یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

کاش حیاط داشتیم!

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ
اول و آخر... یار
می دونی من این جوری حیاطمونو وقتی آب می زنیم بهش خیلی دوست دارم، مخصوصن وقتی فوارش رو روشن می کنیم!
حیاطمون کوچیک هست ولی نزدیک بهار که میشه عین باغ میشه! اون درخته رو می بینی سمت راست گوشه ی حیاط؟ آره همون درخت خرمالو رو میگم! حواسم خیلی بهش هست. آخه بابام خرمالو خیلی دوست داره.
این شمعدونیه رو! با این که نزدیک ده تا گلدون شمعدونی داریم تو حیاطو سه تا گلدون شب بو که شبا بوش حیاط و کوچه رو بر میداره، ولی من عاشق این شمعدونیه م! آخه یه بار که خون دماغ شده بودم رفته بودم لب حوض بینی مو بشورم یهو صدای در اومد منم هول شدم دستم خورد به گلدون افتاد شکست! چون می دونستم مامان خیلی بدش میاد با آب حوض سر و صورتو بشوری و حتمن باید شیر آب و باز می کردی! بعدشم که اومدم مثلن کار بدمو جمع کنم با اون دماغ پر خون دستمم بریدمو خونش ریخت رو خاکش. ولی بعدش مامان اون قسمت خاک و ریخت دور و شمعدونیه رو هم زد تو یه گلدون دیگه... برای همینه از همه خوش رنگ تره. من که می گم به خاطر خون انگشتمه که رفته توی خاکش، ولی بابا میگه بخاطر اینه که با دستای مامان کاشته شده.
آآآآع اینم از این. دور همه ی گلدونا رو هم شستمو آپ پاچیدم بهشون... دیگه کار حیاط تموم شد. تو ام یه نگاه بنداز ببین اگه جایی مونده بهم بگو. بذار یه سَریم به ماهی هام بزنم. می دونی که من با ماهی هام خیلی رفیقم. از بچگی دم عیدا داداشم یه عالمه ماهی گلی می خرید واسه سفره هفت سین، منم که دلم طاقت نداشت سریع مینداختمشون تو حوض. شایدم برای همین بود که هر وقت دستمو می کردم تو حوض فرار نمی کردن. ولی داداشم که دستشو می کرد توش همشون عین دیوونه ها می چرخیدن. من میگم عین دیوونه ها می چرخیدن ولی خودش میگفت اینا تا منو می بینن از خوشحالیشون می رقصن! آره دیگه هر کی یه جوری برداشت می کنه.
خب حالا بذار چشمامو باز کنم! ای بابا همیشه این شیشه مانیتور کثیفه!

+ امسال از مهر منتظر بودم که زودتر عید شه... زودتر برم جنوب. تا ماه پیش خیلی ذوق داشتم که دیگه چیزی نمونده و می تونم همه درد و دلامو ببرم پیش شهدا. ولی نمیدونم چی شد که فهمیدم امسال جنوبی در کار نیست. خب داشتم دق می کردم. سخت بود بعد پنج سال پشت سر هم رفتن سر یه قرار همیشگی اونم از روی عشق و نه اجبار، بعد، یه سال نری! تا اینکه... نمی دونم... بازم نمی دونم چی شد... ان شاالله که دعوت شدیم مثل هر سال زمانِ تحویل سال توی جنوب باشیم. ولی امسال جایی هستیم که من از همه جای جنوب بیشتر دوسش دارم، دو کوهه... اگر یادتون موند لطفن من رو هم دعا کنید. جای دوری نمی ره :) عاقبت همتون بخیر ان شاالله...
همین!

نظرات  (۳۷)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۱ سراجا منیرا
سلام
التماس دعا...
ما رفتیم اومدیم؛

یا علی
پاسخ:
سلام
اگر قابل باشم. محتاجیم

زیارت قبول
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۰ مسافر کربلا
در راه علی درد ، همان درمان است | ایام فاطمیه 1391 | حاج منصور ارضی | به همراه متن شعر | اختصاصی خیمه

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۱ مصطفی امیریان
ماشاالله شمام با این همه مصدومیت بینی انگشت اینا دستی دستی داریم خودتون رو به شهادت می رسونینا :/
:)
پاسخ:
البته این داستان بود فقط! متاسفانه ما حیاط نداریم:-(
از بچگی دوس داشتم خون دماغ شم:| هیچوقت نشد که بشه!!!
سلام. التمااااس دعا.

