از آن که...

عاشقی با اگر و "شاید" و امّا...

نشود...

همین!

۹۳/۰۹/۱۱

نظرات  (۱۸)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۲ سعید نوروزی
طبق معمول من بی سر و پا جاماندم...
پاسخ:
طبق معمول...
۱۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۱ خانومـِ میمـ

مسافر جا مانده را با خود ببر ...

پاسخ:
:(
همه رفتن فقط ما موندیم :-(
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۷ خانم معلم
سلام 

احساسی مشترک میان جا مانده ها ... 

کنار شهدا گریه کردم و گله ... نخواستندم ... نبودم آنکه باید باشم ... این پیاده روی تن سبک نمی خواهد روح سبک می خواهد این روح سنگین را کشش این همه راه نیست ...
پاسخ:
سلام خانم معلم.. منت بر سر ما نهادید :)

چقد خوب بود.. روحِ سنگین نمیذاره.......
چقد دلم کربلا می خواد..
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۲ خانم چادری
ان شالله به زودی نصیبت بانو.
پاسخ:
ان شاالله با شما :)
امسال هم حسرت زائرانت نصیبمان شد ...
پاسخ:
...
باشد حسین کرب و بلا مال خوب ها / یک مهر تربت از تو برایم کفایت است...
*
سلام علیکم بزرگوار.. خدا قوت.. کربلا قسمتتون بشه انشالله. التماس دعا ( یا زینب )
پاسخ:
سلام علیکم و رحمة
کربلا ببری یا نبری حرفی نیست / تو نگیر از من بیچاره "حسین" گفتن را...

ان شاالله .. ممنون..
به همچنین
باشد حسین، کرب و بلا مال خوب ها...

بدها بگو که عقده ی دل با چه وا کنند؟
پاسخ:

باز هم قسمت من شد غم فقدان حرم

اربعین... کرب بلا... نه، نشد و جا ماندم..

امام باقرعلیه السلام فرمودند: 
اگر مردم مى‏ دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مىمردند.
ثواب الاعمال، ص 319؛ به نقل از کامل الزیارات.


پاسخ:
...

کاش زودتر قسمت آرزومنداش بشه..

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۰ سیده بانو
 

هوا هوایِ جنون و هوا هوای سفر

 

یکی یکی همه رفتند٬ زائرین همه پر

 

دلم هوایی کرب و بلاست.. بدجوری

 

هوس نموده دو رکعت نماز بالا سر

 

مسافرین حرم خوش به حالتان اما..

 

سلام ما برسانید بر شهِ بی سر


 کنار علقمه و زیر قُبه ی مولا

 

دعا کنید مرا لاأقل دمِ آخر

 

دعا کنید که عمری بماند و باهم

 

بریم کرب و بلا، أربعین سال دگر

 

کبوترانه مهاجر هنوز منتظرم

 

که عاشقانه بگیرم ضریح را در بر


سلام و عرض ارادت

میخواستم آدرس جدید وبلاگم رو تقدیمتون کنم

التماس دعا

ان شاء الله سال دیگه ما هم جزو زائران اربعین کربلا ی اربابمون باشیم

پاسخ:
سلام خوب هستید سیده خانم ؟ :)
ممنونم... لینکش کردم..

ان شاالله با شمای دوست... :)
سلام
کربلا که نشد بریم
انشاالله شنبه پیاده روی اربعین تهران رو از دست ندیم :)
پاسخ:
سلام...
:(
ان شاالله... التماس دعا......
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۵ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
جامانده های سفر اربعین تو 
آقا بگو دوای درد دل خود گجا کنند؟؟؟؟؟

ان شالله کربلایی بشید.
یاعلی مدد
پاسخ:
ما بد ها...


ممنون به همچنین...
۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۳ علی ابن الرضا

آره

ما که موندیم عاشق نبودیم

پاسخ:
...
اللهم ارزقنا حرم...
پاسخ:
الهی آمین...
۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۵ گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
نطلبیدی مرا عیبی ندارد ارباب ...
رو سیاهی مرا خوب عمومی کردی ...


سلام
ان شاء الله اربعین سال بعد، روزیه تمام عاشقان ...
خدا قوت
پاسخ:
...
جز شعرهایی بود که توی اون بازه خیلی دلم رو سوزوند... 

سلام...

ممنون. ان شاالله ..
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے

    ;-(
    
   بی سرو پایی مان را جور دیگر هم می توانستی به رخمان بکشی 
    مهربان ارباب ...
پاسخ:
:(((
سلام نویسنده محترم 
   
خواهشا در صفحه اول گوگل کلمه شیعه را سرچ کنید تا ببینید چه عکسهایی از گوگل ازنام شیعه درجهان نشان داده میشود 
تمام زحماتتان تاکنون قابل ارج و احترام  خواهشا لطف کنید با یک ویرایش ساده برچسبهای وب لاگتان را با کلمات لاتین درج کنید تا امار عکسهای زیبا از شیعه ، امام حسین ، مسلمان ، کربلا ، و.... دردنیای مجازی بالا رود  با تشکر
سلام
ان شاءالله سال بعد عاشورا...
یا حسین
پاسخ:
سلام
الهی آمین
الهی آمین
الهی آمین
برایم جالب بود وقتی در خانه نشسته بودم و در قاب تلویزیون تصاویر کسانی را در حرمت میدیدم، که در تمام محسبات متواضعانه ام، خود را حسینی تر از آنان می یافتم؛ حسینی بودن ظاهرا در معیارهای تو متفاوت از آن چیزیست که من در درس هایم میخواندم؛ عجب مکتب پر راز و رمزیست، مکتب عشقت حسین
پاسخ:
مکتب حسین.. عشق است واقعا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">