یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

مجلس اول!

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

بسم ربّ الح س ی ن (علیه السلام)

حسین (علیه السلام)

در راهِ کربلا، در قصر بنی قاتل

از عبید الله بن حرّ جعفی

به یاری دعوت نمود...

عبیدالله اجابت نکرد

بعدا پشیمان شد... *

مهدی (عجله الله تعالی) دارد من را دعوت می کند...

حواسم هست؟!

*منبع تاریخی: ارشاد: جلد 2، صفحه 81

همین!


نظرات  (۸)

سلام سلامی به شیرینی دلت
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی داری ...
سلام

دچار غفلتیم وگرنه تمام کائنات هر لحظه نوای دعوت رو می شنوند. انسان حداقل از جمادات که کمتر نیست
التماس دعا
پاسخ:
سلام صالحه جان... آخ از زمان غفلت.. کمتر نیست ولی گاهی خودشو قبول نداره و کمتر میدونه... 
محتاجم... :)
سلام
از تحمل من فهمیدم صبر امام زمان به عمه جانش زینب رفته است :'(
پاسخ:
سلام

:(
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۲ مهدی آشتیانی
مرحوم بهجت(ره) به جوانان تأکید داشت که: حسینی بشوند نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است میسازید و هرکس با میل شمامخالف باشد میگویید باحسین(ع) مخالف است ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را برمبنای حسین میسازید! هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی ازاین هیئت به آن هیئت بروید! حسینی شدن است که مشکل است.
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۴ ღ فاطمه ღ
نع نیس :(
پاسخ:
:( :'(
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۸ باب الحسین
دعوت پسر فاطمه را اجابت که نکرده ام هیچ ... زخمش هم میزنم ... ه ه ه ...

+

اینجا خیلی قشنگ شده ... قبول باشه ... یاد میگیریم و استفاده می کنیم از مطالب مفیدتون :)

+

رزق مجالس تون با حضرت مادر سلام الله علیها
پاسخ:
ممنونم... قبول حق باشه .. درس پس می دیم.

بهترین دعاها رو می کنید.. به همچنین...
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
کم از کوفیان نیستیم ... (خود خودم را میگویم اصلش)
پاسخ:
من نیز هم...

رسوای جهانم کرد این رنگ پریدن ها...
امان از غفلت...
پاسخ:
خدایا ما را یک لحظه به خودمان وا مگذار...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">