عیدتون فاطمی.
پاسخ:
سلاااام.
محتاج دعاتونیم.
ممنون همچنین سالتون کلن فاطمی...
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
فعلن کِ شما باید دعامون کنی ..
بی معرفت نباشو سلام مارو برسون ..
تو دوکوهه یه جایی عکس حاج احمد متوسلیان است .. نزدیک ساختمون مقداد .. اونجا سلاممو گرم تر برسون ..
حتمن برای گردان تخریب هم برید ..
خلاصه اینکه رفیق، بِ یاد ما باش ..
پاسخ:
حتمن اگه قابل باشم .
گردان تخریب که عشقه... دیوانه ی حسینیه ی گردان تخریبم...
مه جبین بانو که همیشه تو ذهن ما هست... :) 
چ نوشته خوب و دلنشینی بود

با خودم گفتم عههه ماهینا حیاط دارن حوض دارن بعد چی میگه به من :|
بعد کشفیدم نوشته تخیلی از خودته .... آفران خیلی خوب بود ...


واااااااای با اینکه رفتم بازم میگم
خوشششش بحالت :(
وای از دوکوهه
تو حسینه حاج همت کنار اون حوضه ، اون شهید گمنامه :( ... خیلی عالی بود خیلی
رفتی اونجا برو حتما سلام منو هم برسون ...
دعا هم یادت نره ماهی گلی :x
پاسخ:
ممنووون :) من عاشق حیاطم..
آره حوضه خیلی خوبه ...
سال نوت مبارک خواهری... :xx
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۵ ماهے تابه !
خونه ی خوب و قشنگی ه  ، تخیل ش هم خوبه :|

ما هم که قسمت نبود امسال سال تحویل جنوب باشیم ، ولی خب
به تبعیت از سال های پیش ، در کنار شهدا ، سالمون رو تحویل میکنیم!
شمام دعامون کنید.

( از این مدل های دقیقه نودی برای من خیلی پیش اومده ، حتی چند دقیقه قبل حرکت (!) شهدا کارشون رو حساب ، کتابه )

حول حالنا الی احسن الحال ، ان شالله ...
پاسخ:
هه... بله..
واقعن سفر فوق العاده ای بود... خیلی چسبید الحمدالله. ان شاالله روزی تون..

ان شاالله...
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۰۹ خانومـِ میمـ

عزیزمـ .. خوش به حالت ماهی خانومـ ِ گل .. برای ما همـ دعا کن ..

راستی حیاطتونو عشقه :))

پاسخ:
ممنووون :)
:)) حتمن یه روز باید بیایی نشونت بدم :پی
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۴۸ خانم چادری
سلام
درخت هولوی مان شکوفه هایی داده، بس زیبا
ما ماه نیخوایم بخری برا سفره
واسه اینکه جاشون تنگ میشه
واسه اینکه من طاقت دیدن مرده شدنشون رو ندارم :(

دوکوهه داشتیم جاتون خالی، خیسِ آبـــــــ
سیل میبارید منم کلی خیس شذم :)
اصن دوکوهه خیلی مهربونه، آرومه، انگاری تنهاست.انگاری دلش خیلی زیاد گرفته اما بازم خودشو سرپانگه داشته و لبخند میزنه.
این تصویر ذهنی من از دوکوهه ست.
منم دوستش دارم.
پاسخ:
سلاااام
به به درخت هلوووو :)
آره منم طاقت ندارم :(
دوکوهه خیلیییییی خوبه... آره...خیلی دوسش دارم...

۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۶ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
سال تحویل امامزاده ابراهیم سر مزار داداش خوبم یادت بودم...
پاسخ:
ممنووون. ما هم که یادت رو پیامک کردیم از ذهنمون ;)
السلام علیک یا ربیع الاَنام و نضرةَ الاَیّام...

سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار....

****
سال فاطمی خوبی داشته باشید....

......
http://heyateketab.blog.ir/
خوش به حالتون ...

دعا کنید قسمت ما هم بشه

و ان شاءلله مثل همین جنوب ، کربلا رفتن هم بشه قرار هر ساله تون :)
پاسخ:
حتمن..

چه دعای خوبی.... ان شاالله...

