یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

حال همه خوب است! من اما نگرانم...

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ق.ظ

اول و آخر... یار

سرم را تکیه داده بودم به شیشه ی اتوبوس و خیره نگاه می کردم به درخت های بهاری قد کشیده ی خیابان مان... کلافه شده بودم از سرفه های خشک و فین فین ها و عطسه های سر صبحی ام... من به بهار حساسم... به بهار حساسم و دکتر ها برایم نسخه ی بتا و دگزا و فکسوفنادین می پیچند...

دوست داشتم ایستگاه ها را پیاده عوض کنم ولی می دانستم با طرز قدم برداشتن "حلزون وار" من تا شب هم به مقصد نمی رسم. بیخیالِ خیالم می شوم. حواسم را می فرستم سمت درخت های اردی بهشتی و به این فکر می کنم هیچ آرزوی بزرگ و بلندی ندارم. حتی به اندازه ی قد و تنه ی این درختان!

آدم های اتو کشیده ای را می بینم که -بی دلیل- برای هم چشم و ابرویی نازک می کنند. روبرویم اما، خانم موجهی نشسته -بی دلیل- لبخند نرمی می زند و من حالِ جواب دادن به لبخندش را هم ندارم. عین آدم های خشک، سریع نگاهم را می دزدم... نگاهم را می دزدم و پشیمان می شوم از کارم!

چند دقیقه بعد برای این که از عذاب وجدانم کم کرده باشم سرم را از پنجره می گیرم و رو می کنم به او که انگار منتظر جواب با تاخیر لبخندش بوده باشد، بعد قضای جوابش را به جا می آورم. غافلگیرش کرده ام!

جنازه ی لبخند را از روی لب هایم جمع می کنم و سرم را می گیرم سمت پنجره و ادامه می دهم به حضور در اردی بهشت...

همین!

نظرات  (۳۹)

۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۴ گرافیست کوچولو
:)
: )
:  )
پاسخ:
:) :)
گاهی فکر می کنم حوصله یا مثلا دلخوشی چه خوب نعمت هایی هستند ...
پاسخ:
دقیقن... دلِ خوش... چیز خوبی ست... حوصله هم... این ها را شاید نداشته باشم ولی، امیدم به زندگی زیاد است... الحمدلله..
آدم به امید زندست!
چه بسا حال های خوبی که آدم را از راه به در می کند!
:)
همین!

پاسخ:
بلی... اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
:)
امیدت روز افزون ماهِ سفید..
با خودت به از این باش که با بهار هستی ... :)
دلم برات تنگ شده دوست جون ...
پاسخ:
:) فعلن که بهار سر و کله مان را گرفته و رها نمی کند...

ما بیشتر... گفتم بلکم نمایشگاه ببینمت.. سعادت نداشتم... می دانی؟
پس تو هم سر صبحی مشکل روحی روانی داری :))
پاسخ:
یعنی تو هم؟
خدایی مشکلات روحی روانیه؟ :-D گاهی میشه دیگه! باور کن بد چیزیه آلرژی کوفتی... همه انرژیمو گرفته.
سلام.
.
ئه شما هم آره؟؟
ولی با مزست هاااا...
من از صبح اشکام سرازیزه تا شب.. اینم تحفه بهار.
.
.
ما آرزوی بلند داریم ولی حال رسیدم بهشو نداریم :((
پاسخ:
سلام.
:)خوبیش فقط این است که به خدا نزدیک تری!!

آرزو باید به اندازه باشد... بلندش خوب نیست
چرا که قصر اَمَل سخت، سست بنیاد است...

خدواندا حالی به پروازی ما عطا فرما :)
پادشاه فصل ها پاییــــــــــــــــــــز

خدیی ما از اصل بهار فقط 2 چیز فهمیدیم: 1) حساسیت     2) گوجه سبز

ام پاییــــــــــــــــــــــــــــــز
گفتنی زیاده
اینجا مجالش نیست

پاسخ:
آره خب! دختر آبان پاییز!!

