یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

نکنه منم یه بادکنک باشم؟!

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ

اول و آخر... یار

یه بادکنک داد دست من

که بادش کنم

یکم که بازی کرد

انداختش اون گوشه

الآنم افتاده اون گوشه

اون فقط الکی باد داره

هیچی توش نیست به جز هوا!

بیخودی خودشو بزرگ می بینه..

خود احمقشم می دونه زیاد باد نمی مونه!

منم کاری باهاش ندارم. کاریم نمی تونم براش بکنم.

البته یه کاری هست که از این وضعیت نجاتش بدمو حالشو خوب کنم

یه سوزن دواشه..

+ اللهم اعوذ بک من شر نفسی...

+ فایل صوتی کوتاه و مفید (+) تا آخرش گوش کردنیه..

بی ربط نوشت:  اما خدا نیاورد آن روز را که آه ... گیرد دلی بهانه پاییز در بهار...

همین! 

نظرات  (۴۸)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۳ داریوش عزیزی
به ما هم سر بزنید خوش حال میشیم
http://emonokte.blog.ir/
فک کنم فقط خودت فهمیدی چی گفتی 
پاسخ:
ساده بود که!
نه فک کنم یه چند نفر دیگه هم هستیم!
عالی بود و قابل تاملواقعا زیبا بود
به روزیم با دعا کنید
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
تبلیغاتی بود دیگه؟!
اعوذ بالله من شر نفسی..
پاسخ:
آمین یا رب العالمین...
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۱ هنوز بادکنکم...
لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ
عشق بازان چنین مستحق هجرانند

مگرم چشم سیاه تو بیاموزد کار
ورنه مستوری و مستی همه کس نتوانند
پاسخ:
این تاک مگر مرا بیاموزد کار

این تاک سیاه مست تسبیح به دست!

سوزن را باید فی الفور زد !
                 بادکنک است دیگر !
                          سوزن نخورد ، بر باد می دهد ! :|

پاسخ:
خدا کنه کارمون به سوزن نرسه... 
سلام
فایل صوتی زیبا بود 

موفق باشید... 
پاسخ:
سلام
الحمدلله
گاهی سوزن هم کار ساز نیست.


صوت هم عالی .... خوب شویم ...
پاسخ:
خدا نکنه اون روز بیاد...
الحمدلله... ان شاالله..
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۱ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
باز لااقل خوش بحال اونا که با تشر اقا ادم میشن... ما که چشموون آب نمیخوره... امان از قساوت قلب. امان...

عروس دیدی تا این وقت شب نت باشه ؟ :))) امان از مشغله! امــــــــــــــــــــان... بدعا ما رو. دعا کن توفیق زیارت هم نصیبت بشه :دی
پاسخ:
کاش زودتر خوب شیم...
اره تو رو دیدم :-D
اسمتو یه چیزی بذار آدم بتونه صدات کنه... یه جان تهش بذاره :دی همون کبوتر خوبه :)
باید بیای تهرانا من نمیدونم :-(
شهادت امام هادی علیه السلام 1391 -هیئت الرضا | حاج عبدالرضا هلالی

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۱ گرافیست کوچولو
ینی تا این حد ؟ 
پاسخ:
ازینم بیشتر حتی سادات بانو..
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۹ خانومـِ میمـ
اعوذ بالله .. اعوذ بالله من شر نفسی .. خوب گفتی ماهی ..
پاسخ:
آمین... ممنون میم جان...
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
خیلی خوب بود...
نکته قابل تاملی بود واقعا
پاسخ:
ممنون.. خیلی باید رو خودمون کار کنیم!
زیباست
پاسخ:
تشکر
مرحوم دولابی ره:
ماه رجب ،
ماه امیرالمومنین (ع) است."



http://zareh.blog.ir/post/332

اعوذ بالله من نفسی. . .
.
.
شنیدنی بود ... زیــــاد...
پاسخ:
آمین... 
:)
یاد بادبادکم افتادم
شکل ماهی بود
یه ماهی خیلی بزرگ
آخر باد بردش
تابستون پارسال :(

پاسخ:
بادبادک خوبیش اینه توش هوا نیس... ولی بدیش اینه هر طرف که باد بیاد اونم میره...
فدا سرت!
بادکرده ی خیلی چیزها هستیم ...

یه نماز اول وقت ... یه صدقه ... یه هیات و روضه ... و و و ...

تازه اینها بهترین کارهاست ...

گاهی باد کرده ی یه مدرک تحصیلی ... یه لباس شیک ... یه چهره ی زیبا ...

