یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

یک روزِ خاص ماهی ای!

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

اول و آخر... یار

الهی!

منِ بنده، مبهوت تو ام... آن قدر مهربانی که برای اعطای نعمت هایت به بندگان ناشکری همچو من منتظر هر بهانه ای هستی، گاه با یک الحمدالله، گاه به واسطه ی فرد خاصی به مَثَلِ امامانمان، گاه برای یک مناسبتی، گاه به سبب روز خاص...چه روز خاص تر از ولادت یک مخلوق الهی؟!

من امروز از تو می خواهم که دست دلم را از درگاهت جدا نکنی.

یک عمر سپاس

برای جانی که به منِ گلِ بد بو دادی...

یک روزِ تمام سپاس

برای گرمایی که در وجودم نهادی...

یک شبِ کامل سپاس

برای روشنی ای که در روحم دمیدی...

اما

یک کلمه

فقط یک کلمه سپاس

یک کلمه سپاس همین که می توانم برایت بنویسم... خالق من! خدا!

+ هر چه کردم بنویسم چه سنی ام کامل شد نتوانستم، نتوانستم توشه ی خالی ام را بگذارم یک کفه ی ترازو و روزهای رفته ی دیگر عمرم را هم در کفه ی دیگر. از یک سنی به بعد، تولد ها تبریک ندارند تسلیت دارند :)

همین!

۹۲/۱۲/۰۴
ماهے !!

ولادتم

تولد

نظرات  (۲۹)

عطف به پست های اسفند ماهی شما ! ، n+1سالگی شما زیر سایه لطف الهی و برای خدا مبارک باشه .

اون n و n+1 و الخ مهم نیست. دلی برای درگاه خدا و گرمای وجودی برای خدا و روشنی یی الهی برای روح است که تبریک و شادباش میخواهد که لطف خدا هم ان شاء الله شامل حال شماست . . .
پاسخ:
ممنون واقعن... 
ان شاالله که بتونم شکرگزارشون باشم...
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۱ چوب خدا صدا نداره
تفلد تفلد تفلدت موبارک :) :)))))
منم پنج روز پیش وارد بیست و نه سالگی شدم
بیچک بهم یه کیف نانازی صورتی داد :)
پاسخ:
:دی
جدی؟
پس تولد شمام مبارک :)
آخییی :) خواهره دیگه :)
چه فایده...
اسفندیا که همش دنبال اینن که خوشونو به آبـــانی ها بچسبونن :P
پاسخ:
آره جون خودِ آبانیت :D
:*
این چندمین تولد توست؟
وچندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بار خلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
چندمین بار است که مجددا نفس میکشی؟
چندمین دم؟
چندمین آن؟!
آه که تو چقدر خوشبختی!!
و جهان چه پر غوغاست که بی نهایتمین تولد تو را جشن میگیرد...
عزیزم تولد مبارک!!
پاسخ:
بابااااا شعررر :) .. مال خودت بود؟
بسیار زیبا ... ممنون رفیقم . شوما که مارو شرمنده کرده بودی :)
diana TN:

اوا....!!!
شما هم آبانی هستی؟؟!!!
ماهی جون چرا واقعیت رو قبول نمیکنی؟؟
آبانی بودن یک افتخاره!!
پاسخ:
من کِی گفتم افتخار نیست؟ اصن شماها "افتخاری" D:
آبانیها ماهن ولی خب اسفندیا یه چیز دیگن P:
:*
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۵ گرافیست کوچولو
جانم.. 
اسفندیا چ شکلین ؟:) من نمیدونم واقعیتش :))
ب
امید ِ 
بزرگ تر 
شدن ِ 
روحت
و
آروزی ِ 
بهترین ها 
برای ِ 
ماهی ِ قرمز ِ دریای آبی ِ خدا .. خدا آبیه و.. توهم ماهی قرمز ِ توش :)
پاسخ:
اسفندیا مثل من و تو هستن :دی
ته تغاریای خدان :) ... ممنوون دوست کوچولوی من :)
اوخی :)
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۸ این منم . همین .
تولدت مبارک !!!!! انشالله همیشه سالم و سلامت و خوشبخت و موفق باشی.


+امروز تولد بابا جان ما هم هست !

پاسخ:
ممنوون دکتر جان ..

+عه واقعن؟ ان شاالله که صد سال دیگه م سایشون بالا سرت باشه :)
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۳ دختر آسمان
اوهووووووء هدرو نگاه کن...
عمرا فروردین رو به هیچ ماه دیگه ای نمیدم...یک ماه خورده تو مُدلت عزیزم :دی

+تولدت هزار بار مبارک عزیز دلم :*
پاسخ:
:)))
آره خب:-D
ممنووونم خیلی:) 
سلام.
...
بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین 
کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس....
 حافظ
پاسخ:
سلام
ما بر لب جوی هم نشستیم ولی
هرگز گذر تو را ندیدیم ای عمر!

میلاد عرفانپور
من به همون سنی رسیدم که تیریک گفتن نداره....
پاسخ:
:(
سلام....

مهمانید به...

