یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

من بی تو چیزی نیستم جز... چند تا ابر بی قرار!

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ب.ظ

اول و آخر... یار

کاش کمی وابستگی ها را از پاهایم جدا میکردم، سبک می کردم، سبک می شدم -برای خدا-

آن وقت می شد زیر همین سقف اجاره ای پرواز کرد...

می شد دل داد به این گنبدِ دوّار... به این آسمانِ بی قرار...

+ من بی تو اصلا نیستم!

همین!

۹۳/۰۷/۱۷

نظرات  (۱۰)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۳ محمد محمدیان رباطی
جملات زیبایی بود
موفق باشید
ایشالله روز به روز بهتر کار کنید
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۶ بے بازگشتــــ ...
انقدر دلم پرواز میخوااااد:'( بیا باهم بپریم... :-)
پاسخ:
منم مریم :-( 
زیر بارند درختان که تعلق دارند

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد ...

+

خیلی عالی بود این پست . حرف های این پست خیلی خیلی مهم ه ...
پاسخ:
دل آزاد منو گرد تعلق؟ هیهات!

ممنون... 
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۲ خانومـِ میمـ

عنوانت :)

ببین ینی شعرش خیلی منو به وجد میاره هاااا

پاسخ:
حسین صفا کلن شعراش یا بهتر بگم ترانه هاشو خیلی خوب میگه..
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۰ خانم چادری
سلام ماهی خانوم
پاسخ:
سلام از ماست خانم چادری :)
هییییییییییی!
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
عجیب بوی قریبی میداد این حرفا ... :-) 


این لینک *** هم ی جورایی مثل این پست بود.

پاسخ:
قریب اما غریب.. پر از کاش ها...

ممنون... حتمن نگاش میکنم .. :)
:(((
پاسخ:
:'(
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۶ مصطفی فتاحی اردکانی
من بی تو چیزی نیستم ... من بی تو اصلا نیستم
پاسخ:
من بی تو چیزی نیستم جز...
آه
جز گردو غبار ..  
...
پاسخ:
غزل چه خوب که اومدی کامپیوتر و گوشیم رو ریست کردم کلا، آدرست رو گم کردم . اگه ممکنه دوباره برام بذارش لطفن :) 

+ موقع نوشتن این پست کلا یادت بودم .. من بی تو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">