باد کرده ی چندتا لایک و تحسین دیگران ... هی ...

(با خودمم همه ی اینها رو)

بهترین جمله رو خودتون گفتین : اللهم اعوذ بک من شر نفسی ...

+ فایل صوتی ، آتیش مون زد ...

پاسخ:
دقیقن همینه... خیلیامون اینجوری شدیم. واقعن واقعن خوش به حال اونی که این چیزا در نظرش ذره ای اهمیت نداره...... خیلیامون بعضی چیزارم نداریمو فقط "فکر" می کنیم داریم و بهش مغرور میشیم! 
سلام
چه شعر غم انگیز ناکی نوشتی تهش
:(
امشب از اون شبهای نابه
مولای یا مولای
انت الرحیم و انا المرحوم. و هل یرحم المرحوم الا رحیم...

دعات می کنم. تو هم دعام کنم
بوس

پاسخ:
سلام صالحه جان... چه عجب... 
حتمن... به خواهرتم سلام برسون رفیق.
توی اون یکی اتاقه
دیوار مانع بس بزرگی است!!
فلذا بعدا سلامت رو بهش می رسونم :)
امروز رفته بودم اینجا:
http://hapalie.persianblog.ir/

یاد قدیما افتادم دلم گرفت
پست های وبلاگ هپلی رو ذخیره داشتم
عین روانیا رفتم همه رو از اول تا آخر خوندم :D


پاسخ:
امان از تنبلی :دی
من اون زمان نبودم زیاد. دایل آپ داشتیم :)
قطعه رو هم روزا میخوندم.
برای همین از این وبلاگ زیاد یادم نیست. بعدیشو یادمه .
دوران خوبی بود سایت قطعه 26. متنا... بحثا...سه سال بیشتره نرفتم :)
تو چی؟
منم خییییییلی کم میرم
بعد هم یادم میره کجا و توی کدوم پستش نظر گذاشتم. اصلا تایید شده... نشده...
(یه بارم نظر گذاشتم نصفش رو تایید نکرد. با اینکه بهش حق میدادم ولی بهم برخورد ذوقم پرید دیگه نرفتم :D)

پاسخ:
هه!!
پس همون از دور بخون :-D
نمیدونم جدیدا شما فازت تغییر کرده انقد پیچیده شدی یا 
من نمیتونم رو نوشته هات تمرکز کنم؟!

پاسخ:
من در فکر تغییرات که هستم. ولی فکر کنم قضیه تمرکزست...
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۶ فدیناه بذبح عظیم
..سلام . درود
20سال 

تبعید شد به سامرا

فقط به جرم نقی و 

هادی بودن!

شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
دعا بفرمائید...

چقدر جالب که پست شما هم انقدر شبیه پست آخر منه.

قلم خوبی دارید.

پاسخ:
بله جالبه... این نشون میده راجع به این بادکنک چند نوع میشه حرف زد.
نظر لطف شماست..
سپاس


خیلی خوب بود خیلی ...

امااااان از این نفس
خیلیییییی سخته کنترلش خیلی :(....



+ فایل صوتی ک دیگه نگفتنی بود ....موچکر دخدری

پاسخ:
:( نفس ِ سرکش...

+فدای شوما :)
چ تمثیل حکمت آمیزی گفتید
اللهم انی اسئلک الامان...!

لینک حاج آقا هم عالی بود. مث همیشه ش
پاسخ:
الهی آمین...

ایشون حرفاشون واقعن تاثیر داره.. خدا حفظشون کنه..

ممنون.
مگر به روی دلارای یار ما، ور نی
به هیچ وجه دگر کار بر نمی آید...

سلام بر ماهی.
پاسخ:
سلام بر شما!
جهان بی عشق چیزی نیست جز تکرار در تکرار..
میخوام یه اعترافی بکنم ماهی :/
از اولش تا الان همیشه فایل های صوتی رو دانلود کردم ولی هیچموقع گوش نکردم :)))
پاسخ:
:||
ای بابا باعث زحمت شدیم پَ :/
ولی خدایی اینو گوش کن..
سلام و رحمت خدا
تعبیر زیبایی بود. تا به حال از این دید به بادکنک نگاه نکرده بودم.
طیب الله انفاسکم.

یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
سلام
سپاس... سلامت باشید.
  • بیچاره کسی است که نیم‌بند مبارزه با هوای نفس می‌کند. بعضی‌ها یک‌مقدار مبارزه با نفس می‌کنند و مثلاً خودشان را تا مسجد می‌آورند و به نماز خواندن وادار می‌کنند، ولی این مبارزه را ادامه نمی‌دهند و در موارد دیگر با هوای نفس خودشان کنار می‌آیند، مثلاً قیافه می‌گیرند و دچار غرور می‌شوند. به خاطر همین است که آدم باید درِ خانۀ خدا تضرع کند و الا یک‌مقدار مبارزه با هوای نفس کردن، هنری نیست، مهم این است که بعد از یک‌مقدار مبارزه با نفس، دچار عُجب و غرور نشویم و از خدا و بندگان خدا طلبکار نشویم و متکبرانه برخورد نکنیم. بعضی‌ها به خاطر اینکه یک‌مقدار مبارزه با نفس به خودشان حق می‌دهند مرتکب هر ظلم بشوند. این‌قبیل آدم‌ها اگر از همان اول اصلاً مبارزه با نفس نمی‌کردند و به دنبال گناه می‌رفتند بهتر بود!
بخشی از سخنان استاد پناهیان در مبحث تنها مسیر ../
اللهم اعوذ بک من شر نفسی... 

موفق باشید ../
پاسخ:
سری سخنرانی تنها مسیرشون خیلی خوبه.. دستتون درد نکنه..

همچنین.
الان که دقت میکنم میبینم توی اتاق من هم دوتا بادکنک صورتیِ باد شده از جشن چند شب قبل مونده!
حالا که دقت میکنم میبینم! عجب!!!
عجب!
عجب...
پاسخ:
به به... خبری بوده؟
خیر باشه.
شایستی هم روز مادرو میگی.. :)
سلام

حریص باشیم....!!!!!

http://zareh.blog.ir/post/401
سلام علیکم
http://bayanbox.ir/id/310862756600588524?info
پاسخ:
و علیکم
ممنون.

سلام

همیشه میخونم، عذر تقصیر که دیر به دیر نظر میذارم

دلم هواتو کرده

یا علی

پاسخ:
عه چه عجب :)
سلام ... ممنون که می خونیمون، درسکوت حتی! ;)
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۶ مصطفی امیریان
علیک سلام
بسی گوش فرمودیم زیبا بود :/
پاسخ:
سلام . بله خیلی.. دستشون درد نکنه.. دست شما هم درد نکنه گوش کردید.
نه جانم تولد آقای برادر بوده ;)
پاسخ:
ای بابا فکر کردم شیرینی میخوای بدی :-D
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۲۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــ
بهــ رزوم با :
" شهید گمنام "
آن روز که تو میرفتی شهر اینگونه نبود
باید میـــآمدی تا از خواب بیدار شویمــ
برایمان سوغـــــاتی آورده ای
عطر کربـــ بلا ، باران آورده ای
اما من چهـــ ؟
دست خالی ، دل پر گناه آورده امـ
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
سلام
چه مثال خوبی!
آفرین
مثل همیشه قشنگ بود ماهی جان!

التماس دعا ایام رجب
یا علی
پاسخ:
سلام... ممنون ریحان... شما هم...
صوت هم خیلی قشنگ بود


ممنووووون
پاسخ:
خداروشکر...
پس خدا سوراخمان کند!!!
اگر باد داشتیم...
پاسخ:
آمین!!!!
سلام
:)
کجایی ماهی جان؟
پاسخ:
سلام... در حال جمع آوری کتاب جدیدم :-D

سلام  افسر جنگ نرم:

 بخوانید در

dayyan.blog.ir

 کلامی که شاید

"پسند"

 باشد

بی ربط نوشت:
اما خدا نیاورد آن روز را که آه ... گیرد دلی بهانه زمستان در بهار...

جدی!
پاسخ:
چرا؟ 
پاییز و بخاطر غمناکیش میگه و تضادی ک با بهار داره... البته شاید زمستون حکم پاییزو داره برا تو.. 
سلام

دعوتید به .....رود و گنج


http://zareh.blog.ir/post/361

*************

 امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

 أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
ما به خدا نمی رسیم که گرفتار خود هستیم !
و الا نتیجه این همه عبادت و بندگی !!! نزدیکی به خدا بود و کوچک شدن این "من" در برابر عظمت حضرت حق !
همچون قاضی رحمت الله علیه  !
پاسخ:
این همه عبادت... !
من باید از بین برود. خیلی بیشتر از کوچک شدن..

ان شاالله..
سلام.
عیدت مبارک :-)
پاسخ:
سلام ممنون... با تاخیر عید تو هم.. 
بی ربط نوشتش خیـــلی قشنگ بود :)
والبته با ربط نوشتا!
پاسخ:
ممنون فاطمه خانومی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">