یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اول و آخر... یار

کربلا نرفته بود، ولی شده بود یک وقت هایی که توی حیاط  ایستاده یا توی خانه نشسته، دستش را به نشانه ی احترام بگذارد روی سینه اش و بگوید:"السلام علیک یا ابا عبدالله... ". بعد تو انگار می کردی که جلوی ضریح ایستاده... .

+ photo by mahi !

همین!

۹۳/۰۸/۳۰

نظرات  (۳)

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۳ علی ابن الرضا
اللهم ارزقنا کربلا
پاسخ:
ان شاالله به زودی نصیب تون..
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۵ ღ فاطمه ღ
چقدر زود تموم شد
پاسخ:
خیلی فاطمه... 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۲ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
همه دارند به پابوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جاماندم

یاحســــــــــــــــین(ع)


پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">