یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

! my cute friends

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

اول و آخر... یار

قبل از این که این عکس رو بگیرم:

+ عـــَ دیانا اون ماهی ها رو چه بامزه ن.

- آره برو بشین توش، بده من ازتون عکس دسته جمعی بگیرم!

+ :|

+ روش کلیک کنید، قشنگ تر ببینید :)

همین!

۹۲/۱۲/۱۸
ماهے !!

عکس

ماهی

نظرات  (۳۰)

واااااااااااااااای
یادته چقد قشنگ دم میزدن
من میخواستم اداشونو در بیارم نمیتونستم :)))))
خیلی خوب بود :D
پاسخ:
:D
پس چی! فک کردی کم الکیه؟!
هر که جز ماهی از آبش سیر شد
هر که بی روزیست روزش دیر شد
پاسخ:
در غم ما روزها بیگاه شد
روزها با سوزها همراه شد...
در خودت مرا حل کن زیستگاه ماهی ها
می پرم در آغوشت جـان پنـاه ماهی ها

الف بده...
پاسخ:
اسطوره بودن سخت هرگز نیست اما
اسطوره بودن را بکن آغاز ماهی
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۴ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
نمیشناسم دیانا رو؟ وینک!

قشنگن... مث من ک هرجا کبوتر می بینم یاد خودم میفتم...
پاسخ:
نه متاسفانه...
آخیییی ...علاقه ما به حیوانات ستودنیه :))
هاگ!
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۱ خانومـِ میمـ
وای چ نازن :)
پاسخ:
خیلیییی. آدم دوس داره مشتشو پر کنه ازینا بعد فشاااارشون بده
:| :-D
خیلی زیبا هستن

خسته نباشید
با "فایل صوتی قرائت دلنشین قرآن توسط علامه طباطبایی" بروزم.
تشریف بیارید


پاسخ:
سپاسگزار
اتفاقاً امروز غروب رفته بودم جوراب بخرم ! :| ، تو راه، یه مغازه جلوش یه سری تشت آب ! گذاشته بود ، پُرٍ ماهی !
اول ! یاد شما افتادم !
دوم ! نمی دونم چرا همیشه در این ویو ! (زاویه ی دید ! ) دلم به حال ماهی ها میسوزه ! به دو دلیل !
اول ! :| آخرش میمیرن ! خیلی زووووووود !
دوم ! براشون غربت هست و تازه کوچیک !  البته به دو دلیل این دلیل دوم رو برا خودم حل می کنم !
اول ! برخلاف نظر سهراب و اسلافش ! ماهی دریا ندیده رو چه به غربت و دلتنگی دریا ! همون تشت براش دریاست !
دوم ! همونجا براشون خوبه ! کنار هم خوشند ! کوسه ای نهنگی چیزی هم نیس !

پاسخ:
یه سری ماهی تو ترکیه، توی یه استخر خیلی بزرگن مال دورانِ حضرت ابراهیم(علیه السلام)! دیدم که میگم! این از دلسوزی تون! (سازمان حمایت از ماهی های مقیم مرکز)

در راستای دومین دومیِ شما: آقای قرائتی میگفتن: فک میکنید واسه چی تو سال انقد براتون مشکل پیش میاد؟ خب اول سال ماهی رو میندازید تو تُنگ به اون کوچیکی :'( :'(

دورِ هم رو خوب اومدید!!

+راستی جورابِ نو مبارک ! :|
همیشه شاد باشیدو بهاری....
همین
پاسخ:
سپاس.
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۴۱ بے بازگشتــــ ...
شما که خودتون ماهی هستید :-D
پاسخ:
همون دیگه، برای همین میگفت برو توشون بشین :-D
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۷ مسافر کربلا
اشعار مداحی ایام فاطمیه هم اکنون در "خیمه" 

http://kheyme.blog.ir/ 
پاسخ:
متشکر
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۶ خانومـِ میمـ
اوا !!! گناه دارن خُب
پاسخ:
از دوست داشتن زیاده :-D
همیشه دلم برا ماهی(قرمز ببینش) های توی تشت و تُنگ شب عید میسوزه!
به دلایل فت و فراوون!
حالا با توجه به عنوان شکیلتون، شما هم روش...!
دلم برات میسوزینه...!