من زمستان را عاشقم . از بچگی... شاید بخاطر تنوع لباس ها و فصل شروع حضورم. 
راستی نگفتی جنازهه رو کجا خاک کردی؟؟؟

پاسخ:
جنازه لبخند دهانم را بد بو کرده و سقم را تلخ...
خودتو نزن به اون راه
راستشو بگو
جنازهه چی شد؟
کجا گم و گورش گردی؟
قاتل!
جانی!
روانــی!
پاسخ:
هی رفیق! خوردمش! قلوپ قلوپ آب هم روش! 
تِخ کنم؟  
سلام
ممنون از آمدنتان
یا علی
پاسخ:
و علیکم.
سلام خدا بر ماهی!
خوبی خوب... خیلی
پاسخ:
و علیکم.

هوالعالم

یکبار به اصفهان رفته بودم و بعد از چند روز با یکی از دوستانم به تهران برگشتم.

نزدیکی های سحر بود که به خانه رسیدم.

وقتی وارد خانه شدم،دیدم همه بچه ها خواب اند ولی آقا بیدار است،

چای حاضر کرده بودند،میوه و شیرینی چیده بودند و منتظر من.

دوستم از دیدن این منظره بسیار تعجب و گفت:

همه روحانیون این قدر خوبند؟!

***پاره ای از خورشید،گفته ها و ناگفته ها از زندگی شهید مطهری/مصاحبه با همسر استاد***

پیامبر اکــرم (ص):

بهترین شما کسی است که بیش از دیگران خیرش به خانواده برسد.

عبادت بجز خدمت خلق نیست/به تسبیح و سجاده و دلق نیست

اللهم اشف کل مریض !
خدا شفا بده ...!
پاسخ:
ان شاالله.. ممنون
اردی بهشته دیگه!
پاسخ:
رسیدیم به آخراش...
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۳ مجنوون الحسین (علیه السلام)
 با سلام
وبلاگ مجنوون افتتاح شد.
منتظرتان هستیم....

 

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۳۴ امیرعباس فرهادی

با سلام

وبلاگ پر محتوی دارید.

خوشحال می شوم که به ما هم سری بزنید.

برای تبادل لینک خبر بدهید...

۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۶ خانومـِ میمـ
.. اردی بهشت معرکه ست .. سعی کن معرکه همـ ازش لذت ببری :)
پاسخ:
البته دیگه تموم شد!

+قبول باشه رفیق...
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۱ گرافیست کوچولو
من این عکس ِ هدر رو خیلی دوست دارم .. میشه بدینش ب من ؟:)
پاسخ:
خواهش میکنم. قابل نداره... شما که خودت استادی :)

باید غرق شد در این بهار و اردی بهشت و رد و بدل کردن جنازه لبخند و راه رفتن حلزون وار و چشم و ابروی نازک شده و نگاه در پنجره خیال و الخ !
غرق نشوم، غرقم می کند دَردددددددد ...

:|
پاسخ:
بهار همش اسلوموشنه... نمیدونم چرا

بسم الله

مهدی جان

پل صراط

چشمان توست

از چشمت که بیفتم

روزگارم جهنم می شود

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید.

نفس عمیق

نفس عمیییق

نفس عمییییییق

 

خیلی خوب بود ممنون

پاسخ:
آخیش.. اکسیژن به مغزم رسید یکم!!
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۳۳ مصطفی امیریان
آدم لبخند خود را هم می دزدد مگر ؟!
می گویند آخر الزمان است بی ربط نیست !
آری پر واضح است که آدم لبخند خود را نمی دزد این کاریس که حوا می کند !
 