:)
بسی خوشحال شدیم!
گرچه باز ج ا م ا ن د ه ا ی م!!!
نذاشتن که بریم!
امیدورام به یادت بوده باشم!
و اینکه قراره همه ماهیاشونو بندازن تو حوض ما!!!:)
پاسخ:
عه!! نرفتی؟ :(
تو هم هی دل ما رو بسوزون خب؟ :( عکسش چی شد؟

سلام....
دعوتید با طعم کتاب ناب....

*استاد عشق...

http://heyateketab.blog.ir/post/46

یا علی

سلام.
عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
التماس دعا
یا حضرت مادر(س)
ایشالا خودتم شهید بشی
خوشحالم که سالت اونجوری که میخواستی شروع شد :)
پاسخ:
:) ممنون... 
هعی. . .
دلم جنوب خواست...اونم دو کوهه!
التماس دعا.  هرچند با تاخیر
پاسخ:
ان شاالله قسمتت شه به زودی...
محتاجیم..
یا حسین غریب مادر | شب اول مراسم فاطمیه 1435 | حاج محمود کریمی | به همراه متن نوحه و فایل تصویری

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
کردی وصیت | شب سوم فاطمیه اول 1435 | کربلایی جواد مقدم | به همراه متن نوحه | اختصاصی خیمه

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
سلام....
سیاه پوش تر شدیم...

http://zareh.blog.ir/post/380
دعا کن قسمت مام بشه....
پاسخ:
ان شاالله.. خیلی زود...
روز و شب گویم به آوای جلی | شب دوم فاطمیه دوم 1392 | کربلایی محمدحسین پویانفر | به همراه متن نوحه | اختصاصی خیمه

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۷ خانومـِ میمـ

میامـ حتما ی روز :)

راستی سال نو مبارکـ! :)))

پاسخ:
به به !!! هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز :D همچنییین...
سلام
عجب خیالات شیرینی! :) خدا قسمتت کنه خونه حیاط دار. با همسر و بچه ها. خونه شخصی مالِ مال خودتون :)

شما 5 ساله که پشت سر هم سال تحویل جتوبی؟!
مردم چه توفیق ها دارن!
ما که تو عمرمون 2 بار کلا رفتیم. هیچ بارم سال تحویل نبوده. خوش به سعادتت.
راستی! سال نو هم مبارک
انشالله تحت نگاه عنایت حضرت زهرا(س) سال پر خیر و برکتی داشته باشی.

یا علی

پاسخ:
سلام .. اره زهی خیال باطل!!
خونه شخصی خیلی دوس دارم :P

البته با امسال شد 6 سال.. ولی خب... به دفعه که نیست.. مهمه معرفت شهداییه.

ممنوووون :) همچنین...
دلمون بازم خواس:(
پاسخ:
حیاط یا جنوب؟ یا ماهی حتی !! :دی
سلام.
قبول باشه . . . دعایمان هم که لطف کردین ص د ص !


سال نو هم پساپس . . .
پاسخ:
سلام
سلامت باشید... همون ص د ص !

همچنین با خیلی تاخیر!
سلام
زیارت شهدا قبول باشد
ما نیز چند روز پیش رفتیم و آمدیم و دعاگو...

کربلایی بشید
پاسخ:
سلام
ممنون... پس طلبیده شدید شما هم...

ان شاالله... :(
وای مادرم
 بروزم
 التماس دعا یاعلی
پاسخ شدید اللحن ملا باسم کربلایی به شبکه های انحرافی لندن نشین

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
همشو با هم:دی
پاسخ:
:D
خدا روزیت کنه ... همشو باهم ;)
سلام بزرگوار


http://mkeivan.blog.ir/1393/01/08/%D8%B5%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84


سلام ماهی جون

رسیدن بخیر

زیارت قبول :x
پاسخ:
سلاااام... ممنون خانم ... :2x 
:-D
فکر کنم ، احساسات ماهیِ عید مُرده که دیگه پست نمیذاره!
:)

پاسخ:
شایدم خودش! البته می دونید که این ماهیا هفت تا جون دارن..
احساسات ، خوده آدمه .

خودشم مُرد ، مشکلی نیست :)


زنده باشن ، چون هفت تا جون دارن !
پاسخ:
دست شما درد نکنه واقعن!
:|
هوالفتاح العلیم


پــروانـه هــا  «علی اکبر بقایی»


http://breeze.blog.ir/1393/01/22/Butterflies
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
سلام وب زیبایی بود دمت گرم وافعا عالی بود اهنگ جدید گذاشتم حال کردی گوش کن مرسی
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">