یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

چقدر از زندگی، از عشق، حتی شعر دلسردم!

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ب.ظ

اول و آخر... یار

به سراغمان می آید بی آن که نفس هامان به شماره بیفتد...

بی آن که بدانیم دمی بعد از این بازدم نداریم...

بی آن که جایی برای گریز، جایی برای پناه داشته باشیم...

به سراغمان می آید...

مرگ...

+ فوتو بای خودمان!

+ عمق تنهایی احساس مرا دریابید/ دارد از آیینه انگار بدم می آید...

همین!

۹۳/۰۷/۰۴

نظرات  (۲۴)

۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۲ خانومـِ میمـ
از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است ..
پاسخ:
:)
خدا کنه عاقبت بخیر شیم ! 
۰۵ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مدافعان حرم
پایگاه رسمی  مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
عکس ربطی به متن نداشت یا من نفهمیدم؟ :-/
عکس به لحاظ رنگ بندی خیلی قشنگه و به لحاظ ترکیب بندی نه. وزن سمت چپ عکس خیلی بیشتره. درحالیکه در چنین عکس هایی به نظر من باید تعادل وجود داشته باشه.
اگر تک ماهی بود با متن هم سازگاری داشت...
+من عکاسی بلد نیستم همینجوری یه چیزی نوشتم. اگر خیلی غیر حرفه ای و ناشیانه است ببخشید!
پاسخ:
چرا دیگه.. ربطش به زود مردن ماهی های بدبخته! همشون!
به لحاظ بصریم درست فرمودید منتهی یه ایرادی داشت عکس که مجبور شدم یه طرف عکسو سنگین کنم.  حوضشون خیلی کثیف بود :| 
وگرنه تقریبا حواسم به وزن عکس هس... نه خیلیم خوب... ممنون از نظر خوبتون... 
سلام علیکم
خداقوت
زیبا ... مث همیشه ...

سالم باشید و حاجت روا
پاسخ:
سلام.. 
خیلی ممنون. 
همچنین . 
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۸ مصطفی فتاحی اردکانی
عجب + هایی
پاسخ:
ممنون...
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۶ نرگس زهرا
سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سربزنید

پاسخ:
سلام
عاقبتت بخیر رفیق
عمق تنهاییتم خودم کم میکنم
نگران نباش باعا ؛)
پاسخ:
می دونی چیه؟
عمق تنهایی من اصن بخاطر نبود تو بود :'(   :دی
:*
این عکسو باهم گرفتیم یادته؟!
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۱ خاکی نشین

فوتو بای خودتان احسنت :)

یا علی

پاسخ:
خیلی ممنونم..
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
احسنت ... (text+picture)
مرگ ... 
پاسخ:
تنکس....

دور باد به این زودی ها .... 
ای جوووونم
این همون عکسس
همونی که میخواستی بری پیششون عکس دست جمعی بگیری من نذاشتم :دی
(بعله، اصل داستانم همینه)
پاسخ:
:)))) آره آره اصل داستان همینه!
ولی اون عکسه تو لگن بودن :دی
اینا جاشون کم بود
عه راس میگیا
اونا تو لگن سفید بودن اگه اشتباه نکنم
پس اینا کی عن؟
پاسخ:
آرههه
اینا ؟! پرورشگاهین :دی
الهی
 الان حافظ گفت بهت بگم که:

نگفتمت که منم بحر و تو یکی "ماهی"
مرو به خشک که دریای باصفـات منم


پاسخ:
:-(
نه خدایی نگفت ب من :-(

عجبا
حافظ هم انگار دچار مشکل شده با حافظش
اشتباهی گرفته شاید :دی
پاسخ:
:)))))
کانه شهید آوینی:
نفس های آدمی گام هایی است که به سوی مرگ بر می دارد...
پاسخ:
چقدر ب جا بود جمله... دست شما درد نکنه... 
دوسش دارم آسدمرتضی رو.. 
حتی شعر... حتی شعر...
پاسخ:
...
سهم من از زمانه بجز تُنگِ تنگ نیست
دنیـا برای ماهیِ قـرمـز، قشنگ نیست

- سیّد مهدی نژاد هاشمی
پاسخ:
دل خسته ام از شهر نامردی و رندی ها... 
با رفتنت این تنگ شد مرداب ماهی
دارد ترک از بس که شد بی تاب ماهی

دارد توهّم که تو برگشتی دوباره
و ناگهانه می پرد از خواب ماهی

حتی نشد عکسی بگیرد از تو در خویش
تا بعد بگذارد درون قاب ماهی

بر روی لب دارد که هی یادش به خیر از
آن جلوه ها و رقص های ناب ماهی

افتاده روی موج های حسرت و درد
اورا کشیده سمت خود گرداب ماهی

ماهی تویی و تنگ من هستم* عزیزم
من را داین تنهایی ام دریاب ماهی

- حسن امتحامی


*الکی میگـــــــــــــــه...
پاسخ:
خیلی قشنگ بودن دیانا همیشه برای من شعرای ناب و خاص میذاری. کلی فک کردم در جوابشون چیزای خوب بذارم... ولی خب... چیزی یادم نمیاد :| 
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ سرباز شهاب
در غلغه جمعی و تنها شده ای باز 
                 آن قدر که در پیرهنت نیز غریبی
پاسخ:
باری است گران که مانده بر دوشم
این سر که از آن نمی پرد هوشم...
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۹ سید مرتضی
مرگ قشنگ ترین تجربه ی زندگی باید باشه .
ن؟
پاسخ:
فک کنم تجربه نشه دیگه اونوقت! کار تموم میشه! نمیدونم اسمشو چی باید گذاشت!
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
تنهایی اون + روزای پائیز حتی اگر با کسی باشی بازم تنهایی.حتی زیر بارون دو نفره ... 
;(
پاسخ:
واقعن؟ چه بد .. 
شاید این یه فکره!گرچه قبول دارم صفر نمیشه بخاطر روحمون که در تکاپوی رسیدن به خداست... 
مردن که حتمی ست ...

اما کاش خدا رحم کند و مرگم جز برای "تو" نباشد ...
پاسخ:
کاش... 
احسنت...
خدا قوت، خسته نباشی ♥

دوست داشتید ما رو ب نگاهی مهمان کنید :)
پاسخ:
ممنون 
ماهیگیر قلابش را بالا کشید
او یک ماهی گرفته بود
و یک ماهی
همه چیزش را از دست داده بود

- امیر هدایتی
پاسخ:
:((

برای خصوصیت: :-D
سلام ...
من عکس قشنگ شمارو ذخیره کردم برای پس زمینه گوشیم.
البته همه جا هم میگم که مال وبلاگ شماست...
پاسخ:
سلام
ممنون مریم جان
راحت باش
نظر لطف شماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">