برای مطالعه این اثر گران سنگ از اوستاد امیریان 
مراجعه شود به 

منبع : کتاب کلیات کشفیات جلد 10 صفحه 512 از پایین خط دوم D:


پاسخ:
آفرین!! شما همیشه به نکات ریزی دقت می کنید! برم متن رو ادیت کنم جناب استاد!! 
اسم کتاب و آدرس دادن خیلی خوب بود!!!! 512 سرعت اینترنتتونه؟
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۴ بے بازگشتــــ ...
عاشق لبخندهای بی هوام:-)
خانوم های محجبه معمولا خانم بدحجابی ک میبینند بهشون اخم میکنن یا بد نگاشون میکنند! اما من همیشه لبخند میزنم بهشون، نمیدونم شاید حتی به اندازه یه سره سوزن باعث بشه ذهنیتشون مثبت بشه یا ...
پاسخ:
عه ولی من کاری نمیکنم. ولی اگر خیلی بد حجاب افتضاح باشن از مراتب امر به معروفه که با نگاه بفهمونی.  چون وقتی بهشون لبخند بزنی فک میکنن کارشون خیلی درسته یا خیلی خوشگل شدن با اون وضعیت، که ماهم لبخند زدیم خوشمون اومده!!!
سلام
خیلی قشنگ بود(قلم)
+اینکه شاید متوجه شن به جاهلیشون خندیدید  البته شاید
+بهـــــــــــــــــــــــــار دوست داشتنی است ولی ز م س ت ا ن چیز دیگریست!!
   +ببخشید فقط یک نظر بود بی احترامی نشه یه وقت
          التماس دعا...یا علی
پاسخ:
سلام. ممنون. نه چرا ناراحت شم.. خودمم موافقم زمستون چیز دیگه ایه...
پست فضای دلنشینی داشت با اینکه اگر سرحال بودین همگی خوشحال تر می شدیم
+ خوب ه ک آدم قدرت پشیمون شدن و انجامِ کاره درست رو داشته باشه، ماهی رو هر وقت از آب بگیریم "دیرتر" نیست
(مربوط ب ادایِ قضایِ لبخند)
پاسخ:
سلامت باشید ان شاالله.

+ دقیقن!  گرچه خیلی سخته گاهی!!

چقد دلنشین بود این نوشته :)



ووووی سر صبح من ک برج زهر مار میشم :| بی اعصاب :| لبخند هم جواب نمیدم :|
پاسخ:
:) ممنون
دقیقن! آدمو تو معذوریت میذارن!! منم فقط به خاطر آسودگی وجدانم به سختی جواب میدم :||

امام کاظم علیه السلام :مصیبت براى شکیبا یکى است و براى ناشکیبا دوتا .

تحف العقول.ص 414

پاسخ:
ممنون
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۷ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
سلام
اتفاقا حال منم خوب نیست. چهار هفته بیشتره سرفه های وحشتناک دارم...

بیا. خلیانه گرفتم. دوباره نوشتم!!!
پاسخ:
سلام... بالاخره باید باهم تلپاتی داشته باشیم یا نه؟
عه مبارکه. خوبه که :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۰ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۱ بے بازگشتــــ ...
عاقا ما در جواب یه کامنت بلند بالا نوشتیم براتون تا اومدیم ارسال کنیم گویا پرید:-):-):-)
گویا قسمت نبود:-)
پاسخ:
عه حیف:-(
حال داشتی دوباره بنویسش ما خوشال میشیم :-)
چقده بده ادم به بهار حساسیت داشته باشه ها نه؟!وای!
پاسخ:
خیلی...البته هر چه از دوست رسد نیکوست..
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۴ خانومـِ میمـ

مبارکـ! مبارکـ! عید شما مبارکـ!

:)))

پاسخ:
عید خودت مبارک :-D
سلام ماهی جونم ...
عیدت مبارک :)
پاسخ:
سلام پروازی... عید شمام مبارک خانووم :)
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۵ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
www.parsisampad.blog.ir

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۶ سراجا منیرا
سلام

امام روح‌الله: پیغمبر (ص) فرمودند کفار را با زنجیر به طرف بهشت می‌کشیم

http://www.seraj8.ir/?p=4140
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۰ محسن عروجی
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے
برای آلرژی تون شربت گلاب و عسل بخورید 
گلاب خودش تنها تنها خورده بشه همچین جای آنتی هیستامین رو میگیره


پاسخ:
این آخریا که دیگه همه از دستم کلافه شده بودن سر سرفه ها دیگه دم آخری خالم گفتن همین گلاب بخور!
شمام دکتری بلدینا ;)
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۸ محسن عروجی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">