یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اگر جایی به حال خویش باید گریه کرد، اینجاست...

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

اول و آخر... یار

دست برده بودم به حوض دهانم و یک مشت آواز پریشانی ریخته بودم روی آینه...

آینه ایستاده بود و گوش تیز کرده بود به خنده های بی امان من.

من که حالا خنده هایم بوی نا گرفته اند...

+ حس خوبی بهم داد: (+)
+ اوصیکم به شرکت در مسابقه ی کتابخوانی ای که بنرش را درج نمودم.

همین!

۹۳/۰۶/۲۰

نظرات  (۱۱)

سلام حضرت ماهی!
چه خوب که میخونین

:-)
پاسخ:
سلام... ممنون. من همیشه می خونم و استفاده می برم. 
:) رزق شب قدر بود
عاقا مطابتو نمیفهمم جدیدا :]
پاسخ:
به بهههههههههه مبارکه وبلاگ نووووو... :دی
اینو لینک کنم به جای قبلی؟!
ای بابا تنها کسی که حرفامو میفهمید تو بودی نگو که دیگه تو رم ندارم :D

:*
با اون صوت بدجور هوایی شدم 
خدا کنه همیشه دلهامون گره داشته باشه 
چون عشق نباشد به چه کار آید دل ؟!!! 

خنده نباید بوی نا بده باید بوی صبر بده :)
التماس دعا
پاسخ:
:)
ای بابا خواهر......
منت گذاشتی بر سرم. لپ پسر گلتو بکش از طرف من.. 
محتاجیییم

خدایی فهمیدنت خیلیییییییییییی سخته  :دی
پاسخ:
مرسی نیاز که سر زدیییی
عاقبت به خیر شی ننه!
همین والسلام
پاسخ:
ممنون مادرجون :-D
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۵ چادرم پرچم من
اری اینو لینک کن...
فدات:)) اینجوری نوفهمم اونجوری وفهمم
پاسخ:
انجام شد ;-)
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۸ خانومـِ میمـ

اممممم

مسابقه کتابخوانی .. دوست دارم شرکت کنم حسش نی :))

پاسخ:
:دی
ما هم کمی تا قسمتی مخظوظ شدیم از این همه ناز و افاضات شما.

قدمم خیر باشه ان شاءالله !!
اولین بار بود که خدمت رسیدم...
پاسخ:
سلامت باشید . ان شاالله که اضافات نبوده باشه که وقتتونم گرفته باشم! 
ان شاالله :)
بازم تشریف بیارید..
:-)
سلام

عالی بود :)
آهنگ هم معرکه بود

هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق
:)
پاسخ:
سلام
ممنونم... 
عشق رازی است که تنها به خدا باید گفت....
من که حالا خنده هایم جایشان را به حرف هایی داده اند که آنها هم فقط از چشمانم خارج می شوند ...
پاسخ:
من کاسه ی صبرم... این کاسه لبریزه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">