...
هرسال  یه دو سه تایی باید برا بچه های فامیل بگیریم که باهاش بازی کنند سرسفره هفت سین!بعدشم میمیرن،زود!
اما اون ماهیِ توی حوضمون چندسالی است زنده است...میفهمی؟!زندگی میکنه آ! ســــرما و گــــرما...!
دنیاش گرچه حوضه اما طبیعتم به دنبالش داره...درخت، هوا، عشق بچه کوچولوها و مامان و بابام که یه وقت چیز مضری توی حوض براش ریخته نشه!...یه دو سه سالی دیگه بمونه، قدش میشه قل آلایی!!!
پاسخ:
بچه های فامیل چجوری با ماهی توی تنگ بازی کنن؟؟:| این درسته آیا؟
خدایی زندس هنوز؟ ع! کاش عکسشو نشونم بدی ی بار!
من حوض میخوام:-(
حوضتونو بده بهم:-(
زاهدی گوید:
جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد . اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!
دوم مستی دیدم که ...
افتان و خیزان راه میرفت به او گفتم قدم ثابت بردار تا نیفتی . گفت تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت گفتم این روشنایی را از کجا اورده ای ؟ کودک چراغ را فوت کرد و ان را خاموش ساخت و گفت:تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟
چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت میکرد . گفتم اول رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن .
 گفت من که غرق خواهش دنیا هستم  چنان از خود بیخود شده ام که از خود خبرم نیست تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟
پاسخ:
قشنگ بود.
یک کامنت مفصلی به ذهنم رسید، ولی متاسفانه عجله دارم! یادم بیاندازید برگردم بنویسمش!
پاسخ:
عه حیف
یادآوری یادآوری
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۸ خانومـِ میمـ
.. دوستی ِ خاله خرسه عایا ؟! :)))
پاسخ:
نخیرم .دوستی خاله ماهی:-D
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۴ مسافر کربلا
کوچه شلوغ و کوچه پر از دود | شب اول مراسم فاطمیه 1435 | حاج محمود کریمی | به همراه متن نوحه | اختصاصی خیمه

kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
درسته همشون ماهی ان اونم ماهی قرمز،
ولی هیچکی که ماهی کوچولوی حساس اسفندی TJ نمیشه!!!
پیشاپیش سال نو مبارک!
مخصوصا شما که سال تحویل طلبیده شدید...
پاسخ:
داغونم کردی! مچکرم:)
ان شاالله گوش شیطون کر:)
«خنده بر هر درد بی درمان دواست»
اما اینجا 
وقتی تابوت می بینند 
می گریند!...


ایام فاطمیه تسلیت....
پاسخ:
همچنین..
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۵ گرافیست کوچولو
اهی ها بو میدن :|
پاسخ:
بوی خوب دیگه؟
خوبه خودتم جزو ماهی ها هستیاااا:/
ماه.....ی
بیچاره ماهی قرمزا... 
پاسخ:
خیلیم با چاره!!

چقدر حس خوبی داره این ماهی گلیااا
رنگشون به آدم نشاط میده

دوستت هم چ خب گفته ;) :دی
پاسخ:
آره خیلیییییییی.. من که عاشقشونم ... :)

:دی
حالا خودت کدومشونی؟
پاسخ:
ممم... اون پایین دست چپ کنار کادر که دمشو چرخونده به راست. دیدیم؟!
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۱۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
ماهی دوست میداریم
شما را بیشتر ..
پاسخ:
فدای شما :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۰۸ لایتنــــــــاهی ...
اللهم صلّ علی فاطمة و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ما أحاط به علمک.../

سلام علیکم
ایام تبریک و تسلیت

+ بروزیم
پاسخ:
سلام
ممنون...
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون
آخی.... ماهی قرمز خوبه. ماهی قرمز دوس دارم :دی
پاسخ:
منو ینی؟ :دی :پی
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۸ گرافیست کوچولو
واای نه شما نه .. :))
منم ک نه خب .!
آبزیا کلا بو میدن ! :|
پاسخ:
:D
ولی خدایی بو گند هم میدن :|
واقعنی نمیشه رف باشون عکس دسته جمعی انداخ؟ خب آدم یهو دلش میخواد مگه چیه؟
پاسخ:
کار نشد نداره فقط یکم لباس ادم ماهی ای میشه !! :/
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خوب خوب خیلی خندیدم خدایی خدا خیرت بده !!!دی:!!!
پاسخ:
الحمدللهههه :)
سلام...
شطرنجییییی
عرق شرممممم
با سر برم توی دیواررررر
بی معرفتیم رو بببببخششش:(((((((((
دعا کن ابجیی

پاسخ:
وایییییییییییی خداااااااااااا
:(((((((((

کجایی :(
من که همش دعا میکنم با اینکه می دونم لیاقت ندارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">