عکس ها طعم دارند....

http://zareh.blog.ir/post/353
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۵ بے بازگشتــــ ...
هاان؟ منظوره هدرو نفهمیدم؟!
من که اصلن روز تولدمو دوس ندارم... دلم میگیره :-(
تولدت مبارک :-*
پاسخ:
یعنی یه روز دیگه بدنیا میان میرن ثبت احوال تغییر میدن بعد میگن ما اسفندی ایم :-D
چرااااا؟؟؟ چه روزی هستی؟؟
من عاشق ماه تولدمم :)
ممنون رفیق :*
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۸ خانم چادری
تولدتون مبارک
ان شالله عمر باعزت داشته باشی.
در پناه خدا باشی.
همش تبریک داره؛ هیچم تسلیت نیست.
:)
پاسخ:
:)
ممنون خانم چادری:)
ان شاالله... 
عههه؟
ایول اینجوری همیشه یادم میمونه تولدتو به دلایلی:))
مبارک :)
پاسخ:
اخجون دلایل سکرت :-D
ممنوون :)
منتظر.. جووون
خدا نعمت درک آبانی بودن رو فقط به من و تو داده :D
اما ماهی عشق منه، حتی اگه آبانی نباشه
اینو خودشم میدونه
پاسخ:
آخـ ــ قلبمــ ... :-D
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۶ بے بازگشتــــ ...
دختر شهریور ...

پاسخ:
نکنه 17شهریور؟ :-D
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۷ پوریا رودبارانی
سلام
با طرحی درباره نسل کشی مسلمانان آفریقا به روز هستم .
http://puriarb.blog.ir/
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
عاقا
ما نخوایم ب حرف شما گوش بسپاریم باید کیو ببینیم ؟!! هان؟!

تولدت مبارک گل من :*

صد سال ب این سالها .. اما شاد شاد .. آروم آروم .. بسیار ملیح
و البت
همراه با یار :****
پاسخ:
به بههه... پارسال دوستو امسال هیچی:-D
کجایی تو؟
ممنون مه جبین عزیز :)
:**
diana tn:

اینکه صد البته!!
 ماهی همیشه تو دریای دل ما جا داره..!!
مهم ماه تولد نیست؛ مهم دل آدماست که باعث میشه تو دلا برا همیشه جا بشن.

پاسخ:
نامردا چقد حرف تو دلتون بود بهم نمی گفتید :))
تولدت با تاخیر بسیار تبریک:)
پاسخ:
ممنون دکتر جان :*
+ خدا میدونه چقد خوشحال میشم یاد منم میکنی :)
سلام
نه دیگه اشتباهت همینجاس!
مردم کلا دو دسته اند
یه دسته مردادین یه دسته هم آرزو دارن مردادی باشن.
بلــــــــــــــــــــــه...
.
.
بعدشم... تبریک داره خوبم داره...
به خاطر همین "سپاس" گفتنات بی شک عمرت پر از قشنگی بوده و هست.
تولدت مبارک ماهی جان :)
دنیایی آرزوی شیریـــــنــــــــــ...
پاسخ:
سلام
عجب!!
ممنوون پروازِ عزیز :)
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
من؟
من تو لباسمم، لباسمم تو خونه ست !!! :دی
.
.
چشمک و ازین بند و بساطا :دی
پاسخ:
خب پس خیالم راحت شد:دی
بعضی حرفا ارزشش به پنهون موندنشه دیگه رفیق!!
اونم حرفایی که تو دل باید بمونه..
پاسخ:
اوهوم :)
ولی من دیگه حرف دلتو فهمیدم تموم شد رفت :پی
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۴ فانوس جزیره ...
اللهم عجل لولیک الفرج ..

سلام علیکم
دعوتید به فانوس جریزه ..
عاقبتتون بخیر ..
ما راهم دعا ..
من هم هفتم همین ماه بیست و خرده ای سالم کامل شد! یادم است یک روز گفتم من از ماه، هفت روز کوچکترم...
پاسخ:
چه جالب.. مث من که از ماه چهار روز کوچیکترم!!
دیر رسیدم اینجا. تبریییییک. روزهای جدیدت مثل روزهای نور محول الحول و مقلب القلوب باشه انشالله.
پاسخ:
ممنووون چه دعای خوبی :)

عزیزززم تو هم اسفندی هستی پس :-*

خوشبختم پس

عسکم خیلی توپ ;)


+ تولدت با تاخیر مبارک باشه زیاد
برات بهترین ها رو از خدا میخوام

اون تیکه آخرم خیلی خوب بود :) ... البته برا تو تبریک میگم ولی به من بعدا بیا تسلیت بگو :):(



پاسخ:
عههه تو ام اسفندیی؟؟!!
چه خووب!!!
ممنووون:)
نه برا تو هم حتمن که تبریک داره.
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۷ خانومـِ میمـ

عزیزمـ .. پس تو همـ اسفندی هستی ؟! منمـ همینطور :)

مبارک باشه .. اصلا همـ از یک سنی به بعد تسلیت نداره :|

ایشالا 120 سال زنده باشی با دل خوش :)))

پاسخ:
عههه؟؟؟ می دووونستم!! یه اسفندی می تونه انقد با سلیقه باشه :D
ممنوووون. مال تو ام :) ;)
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۲ خانومـِ میمـ

فدات :)

پاسخ:
؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">